honda intercepte voor onderdelen

20 mei 2011
177
4
Stadskanaal
Bied bij deze mijn Honda te koop aan. Gaat weg voor onderdelen liefst in 1 koop.

Gaat weg omdat ik met klussen aan het huis, drukte op het werk en een kleine op komst geen tijd heb om hem op te knappen.

Heeft lange tijd stil gestaan. Zie advertentie http://link.marktplaats.nl/576021771

Staat in de weg. Nogmaals voorkeur geniet om hem in 1 keer weg te doen met alle onderdelen.

Geen kenteken.
 
Lees net de regels en zal proberen om de advertentie zo compleet mogelijk te maken. Ik zit nu op vakantie op Texel. Ik hoop dat de mod's de advertentie willen laten staan met de link naar MP. Ik kan vanaf hier geen foto's plaatsen namelijk vanaf mijn htc.

Het betreft een complete vf 500f intercepter van 1986. Er is geen kenteken bij de motor. Hij staat bij RDW als gesloopt geregistreerd. Ik de motor gekocht omdat ik hem wilde opknappen. Ik heb hem dan ook horen lopen. Anders had ik hem niet gekocht. Nu loopt hij niet meer omdat de carburateur verstopt zit vermoed ik hij liep op benzine van 4 jaar oud. Tevens is de accu nu leeg. Ik heb bij de motor vele reserve onderdelen. Op de motor zelf zit een laser 4 in 1 uitlaat. Er zitten goede bridgestone banden onder.
Bij de motor heb ik onder andere de volgende onderdelen:
Extra set velgen met versleten banden.
Extra eind demper en verzaagde 4 in 1 buizen.
Complete achterbrug
Achterschokbreker
1 voorschokbreker.
Schakel en rempedaal.
Extra benzinetank.
Complete achterkant met achterlicht
 
Laatst bewerkt:
En nog meer onderdelen. Weet zo niet precies welke.
Oa remklauwen voor en achter. Remschijven op de velgen. Etc etc.

Nogmaals liefst alles in 1 keer weg. MF prijs 250 euro voor alles.

Motor kan worden bezichtigd ondanks dat we op vakantie zijn.
 
ik ga er even wat foto's bij zetten.
full
 
Zo, dat zijn de foto's van de motor en alle extra onderdelen.

Ik vind het ergens nog jammer om de motor weg te doen. Hij is zeker op te knappen, hij is alleen wat liefde nodig. Ik heb er gewoon geen tijd voor.

Ik pas de prijs nog eens aan.

Ik maak nog even een compleet lijstje van wat jullie op de foto's zien:
- 2 extra velgen met gladde banden maar goede remschijven.
- stepjes met rem en koppellingspedaal intact.
- Koppelingshendel met kabels intact.
- Remklauwen voor en achter met remblokken.
- Achterbrug met schokbreker.
- Extra rood zadel.
- Extra tank met kleine deuk.
- Extra voor spatbord.
- Voor schokbreker.
- Stuk achterkant van een gesloopte VF 500F intercepter met achterlicht en knippers.
- Toeter, relais en accubakje.

Hij heeft ongeveer 44.000 km gereden.

Voor 200 euro mag hij van baasje wisselen met alle onderdelen erbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan