MF MegaMeeting II - 2 September 2012

Wordt er nog vanuit gorinchem eo verzameld?
Ik heb 'm deze keer niet geopend omdat de merwedebrug is afgesloten...al vanaf het knooppunt -O-
Ik kom zelf ook vanaf "de overkant" dus moet nog zien hoe/of ik aan de overkant kom ;)
In mei komt er zeker weer een verzameltopic gorinchem e.o.

We gaan er misschien met een klein groepje van het gorinchemtopic, maar dat is nog niet zeker... In mei maken we er weer een leuke rit van met een grote groep :Y
 
Laatst bewerkt:
Zekerrr!! 8-) Lekker dagje! Ben benieuwd!Woww.. massive. (dit wordt ook m'n eerste x naar de mfmm meeting..) Hoeveel mensen waren er de laatste keer?
Sept 2011 denk ik niet meer dan 200, in mei 2012 mss 6/700 (waarvan 100 politieagenten waren denk ik)
 
De mfmm is zooooooo mei 2012. Jullie zijn analoog waar de rest digitaal gaat. Walkman versus Ipod.
Leuk joh, lekker slapen in de berm van de McD. Wachten op iets dat niet gaat gebeuren.
Hopelijk krijgen jullie van de in grote getale aanwezige McPolitie geen boete voor:
-over het gras lopen
-motor op stoep parkeren
-te hard praten
-kinbandje te los aangetrokken
-knipperlicht te lang aan laten staan
-weg oversteken zonder eerste naar links, dan rechts en dan weer links te kijken
-samenscholing
-thuis de afwas niet hebben gedaan
-ongestreken motor overall
-of iets dergelijks
Pas op voor de McSnelheidslasers, McVideocamera's, McMotorpopo, McWijkagenten, McUndercovers

Neeeeeee, dan de alternatieve mfmm... Dat wordt pas echt leuk.
 
De mfmm is zooooooo mei 2012. Jullie zijn analoog waar de rest digitaal gaat. Walkman versus Ipod.
Leuk joh, lekker slapen in de berm van de McD. Wachten op iets dat niet gaat gebeuren.
Hopelijk krijgen jullie van de in grote getale aanwezige McPolitie geen boete voor:
-over het gras lopen
-motor op stoep parkeren
-te hard praten
-kinbandje te los aangetrokken
-knipperlicht te lang aan laten staan
-weg oversteken zonder eerste naar links, dan rechts en dan weer links te kijken
-samenscholing
-thuis de afwas niet hebben gedaan
-ongestreken motor overall
-of iets dergelijks
Pas op voor de McSnelheidslasers, McVideocamera's, McMotorpopo, McWijkagenten, McUndercovers

Neeeeeee, dan de alternatieve mfmm... Dat wordt pas echt leuk.
Not sure if serious...... :?
 
Woww.. massive. (dit wordt ook m'n eerste x naar de mfmm meeting..) Hoeveel mensen waren er de laatste keer?

Verwacht er niet teveel massive-ness van. Als je heel erg veel stilstaande motoren naast elkaar wilt zien kan je ook naar Goedhart motoren gaan ofzo, lopen er alleen minder volgevreten motoroveralls met een Big Mac in hun nek rond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan