Triumph Speed Triple - koplampglas gescheurd

motorkip

Rookie
23 jul 2012
6
0
Kampen
In beide koplampen van mijn Triumph Speed Triple (2011), ontstaan spontaan scheurtjes in het glas. Het is mijn inziens NIET te wijten aan steenslag, want ze ontstaan op diverse plekken in het glas.

Wie herkent dit probleem en wat is er aan te doen ?
 
In beide koplampen van mijn Triumph Speed Triple (2011), ontstaan spontaan scheurtjes in het glas. Het is mijn inziens NIET te wijten aan steenslag, want ze ontstaan op diverse plekken in het glas.

Wie herkent dit probleem en wat is er aan te doen ?

Je moet je eigen schamen!!!

Hier wel posten, maar in het Speed Triple topic niet je eigen melden ;)

Dit probleem is daar vaker besproken en inderdaad onder garantie vervangen. Vaak hoor je ook over kromme remschijven ... en ook die worden onder garantie vervangen inclusief de remblokken.

Dus tot in het Naked Speed Triple topic :Y
 
Allen hartelijk dank voor jullie reactie !
Komende vrijdag worden beide koplampen bij de dealer onder garantie vervangen.
en inderdaad, 3 weken terug zijn de remschijven en blokken al onder garantie vervangen !!

Hopelijk zijn dat alle modificaties aan mijn Triumph Speed Triple, of zijn er nog meer te verwachten ?

Volgende x zal ik gebruik maken van het "Naked Speed Triple topic" !!
 
Ik hoop dat je er meer plezier van zult hebben dan ik, ik heb de mijne vorig jaar na 8 maanden ingeruild na ruim 10 keer voor allerlei probleempjes bij de dealer langs geweest te zijn (o.a. remschijven, koplampen, koppeling, richtingaanwijzer, lekkende voorvork). Nu een nagenoeg probleemloze Tiger 1050 SE.
 
Allen hartelijk dank voor jullie reactie !
Komende vrijdag worden beide koplampen bij de dealer onder garantie vervangen.
en inderdaad, 3 weken terug zijn de remschijven en blokken al onder garantie vervangen !!

Hopelijk zijn dat alle modificaties aan mijn Triumph Speed Triple, of zijn er nog meer te verwachten ?

Volgende x zal ik gebruik maken van het "Naked Speed Triple topic" !!

Nu heb je het wel zo'n beetje gehad .... :Y

Hopelijk zien we je in het Speed topic, worden regelmatig leuke ritten georganiseerd :]
 
Ik hoop dat je er meer plezier van zult hebben dan ik, ik heb de mijne vorig jaar na 8 maanden ingeruild na ruim 10 keer voor allerlei probleempjes bij de dealer langs geweest te zijn (o.a. remschijven, koplampen, koppeling, richtingaanwijzer, lekkende voorvork). Nu een nagenoeg probleemloze Tiger 1050 SE.

tja .... een Tiger is geen Speed _O-

Probleem machines heb je er altijd tussen zitten, dat is bij ieder merk. Daar is ook maar 1 oplossing voor .... inruilen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan