Het grote GSX-F topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo GSX-ers,

morgen haal ik een gsx600f op, bj 89. Hiervan heb ik een aantal onderdelen nodig voor de motor van mijn zwager. De rest wordt in onderdelen verkocht. Mocht iemand nog iets zoeken, stuur dan even een PB! Ik zal er ook een apart topic voor openen maar dacht meld het hier ook ff.

Ben (SV-rijder).
 
Laatst bewerkt:
Dag mede GSX-F rijders :W

Ik zal me hier ook even netjes melden, nadat ik m'n verhaal net heb gedaan in:
HellNo zal zich ook eens voorstellen

Op naar m'n volgende zondagsrit...met een fijne 30+ graden...maar altijd met volledige motoruitrustig :Y

Eigenlijk had ik vandaag fijn met de motor naar m'n werk willen gaan...maarre...ik was het een beetje vergeten :$
Uit gewoonte en met m'n gedachten ergens anders uit automatisme in de auto gestapt, dus dan maar vanavond op m'n gemak een kilometer of 100 rijden :]
Foto-LVLGL8WC.jpg

en de suzuki gooi je zo door de bocht
 
Shit, denk dat ik m'n motor naar een garage moet brengen, want starten gaat enorm moeilijk (ja, ik heb brandstof en motorolie). Hij pruttelt wat en valt dan uit :(
 
Is de gsx600f (bj2000) een beetje te doen voor iemand van bijna 2 meter? Of zeggen jullie dat ik bij voorbaat al te lang ben? :+
 
Laatst bewerkt:
Sagit, ik denk dat de GSX heel goed te doen is met jouw lengte. Tussen zadel en stuur is de ruimte zeker voldoende, maar ik weet niet zeker of je met je knieën prettig uitkomt.
Proefrijden blijft toch het beste antwoord.

En waarom de 600 en niet de 750?
 
Goed om te horen, hoop dat het uitkomt met de knieën, is vaak moeilijk in te schatten. Heb contact gezocht met iemand die een 600 aanbied, hoop snel proef te kunnen rijden!
600 ipv 750 omdat ik nog vast zit aan de 25kw regeling..
 
Laatst bewerkt:
Moogguh :W

Gisteren sinds de TT van Assen voor het eerst weer eens gereden.
Had alleen wat startprobleempjes in het begin. Tegen de tijd dat de soes starte, kostte het me al 1 lege accu en na deze weer een kwartier geladen te hebben, kreeg ik hem eindelijk aan de praat.

Nu had ik wel eens vaker dat het starten moeilijk ging als de motor tijdje stil gestaan heeft, maar gisteren was het voor het eerst dat ik een accu leeg heb staan starten.
Accu staat verder ook gewoon continu op de druppellader als hij stilstaat.


Hebben hier meer mensen wel eens last van en valt het te voorkomen op een of andere manier? (behalve vaker rijden) :+
 
Moogguh :W

Gisteren sinds de TT van Assen voor het eerst weer eens gereden.
Had alleen wat startprobleempjes in het begin. Tegen de tijd dat de soes starte, kostte het me al 1 lege accu en na deze weer een kwartier geladen te hebben, kreeg ik hem eindelijk aan de praat.

Nu had ik wel eens vaker dat het starten moeilijk ging als de motor tijdje stil gestaan heeft, maar gisteren was het voor het eerst dat ik een accu leeg heb staan starten.
Accu staat verder ook gewoon continu op de druppellader als hij stilstaat.


Hebben hier meer mensen wel eens last van en valt het te voorkomen op een of andere manier? (behalve vaker rijden) :+

je pri wel gebruikt?
 
Goed om te horen, hoop dat het uitkomt met de knieën, is vaak moeilijk in te schatten. Heb contact gezocht met iemand die een 600 aanbied, hoop snel proef te kunnen rijden!
600 ipv 750 omdat ik nog vast zit aan de 25kw regeling..
en
een 750 kan ook op 25kw

en wat voor 600 voor 1998 of na model 1998
 
Laatst bewerkt:
Hallo GSX-ers,

morgen haal ik een gsx600f op, bj 89. Hiervan heb ik een aantal onderdelen nodig voor de motor van mijn zwager. De rest wordt in onderdelen verkocht. Mocht iemand nog iets zoeken, stuur dan even een PB! Ik zal er ook een apart topic voor openen maar dacht meld het hier ook ff.

Ben (SV-rijder).
heb je toevallig een goede 4 in 1 uitlaat over?
etpwn.
 
De uitlaat is een 4 - 2 , zal de originele wel zijn?

Iemand interesse in het kuipwerk? Mag incl. tank weg voor 50,- Is allemaal niet zo mooi meer maar valt nog wel wat van te maken. Stuur maar een PB als je interesse hebt.

Ben.
 
Laatst bewerkt:
De uitlaat is een 4 - 2 , zal de originele wel zijn?

Iemand interesse in het kuipwerk? Mag incl. tank weg voor 50,- Is allemaal niet zo mooi meer maar valt nog wel wat van te maken. Stuur maar een PB als je interesse hebt.

Ben.
wel de hele motor maar zal wel veel af zijn
 
Sinds vrijdag een nieuwe voorband, rijd eindelijk weer normaal al heb ik er niet lang mee gereden ivm te druk en snel door naar vrienden. Deze week wel even inrijden.
 
Nou, de rest van de week gaat er door mij niet meer gereden worden,
Ding lijkt al weg te glijden bij een bocht met 20km/h
Eerst maar eens kijken wat er gebeurd is als ze het balhoofdlager is vervangen.

Zat wel iets van een grijze aanslag op de banden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan