verlagingsveer yamaha R6

mtm

Rookie
2 jul 2012
12
0
hallo

mijn motor is verlaagd door een kortere veer(4cm korter). ik wil hem weer orgineel maken en wil hem dus graag ruilen voor een orginele ideaal voor iemand die zijn/haar motor wil verlagen. eventueel is hij ook te koop maar bij voorkeur ruilen. een foto komt nog.
 
hallo

mijn motor is verlaagd door een kortere veer(4cm korter). ik wil hem weer orgineel maken en wil hem dus graag ruilen voor een orginele ideaal voor iemand die zijn/haar motor wil verlagen. eventueel is hij ook te koop maar bij voorkeur ruilen. een foto komt nog.


Weet je zeker dat het werkelijk de veer is, en niet de dog-bones. Zo is de mijne namelijk ook verlaagd geweest.
 
Laatst bewerkt:
nee ik weet het zeker want de veer is 12 cm ipv 16 cm ze hebben hem na gemeten van een andere R6 en ze zeiden ook dat het niet gebruikelijk is en hadden dus eerst ook die triangel er onder gemeten maar die was het zelfde.
 
Hallo mtm,

Van welk bouwjaar is je R6?
Ik ben namelijk op zoek naar een verlagingsveer.
Ik heb mijn nieuwe motor namelijk net getest en kan net met mn grote teen bij de grond.:(
Mijn Yamaha R6 is van BJ 2002 en met originele veer.
Dus ruilen graag!
Groeten Janine

p.s. heb je privébericht gestuurd met mn telefoonnummer!
 
Laatst bewerkt:
Even reageren hier. Weet niet of de ruil al is doorgegaan.

Maar anders heb ik nog een originele veer in de aanbieding, en ook verlagings dogbones.
Hoef voor beiden niet de hoofdprijs.

Greetz!
 
Terug
Bovenaan Onderaan