MF MegaMeeting II - 2 September 2012

De datum past dus als het een beetje weer is ben ik er bij.
Denk dat mijn zoon ook wel mee wil nu hij zelf zijn A heeft.
 
Veenendaal is toch niets mis mee.
Gaat toch vooral om de sfeer.
En ja bij de politie zijn die dag weer alle
vrije dagen geanuleerd, nou en.
Laten wij nou eens laten zien dat
motorrijders er een net maar heel
gezellige dag van kunnen maken.
 
Voor de mensen die vanuit het zuiden wilden komen via de A27:

Weekendafsluiting tussen knooppunten Hooipolder en Gorinchem richting Utrecht:
Vrijdag 31 augustus 21.00 uur tot maandag 3 september 06.00 uur


http://www.vananaarbeter.nl/werkzaamheden/onderhoud_a27/


Ik moet zelf ook behoorlijk omrijden om in Veenendaal te komen, dus van mij uit komt er geen verzamelpunt Gorinchem deze editie...Jammer want we hadden elke keer een leuke groep en leuke route er naartoe :/
 
Laatst bewerkt:
Aangezien dit mij ook leuk lijkt en ik mijn A rijbewijs nog niet heb zou het dan een mogelijkheid zijn dat ik bij iemand achterop mee mag? Omgeving Arnhem/Zutphen/Doetinchem, uiteraard heb ik zelf de juiste kleding en een onkostenvergoeding voor de brandstof wil ik ook nog wel betalen. Het liefst dan natuurlijk op een sportieve bike :)
 
Laatst bewerkt:
LATEN WE EERLIJK ZIJN:
De MFMM is de laatste jaren als gevolg van AANHOUDEND POLITIEGEWELD in de vorm van cameratoezicht, lasercontroles en zero-tollerance beleid voor elk voorwiel dat meer dan 1 cm los van de grond komt een beetje een zielige bende geworden. Onnodig een klein beetje gas geven in de neutrale versnelling was de vorige keer zelf reden voor een gele prent. Iedereen hangt een beetje in de berm te wachten op iets dat toch niet komen gaat.
De scotu leest met ons mee op dit mooie forum en kan daarom ruim van te voren extra capaciteit voor inplannen.
Om die reden stel ik de 'ONDERGRONDSE MFMM' voor. Toegankelijk voor iedereen die nog wel van wat motorgeweld wil genieten. Locatie zal ik hier op dit forum melden op de avond voor de gewone MFMM. Ik zorg voor een plek met voldoende asfalt. Misschien geen McD, maar dat kan ook geen kwaad. Ik wil niet dat jullie allemaal zo worden als die ene kerel in z'n op maat gemaakt leren pak die ik elk jaar zichzelf tussen brandstoftank en achterzitje van z'n supersport zie proberen te wurmen. Het lukt hem tot noch toe steeds, maar nog een McTasty of 2 en zelfs een Harley gaat hem niet meer houden. Maar dat terzijde...
De ONDERGRONDSE MFMM dus. Come one, come all!
Je bent te laat :Z
Alternatief voor Amersfoort MFMM 2/9
 
Terug
Bovenaan Onderaan