suzuki intruder vl 1500 lc

bust

Rookie
4 apr 2011
6
0
kruibeke
beste forum leden
ik rijd met en suzuki intruder vl 1500 lc het probleem is waneer mijn moto warm staat schakelt hij stroef ik denk dat de cardan olie moet gevuld worden kan iemand mij zeggen welke olie ik hier voor moet gebruiken

alvast bedankt
 
Versnellingsbak zit inderdaad niet in het cardan, dat gaat niet veel helpen. Kan idd wel stroef gaan als de motor niet goed ontkoppelt. Wil hij bij stationair draaien in de 1 (koppeling in) ook vooruit kruipen?
 
hallo het koppelen gaat goed zo lang hij niet te warm staat als ik en tijtje aan het rijden ben moet ik harder duwen om hem in zijn vitessen te krijgen vooruit kruipen doet hij niet in de vites
 
Cardan heeft niets met schakelen te maken idd.
Hoogstwaarschijnlijk zijn de koppelingsplaten versleten en blijven die aan elkaar plakken. Dan ontkoppeld ie niet goed waardoor de tandwielen in de bak (dus niet in de cardan) te lang en te snel mee blijven draaien waardoor ze niet goed in elkaar kunnen vallen, en jij dus harder moet duwen op je pook.

Je kan eens beginnen met motorolie te verversen? Er zou ook heel goed verkeerde olie in kunnen zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan