MF MegaMeeting II - 2 September 2012

Leuk dagje in veenendaal net gehad. Lekker hangen op de rotonde. Agenten hadden ff niet door dat er nog een club door t zand kwamen :)

Wel lame zeg dan in amersfoort, om ff zo'n bord te plaatsen.. Kom op zeg... Die 2 keer in t jaar. Alsof je er iemand mee lastig valt. Macdonalds tenminste ook eens een top dag :+
 
Dat krijg je als er fietsers worden aangereden door motorrijders...
En de McD heeft altijd wel een topdag, iedereen vreet die veelste dure troep. :)
 
Veenendaal was leuk en gezellig al was de opkomst veel minder dan vorig jaar.
Oom agent deed niet moeilijk. 1 kleine val na een mislukte wielie.
Was leuk en meteen leuk ritje gemaakt.
 
Superdag gehad in Veenendaal. Helaas op de terugweg een cb1000r tegengekomen die op een mini was gereden. Zag er niet best uit, nog even gestopt, maar hij leek ok. De cb daarentegen was wel kort..
 
Was leuk. Brag & boost kwam het een beetje verknallen door met een flinke opkomst te komen met veel kabaal, burnouts en gegil. Twee seconde later liep de motor van rikkels leeg van vloeistof.
Maar goed, vond het wel grappig dat ze kwamen maar beetje kinderachtig om dat op deze manier doen.

O ja, terwijl ze stonden te burnen en gillen stond ome agent met een camera opnamens te maken. Waarom? Geen idee, misschien voor thuis.

Bla, bla, bla.

Verknallen???
 
Argh...
Kwam er ineens visite, was ik VEUL te laat voor de MFMM, stonden nog een paar kletskousen, type: sterke verhalen vertellen :) dus maar gelijk weer door gereden.
 
Tijd voor vernieuwing?

Het is elke keer hetzelfde, de politie komt in grotere aantallen en de MFers blijven steeds meer weg.
 
Leuk dagje in veenendaal net gehad. Lekker hangen op de rotonde. Agenten hadden ff niet door dat er nog een club door t zand kwamen :)

Wel lame zeg dan in amersfoort, om ff zo'n bord te plaatsen.. Kom op zeg... Die 2 keer in t jaar. Alsof je er iemand mee lastig valt. Macdonalds tenminste ook eens een top dag :+

Bord staat er ook twee keer per jaar.
full
 
Weer thuis, was gezellig in Veenendaal :) Amersfoort heb ik overgeslagen, ben gelijk naar de alternatieve locatie gegaan. Was niet druk, wel gezellig!
 
Superdag gehad in Veenendaal. Helaas op de terugweg een cb1000r tegengekomen die op een mini was gereden. Zag er niet best uit, nog even gestopt, maar hij leek ok. De cb daarentegen was wel kort..
Was dat vlakbij de mac?
De politie vertrok ineens met gehaaste spoed. (alle toeters en bellen aan)
 
Laatst bewerkt:
Tijd voor vernieuwing?

Het is elke keer hetzelfde, de politie komt in grotere aantallen en de MFers blijven steeds meer weg.

:^


Zelfs in Veenendaal was het relatief rustig, terwijl het prima weer was, dus daar lag het niet aan.

Amersfoort....er hing een raar soort serene rust. Wel wát opkomst, maar door de aanwezigheid van politie (nu en vorige keren) viel er maar weinig te beleven.
 
Wat ik me nog afvroeg; heeft de TS de Mac('s) van te voren geinformeerd zodat ze rekening konden houden v.w.b. inkoop en personeel zoals gebruikelijk was bij voorgaande edities?
 
Bla, bla, bla.

Verknallen???
Oké, verknallen is een verkeerde woordkeus. Zoals ik al zei, goed dat jullie kwamen maar ik hoop dat je wel beseft dat je op deze manier een meeting zoals deze in de toekomst moeilijker maakt. Bv opnames van mr de agent die als bewijs dienen dat motorrijders zich simpelweg niet kunnen gedragen.
 
Ik kom ook met m,n cbx 1000 met open uitlaatje uiteraard

Ik zag je aan komen rijden, damn wat een lekker geluidje zit er in zeg!! :9~

:^


Zelfs in Veenendaal was het relatief rustig, terwijl het prima weer was, dus daar lag het niet aan.

Amersfoort....er hing een raar soort serene rust. Wel wát opkomst, maar door de aanwezigheid van politie (nu en vorige keren) viel er maar weinig te beleven.

het was inderdaad niet zo druk als afgelopen keer in mei, maar ik heb ook het gevoel dat de eerste MFMM van het jaar toch altijd wel drukker bezocht wordt.

ik ben alleen in veenendaal geweest en toch was er wel een aardige opkomst, het was dan ook leuk om er weer even langsgeweest te zijn!
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Nou, nog nooit bij mooi weer zo'n magere opkomst gezien. De parkeerplaats van de MacD zelf stond in Veenendaal niet eens vol. Ik zeg gewoon weer 1 per jaar zoals het was.

Bla, bla, bla.

Verknallen???

Ah dus 1 van die lullo's van jullie vond het nodig een burn out te maken waardoor de rubber op de motoren van andere terecht kwamen, vind je het nog gek waarom jullie met de nek aangekeken worden?
Had niets tegen jullie maar dit soort acties is gewoon aso gedrag.

:Y

hij heeft de emailadressen bij mij opgevraagd.MFMM II - 2.09.2012 - FOTO TOPIC

Je moet niet mailen... gedoe dat ik een paar keer terug had met die pipo in Veenendaal :N
 
Nou, nog nooit bij mooi weer zo'n magere opkomst gezien. De parkeerplaats van de MacD zelf stond in Veenendaal niet eens vol. Ik zeg gewoon weer 1 per jaar zoals het was.Ah dus 1 van die lullo's van jullie vond het nodig een burn out te maken waardoor de rubber op de motoren van andere terecht kwamen, vind je het nog gek waarom jullie met de nek aangekeken worden?
Had niets tegen jullie maar dit soort acties is gewoon aso gedrag.Je moet niet mailen... gedoe dat ik een paar keer terug had met die pipo in Veenendaal :N

Ja inderdaad, welke stomme klojo heeft mijn SPeentje ondergeklad met rubber?
Volgende keer heb ik graag dat ie m'n motor komt wassen ;)

Voor de rest vond ik het wel eventjes gezellig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan