VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Dutchy

MF veteraan
13 okt 2007
4.774
205
Bunschoten
*O* *O* We gaan alweer verder op nummertje 11 *O* *O*

dfgseo8hworx7.gif

Hier was het vorige deel...

DSC_1591.JPG

foto's van VF-meet&greets:

2011: https://picasaweb.google.com/115056260951108548598/V4MeetJuni2011?authuser=0&feat=directlink

2012: https://picasaweb.google.com/wobbel...&authkey=Gv1sRgCLed6I72lr35DQ&feat=directlink

https://picasaweb.google.com/ikkie0...authkey=Gv1sRgCMCj0-rQu9TJmgE&feat=directlink

https://picasaweb.google.com/100918...authkey=Gv1sRgCNeirLDP5-e3nAE&feat=directlink

Aanmelden of registreren om te bekijken

V4BBQ2012 Enschede by Raymond Brouwer

IMG_6619.jpg


Wie zijn er allemaal:

Ach ja..... met zijn Aajsjinkeracer

Joep.jpg


Arjan V4
2012-05-13+13.22.33.jpg


Bowler

477938_398661900168789_1904815177_o.jpg


DBR

Foto-37GLF4DY.jpg


G. BRASLETTI zonder VFje maar met VFR

full


H-D Lasmoat meelezert

CSC_0387.jpg


JFJ druk met een VF-span voor TruusopdeSuus

full


Koen1962

full


Nakedbiker

2011-09-19%2010.41.52.jpg


Sjef

full


Smuiger

full


stapp143

full


The Dutchy

_MG_4987.jpg


Thunderbold

full


TruusopdeSuus

DSC_0317.jpg


West Rain

full


Wobbel

full


Woutje1981 rijd eigenlijk VFR, maar heeft nog een VF in de kelder

full






62904_151887794846202_100000749484623_315124_3730806_n.jpg


WIKI
Honda VF and VFR - Wikipedia
Honda VF400F - Wikipedia
Honda Sabre - Wikipedia
Honda VF1000 - Wikipedia
Honda Magna - Wikipedia

andere links: The Dutchy in "VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R t..."

Link naar manuals:
http://www.marmitethedog.com/v4/index.htm
 
Laatst bewerkt:
Ben d'r ook weer heur. Iets rustiger qua rijden, ding staat bij pa+moe in de garage. Na verhuizing naar Leeuwarden helaas geen plek bij de deur, dan maar ff zo... -O-

Heb je geen OP pica Dutchy?
 
12e :+

Maar ik ben er ook weer :P

ik offer mij elke maand op om te laten zien wat er allemaal aan een VF kan sneuvelen :+
 
Laatst bewerkt:
Beste brikkers,
Ik heb laatst een VF1000F '87 gekocht en heb er een hoop onderdelen bij gekregen.
Mocht iemand interesse hebben in iets of alles (graag alles ;)) hoor ik het wel.
Advertentie staat HIER

Gr Gijs

EDIT: Mag echt voor weinig weg.
 
Laatst bewerkt:
Ikke ikke ikke!! Wat wil je voor het motorblok, zadel, remschijven en heb je er ook nog een kuipruitje bij? :)

Heb je foto's van eea? Je mag me ook bellen op 053-7600320

Graag de staat van het motorblok, en foto's van zadel en kuipruitje...en als het kan wil je dan ook de dikte van de schijven opmeten :+
 
Laatst bewerkt:
Pakking verstuurd. Morgen moet ik verplicht keihard scheuren om te testen of hij dan nog slipt :P wat een straf _O-

Dutchy, nog op de camping? Anders kom ik gezellig langs, misschien dat Sjef ook wel langs wil ;)
 
Laatst bewerkt:
Ikke ikke ikke!! Wat wil je voor het motorblok, zadel, remschijven en heb je er ook nog een kuipruitje bij? :)

Heb je foto's van eea? Je mag me ook bellen op 053-7600320

Graag de staat van het motorblok, en foto's van zadel en kuipruitje...en als het kan wil je dan ook de dikte van de schijven opmeten :+
Ja ook nog een kuipruit, volgens mij de originele want die zit er bij mij niet op ;)
Staat van het motorblok weet ik niet, ziet er niet slecht uit, hij mist alleen een startmotor.
Of ie loopt weet ik niet, de vorige eigenaar ook niet omdat ie hem nooit nodig gehad heeft :)
Ik ga nu even foto's maken. Zet zo ze online.
 
Zo, eindelijk doet mn achterrem het weer precies optijd klaar voor de storm die losbarstte net.

Ik dacht gisteren in mn pauze effe snel mn remvloeistof te vervangen, maar bij de 1e volledige slag die ik maakt bleef de hoofdcilinder vastzitten. Toen om 5 uur alles uit elkaar gehaald en goed schoon gemaakt, wat een bagger zat erin maar de cupjes zijn prima. Vandaag in de pauze had ik het spulletje er weer opgezet en na zon 5 slagen weer vast (#$%^##% grrr) Dus had het rugzakkie maar gevuld met wat goed gereedschap en dot4 + ontluchtings ventieltje en thuis aan de gang gegaan. Nogmaals uit elkaar gehaald, de veer die erin zit iets opgerekt zodat ie wat meer spanning heeft en iets dikker in de remmenvet, geen kopervet btw ;) ik is blij, en de VF ook weer. Remt een stuk beter, veel direkter.

En word er zaterdag gereden? In het vorige topic las ik dat veel mensen niet kunnen. Hier nog steeds zin/tijd/geld je weet wel.

Greetssssss
 
Laatst bewerkt:
Ja ook nog een kuipruit, volgens mij de originele want die zit er bij mij niet op ;)
Staat van het motorblok weet ik niet, ziet er niet slecht uit, hij mist alleen een startmotor.
Of ie loopt weet ik niet, de vorige eigenaar ook niet omdat ie hem nooit nodig gehad heeft :)
Ik ga nu even foto's maken. Zet zo ze online.
Prijs voor de onderdelen die jij wilt hebben: €100,00
Neem je alles in 1 keer mee: €75,00 voor alles.

Even poetsen.
scaled.php

Enigste beschadiging.
scaled.php

volgens mij links voor, er staat namelijk een L in geslagen.
scaled.php

Remschijf min dikte 4mm, gemeten dikte: dikst 4.6mm dunst 4.4mm
scaled.php

Ook deze moet gepoetst worden, geen scheuren of krassen.
scaled.php

Blok ligt helemaal ingebouwd met onderdelen, die ga ik er niet allemaal uit halen. O-)
scaled.php

Zitten nog afgezaagde pijpen aan.
scaled.php


Wat is dus allemaal heb liggen:
scaled.php

scaled.php

scaled.php
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan