Het zwarte gat: wat heb je nu weer gekocht? - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn aankopen van de laatste weken:

halvarssons-310-men.jpg


+

HAL581_1.jpg



En ook nog een mooie Garmin Zumo 660 inclusief lifetime kaartupdates & 150 motorroutes, 2e hands via marktplaats voor €220. Laten versturen zonder te kijken (verkoper zat aan andere kant land) dus was erg blij dat ik A: de Zumo daadwerkelijk ontving & B: alles goed werkt })
 
Laatst bewerkt:
Mooie RS! Indirecte 5-bak,maar horen er geen chromen tellers op en andere wielen? Heb zelf nog Kreidler-spul liggen van vroeger,brommerspul dat wel. :t
 
Die helm van dutchie748 is een hele mooie. 👍. Zal ook eens gaan kijken wat voor helm met mijn verjaardag geleverd moet worden.

Zelf overigens een speedohealer aangeschaft. Nu toch echt wel nodig met de andere verhouding
 
Iets van 11 kilo afvallen,
dan zit je leren broek echt als een aardappelzak....



Molenaar is begonnen met de rekken te vullen met opruiming voor hun weekend eind van de maand; en ik kom alvast(van maat 54) een mooie REV'it 52-lang tegen.
Bingo!



PA211251.thumb.jpg.2edbcb31ce091fa396877869411596da.jpg
 
Precies!!!!


Ik kijk rustig rond maar hoop inderdaad zo uiterlijk voorjaar hier te kunnen posten...
 
28r1t8x.jpg
~[/img]ik heb gekocht: Een Suzuki GSX1100F :] maar de Guzzi mag ook blijven :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even kijken.. Paddockstand met zijwieltjes. Twee Leovince titanium. Imitatie Revit handschoenen uit Tsjyna. Rugtasje voor miniboodschapjes opvouwbaar zodat hij in de portemonnee past. Een jaarkaart voor de Showboat.

full

full
Zie je? Klein rugtasje.
 
Laatst bewerkt:

Niet te hard rijden, want dan klappen ze in. Oh, en die schroeven zijn na een half jaar compleet verroest. Heb ze zelluf ook! :+

Edit: en als ik je nog een tip mag geven, eBay is tegenwoordig niet meer zo goedkoop (uitzonderingen daar en aanbod is wel breder). Voor het aanbod van chinees spul kun je beter via AliExpress of vergelijkbaar bestellen (https://nl.aliexpress.com/item/New-Pair-7-8-Universal-Motorbike-Motorcycle-Handle-Bar-End-Rearview-Side-Mirrors-Black/32747639412.html)
 
Laatst bewerkt:
Niet te hard rijden, want dan klappen ze in. Oh, en die schroeven zijn na een half jaar compleet verroest. Heb ze zelluf ook! :+

Edit: en als ik je nog een tip mag geven, eBay is tegenwoordig niet meer zo goedkoop (uitzonderingen daar en aanbod is wel breder). Voor het aanbod van chinees spul kun je beter via AliExpress of vergelijkbaar bestellen (https://nl.aliexpress.com/item/New-Pair-7-8-Universal-Motorbike-Motorcycle-Handle-Bar-End-Rearview-Side-Mirrors-Black/32747639412.html)

Met mijn 250cc kan ik toch niet snel dus dat kom goed. Toch bedankt _O-

Ik bestel regelmatig via AliExpress alleen deze waren binnen 5 dagen geleverd en bij Ali is vaak een maand wachten vandaar :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan