Leuke onderdelen Suzuki GSXR 750 k6-k7 oa WP/Brembo

16-ventiler

Die hard MF'er
2 mei 2003
952
37
Zuidwolde
Te koop wegens verkoop van mijn motor, een aantal onderdelen
van mij motor.
Ik ruil de motor weer als origineel in. Vandaar dat de aftermarket parts te koop komen.

Gaat om deze motor:

017.jpg


Fabbri dubble bubble dark smoke, geen rare krassen oid. Gewoon erg netjes.

Verkocht.

Brembo RCS 19 rempomp en bijbehorende koppelingshendel verkocht!

Taylormade uitlaat, zwarte gedeelte om de uitlaat in kleur van Suzuki onderkuip laten spuiten. Uitlaat heeft geen E-keur of db-killer.
Ben er in Duitsland en Zwitserland mee aangehouden en beide keren gaf dit geen probleem.
(K6/7 staat voor 102db geregistreerd op kenteken en daar blijft de uitlaat onder)

Verkocht.

WP 4618 Competition achterschokdemper, volledig instelbaar. Wereld van verschil met de originele schokdemper. Hij is afgesteld op iemand van ongeveer 85 kg (zo licht ben ik).
Nieuwprijs van de schokdemper ligt rond de € 1200,- Schokdemper is van 2008 en in erg nette staat.

Verkocht.

IMG_0539.jpg


IMG_0727.jpg


Valtermoto bobins M8 in het zwart, gebruikte staat.

Verkocht

Titax veerspanning verstellers / perload adjusters, zijn 19 mm. Erg nette staat.

€ 25,-

IMG_0725.jpg



email:

arnold_schaap at hotmail punt com
 
Laatst bewerkt:
Doe je de paddock stand ook weg?
En ik zie dat je een navigatie houder erop hebt gemonteerd. Wat is het precies voor model? Of hou je deze?
 
Doe je de paddock stand ook weg?
En ik zie dat je een navigatie houder erop hebt gemonteerd. Wat is het precies voor model? Of hou je deze?


Navigatie houder hou ik, die ga ik aanpassen voor op mijn nieuwe motor.

Paddock stand is ook niet voor verkoop.
 
Kun je mij even een PM doen met je minimale prijs voor de rempomp en de koppelingshendel? tenzij hij al verkocht is aan baka uiteraard.
 
Ik bied 275,- voor de pomp en handel.
Zag net dat die al verkocht is. :)
 
Laatst bewerkt:
Als het mogelijk is het gewicht voor de achtershock aan te passen ( ik ben wat zwaarder) dan wil ik er best 300 euro voor geven ( plus evt kosten voor het versturen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan