MF MegaMeeting II - 2 September 2012

Ja inderdaad, welke stomme klojo heeft mijn SPeentje ondergeklad met rubber?
Volgende keer heb ik graag dat ie m'n motor komt wassen ;)

Voor de rest vond ik het wel eventjes gezellig!

Uwes stond in dat doodlopende stukje geparkeerd bij de Mc. Drive?
 
Was weer gezellig, vooral op de alternatieve locatie, zonder politie. Volgend jaar op zoek naar een beter stukje asfalt, en hopen op wat meer opkomst.

Nu druk de foto's aan het uploaden.
 
De kleine Wolf... tussen Ommen en Hardenberg ;)

maar laatste feestje daar is zeker 5-6 jaar geleden!

That's it!
Ja klopt is idd alweer even geleden :P Was wel altijd leuk daar :)

zal ik voor de 1 ste x komen kijken ,is ook gelijk de laatste keer 20 motoren
was de rest weg of watever ,ikke nie meer

Hoe laat was je er? Om 11.00 stond er toch wel een volle parkeerplaats hoor. Maar dan nog waren het er weinig.
 
Je moet niet mailen... gedoe dat ik een paar keer terug had met die pipo in Veenendaal :N
Je had m.n. last van die Ronald McDonald in Amersfoort. ;)

Ikzelf ervoer geen problemen. :)

Bij mij reageerde Amersfoort ook wat laat, maar een herinneringsemail loste dat gewoon op. Nu had ik wel te maken met een andere restaurantmanager... causaal verband. :?


NightMagic moet zijn ervaring maar laten weten, als hij daar zin in heeft.
Maar als ik een beetje tussen de regels doorlees, is Amersfoort druk bezig definitief MFMM-geschiedenis te worden.




Ontopic: ik zie weer leuke foto's voorbij komen. *O*
 
mooi he heb meerdere den maar deze is m,n favorietIk zag je aan komen rijden, damn wat een lekker geluidje zit er in zeg!! :9~het was inderdaad niet zo druk als afgelopen keer in mei, maar ik heb ook het gevoel dat de eerste MFMM van het jaar toch altijd wel drukker bezocht wordt.

ik ben alleen in veenendaal geweest en toch was er wel een aardige opkomst, het was dan ook leuk om er weer even langsgeweest te zijn!
 
Je had m.n. last van die Ronald McDonald in Amersfoort. ;)

Ikzelf ervoer geen problemen. :)

Bij mij reageerde Amersfoort ook wat laat, maar een herinneringsemail loste dat gewoon op. Nu had ik wel te maken met een andere restaurantmanager... causaal verband. :?


NightMagic moet zijn ervaring maar laten weten, als hij daar zin in heeft.
Maar als ik een beetje tussen de regels doorlees, is Amersfoort druk bezig definitief MFMM-geschiedenis te worden.




Ontopic: ik zie weer leuke foto's voorbij komen. *O*



Daar had ik dan weer geen problemen. Maar is ergens ook wel te begrijpen, denk dat zij erop aangekeken worden als de buurt overlast ervaart. Dus wat anders zou mij prima zijn al vind ik Veenendaal nog steeds lekker centraal.

Gaan we nu naar de Burger King in Veenendaal :P
 
Wel naar mijn zin gehad vandaag leuke foto's.

full

full
 
Je moet niet mailen... gedoe dat ik een paar keer terug had met die pipo in Veenendaal :N
:^ gewoon ff ruim vantevoren bellen en tegen de tijd dat de meeting is nog een keer bevestigen... Maar ging goed toch? Ik had mijn McFlurry nog voordat ik met mijn ogen kon knipperen :9
 
Laatst bewerkt:
yep, was weer gezellig. voortaan geen amersfoort meer, maar altijd een alternatieve lokatie. ;)

7914755094_02cb44212e_c.jpg
 
:^

eigenlijk, elke keer een andere lokatie...
En ik zou zeggen een FB groepje voor maken!

Dan hoef je niet eens per se op mfmm te wachten ;)
 
In Veenendaal was er helemaal niet veel politie.
En de politie die er was gedroeg zich heel corect en ontspannen.
Zelfs bij een enkele wielie en een paar keer burnen deden ze niet moeilijk.


Tijd voor vernieuwing?

Het is elke keer hetzelfde, de politie komt in grotere aantallen en de MFers blijven steeds meer weg.
 
Was leuk. Brag & boost kwam het een beetje verknallen door met een flinke opkomst te komen met veel kabaal, burnouts en gegil. Twee seconde later liep de motor van rikkels leeg van vloeistof.
Maar goed, vond het wel grappig dat ze kwamen maar beetje kinderachtig om dat op deze manier doen.

O ja, terwijl ze stonden te burnen en gillen stond ome agent met een camera opnamens te maken. Waarom? Geen idee, misschien voor thuis.
Mooi vond ik ook die groene Z750 (of 1000?) Die bij het straatje keren in de drukte z'n motor niet rechtop kon houden :+
 
Wat is daar zo leuk aan?

Heb trouwens in Veenendaal ook nog een val gezien.
Die probeerde een wielie over 1 van de drempels.
Scheelde een haar of hij maaide ook nog een Suz. onderuit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan