MF MegaMeeting II - 2 September 2012

up to date


beide Mac's zijn nu ook op de hoogte van de MFMM


als het inderdaad nog zo small blijft, zal de aanwezigheid van onze "blauwe" vrienden ook minimaal zijn en kunnen we zeker nog een beetje spelen met de motoren *D
 
up to date


beide Mac's zijn nu ook op de hoogte van de MFMM


als het inderdaad nog zo small blijft, zal de aanwezigheid van onze "blauwe" vrienden ook minimaal zijn en kunnen we zeker nog een beetje spelen met de motoren *D

Misschien de volgende keer het aanmeldtopic laten vervallen, temeer omdat er dan bijgehouden wordt hoeveel mensen er komen. Ik ga er vanuit dat daar op wordt geanticipeerd door politie etc.. Wel de beide macD's informeren..

:W :W

*edit* Ik zie dat je mijn aanmelding OVB nog niet hebt meegenomen. Wil je die bij de volgende up- date meenemen?
 
Laatst bewerkt:
Misschien de volgende keer het aanmeldtopic laten vervallen, temeer omdat er dan bijgehouden wordt hoeveel mensen er komen. Ik ga er vanuit dat daar op wordt geanticipeerd door politie etc.. Wel de beide macD's informeren..

:W :W

*edit* Ik zie dat je mijn aanmelding OVB nog niet hebt meegenomen. Wil je die bij de volgende up- date meenemen?
geregeld!


en het aanmeldtopic is een traditie van MF
al sinds 2004 worden de aanmeldingen bijgehouden en eigenlijk weet ik uit ervaring dat minimaal 50% van de MFers zicht niet eens aanmeldt dus ach...
 
geregeld!


en het aanmeldtopic is een traditie van MF
al sinds 2004 worden de aanmeldingen bijgehouden en eigenlijk weet ik uit ervaring dat minimaal 50% van de MFers zicht niet eens aanmeldt dus ach...

hee bedankt *O*

Ja is idd een traditie.. Maar het zou kunnen helpen om te zorgen dat er weinig ruchtbaarheid aan gegeven wordt en dus dito aandacht genereert bij de blauwe garde.

Maar geen probleem ik vind het ook leuk om te zien wie er komt, mezelf incluis ;)
 
ben erbij, en hopelijk deze keer zonder een EMG curcus weer weg!

voor iedereen dus ook even de tip bij deze, ze controleren ook heel veel net buiten de mfmm meeting points maar dan onopvallend zijn wij achtergekomen in mei =(
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop het ook voor jullie. Een EMG aan de broek is niet fijn zeg.
Wat hadden jullie uitgespookt dan dat je zoiets opgelegd krijgt?

nou niet heel veel eerlijk gezegt.
waren ergens weg werkzaamheden ( waar op zondag natuurlijk niks gebeurd ) en daar reden we te hard. wat daar wel verstandig was overgens want niemand rijd 30 op een 60 weg op een zondag. maargoed daar dacht oom agent anders over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan