HMV Races Mill 2012. PICCIES!!!!!!!!

Hallo Theo en Anne Marie,

Ik meende in een oogflits Theo te zien fotograveren, maar toen dacht ik ze zijn er niet , (Want Theo moest werken.
Maar dus toch heeft mijn oogflist mij niet bedrogen.
Ik zie de fotos van mij solo en samen met Opahaha wel verschijnen.

Het word nu ook onder andere een sport om jullie te spotten.

Groeten Bert

Bert, ik had dat ook, ik dacht echt dat ik met Theo en Anne marie had gesproken bij de prijsuitreiking, maar dat kon inderdaad niet.

Alleen de mooie foto´s die we hier zien, verraden jullie aanwezigheid :W

Leuk dat jullie er toch bij konden zijn :)
 
Haha, it seems there are now three of us who are grateful to Geert for his skilful services 'in the chair'. Who will win Geert's favour at Eext?? Will he increase his fee due to increased demand?


Hello Bob,

Sorry but Geert s skilful service for Eext , are reserved already.
After a very good and nice race in Mill at the 4 schansen tournooi, i have decided to do the next race again with Geert.

Cheers Bert
 
Bert, ik had dat ook, ik dacht echt dat ik met Theo en Anne marie had gesproken bij de prijsuitreiking, maar dat kon inderdaad niet.

Alleen de mooie foto´s die we hier zien, verraden jullie aanwezigheid :W

Leuk dat jullie er toch bij konden zijn :)

Rob,

Misschien hebben ze ook fotos van hoe snel en gemakkelijk jullie de drempels namen, het verschil was vooral heel duidelijk in de tweede manche te zien toen jullie ons werkelijk voorbij vlogen.
Hier zie je dat vering toch echt wel het een en ander doet, wij kregen behoorlijke op sodemieters van ieder drempel.

Groeten Bert
 
Not only has he thrown the Norton in a skip it seems, now I get the impression he went on holiday and when he went home left Edwin behind, tied to a big tree with some tie-raps me thinks...
 
Laatst bewerkt:
Wij stonden in de 2de manche helaas op een slechte plek om dat waar te nemen. We verbaasden ons er wel over dat ze ineens voor jullie lagen. Zoveel inhaalplekken zijn er in Mill niet.
 
Bert, ik had dat ook, ik dacht echt dat ik met Theo en Anne marie had gesproken bij de prijsuitreiking, maar dat kon inderdaad niet.

Alleen de mooie foto´s die we hier zien, verraden jullie aanwezigheid :W

Leuk dat jullie er toch bij konden zijn :)


Rob, ook jij ontkwam niet aan de Canon. Rob Koster dus in de klasse Pré 50 op Matchless.
full
 
Er waren inderdaad weinig plekken om in te halen. Op het rechte stuk is het mogelijk maar als je met de zijspannen naast elkaar over de drempel moet dan is de kans dat je tegen elkaar komt toch aanwezig.
In de eerste manche reden we de hele tijd als een trein achter elkaar, dat was voor het publiek minder aantrekkelijk. In de 2e mache wilde we wat meer onderling gaan wisselen zodat het voor het publiek leuk is om te kijken. We begonnen achteraan maar het was voor ons toch al aanpoten om bij te blijven. Ook de afstand was groter dan in de 1e mache. Dus toen heeft Nardi er een tandje bijgezet (zegt hij, volgens mij waren waren het er 10) en zijn we gaan inhalen.
Dat het leek alsof wij makkelijk over de drempels vlogen, komt denk ik ook door de zware motor, waardoor we minder snel van de grond komen.

In ieder geval konden we met de paar zijspannen die er waren toch iets mooi van maken. Alleen had ik geen tijd om te kijken of Theo en Annemarie toch nog aanwezig, ook al zouden ze er niet zijn ;)
 
Er waren inderdaad weinig plekken om in te halen. Op het rechte stuk is het mogelijk maar als je met de zijspannen naast elkaar over de drempel moet dan is de kans dat je tegen elkaar komt toch aanwezig.
In de eerste manche reden we de hele tijd als een trein achter elkaar, dat was voor het publiek minder aantrekkelijk. In de 2e mache wilde we wat meer onderling gaan wisselen zodat het voor het publiek leuk is om te kijken. We begonnen achteraan maar het was voor ons toch al aanpoten om bij te blijven. Ook de afstand was groter dan in de 1e mache. Dus toen heeft Nardi er een tandje bijgezet (zegt hij, volgens mij waren waren het er 10) en zijn we gaan inhalen.
Dat het leek alsof wij makkelijk over de drempels vlogen, komt denk ik ook door de zware motor, waardoor we minder snel van de grond komen.

In ieder geval konden we met de paar zijspannen die er waren toch iets mooi van maken. Alleen had ik geen tijd om te kijken of Theo en Annemarie toch nog aanwezig, ook al zouden ze er niet zijn ;)


Geen probleem, want we waren er ook niet.
 
Weer hele mooie plaatjes hebben jullie weer weten te schieten :)

Precies in die bocht reed ik in 2e mache over iets heen, volgens mij van iemand die een onderdeeltje verloor. Dat was even schrikken
 
Bert, if you have already secured the services of Geert for Eext, who will Edwin ride with? Don't tell me he is still in exile in China! Why is he banished from the 'span? Has he dared to suggest that you should not spend time on this Beemer thing but concentrate your efforts on getting your REAL 'span back together again??? We all miss the sight and sound of the big single cylinder Norton - even John (Velocette) haha.
 
Klopt Rob, er was net daarvoor iemand gevallen die van achteren werd aangetikt. Het is vlak na jouw passage door een baancommisaris van de baan gehaald.
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals Kees Dijkema op zijn Velocette. Ditmaal de eerste manche op de Brandsestraat.
full
 
Laatst bewerkt:
Bert, if you have already secured the services of Geert for Eext, who will Edwin ride with? Don't tell me he is still in exile in China! Why is he banished from the 'span? Has he dared to suggest that you should not spend time on this Beemer thing but concentrate your efforts on getting your REAL 'span back together again??? We all miss the sight and sound of the big single cylinder Norton - even John (Velocette) haha.


I dont know if you believe it he is not in China now he is de USA.!!

And maybe this winter we can work at the Norton, but the original motor is totaly dead.
So we have to do something others.
 
Must be no problem for you Bert. It's always nice weather in Limburg. I know, i lived there once. So with nice weather and a good beer it's a pleasure to work on the Norton. And with the right man with two right hands, like you, you can wake up every Norton from the death. Can't you?
 
Nardi de Waal, motorrijschoolhouder uit Rotterdam, hier zonder span, maar solo in de klasse 500cc. ook op de Brandsestraat.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan