Usb oplader

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjefz1000

Die hard MF'er
7 mrt 2012
660
0
zaltbommel
Hallo allemaal,

Ik heb hier een mooie kleine usb lader liggen met 2 poorten.
Zelf had ik hem onder mijn budy seat en was wel makkelijk omdat ik zo mijn telefoon op kon laden.
Je kan er ook andere dingen op aansluiten zoals een tomtom, tablet dat soort zaken.

Nieuw koste hij 14,99 maar voor 5 euro mag hij weg.

Ik heb helaas geen fotos van hoe hij in de motor aangesloten zat maar dat spreekt voor zich lijkt me dus ik heb hem gemaakt in de auto.







Met vriendelijke groet,

Jeffrey
 
Laatst bewerkt:
Is helemaal niet interessant om te verkopen..

Een nieuwe kost minder dan de helft van je vraagprijs en dan heb je ook nog gigantisch veel keuze.
(ca 3 dollar incl verzenden).

Gewoon lekker in de la laten liggen, het levert toch niets op en kan zomaar weer eens van pas komen!

:)
 
Het gaat hier niet om 1 of andere hokey tokey usb lader dit is goede kwaliteit en niet van die chineese meuk die om de haverklap stuk gaan
 
Waar denk je dat jouw uberlader gemaakt is? Ik zet 3 laders in op China (wel van de Action made in China meuk maar die werken bij mij prima ;) al jaren...)
 
Het gaat hier niet om 1 of andere hokey tokey usb lader dit is goede kwaliteit en niet van die chineese meuk die om de haverklap stuk gaan
_O- Ervaring? :') Chineese spul is gewoon goed. En inderdaad, jij denkt dat jouw ladertje in oostenrijk is gemaakt oid?
 
Ik denk helemaal niks ik zeg alleen dat dit een goede usb oplader is de meeste hebben geen led lampje zodat je kunt zien dat hij oplaad. Je hoeft hem niet te kopen als jezelf die chineeze meuk beter vind of ook goed be my guest en koop die ;)
 
Ik denk helemaal niks ik zeg alleen dat dit een goede usb oplader is de meeste hebben geen led lampje zodat je kunt zien dat hij oplaad. Je hoeft hem niet te kopen als jezelf die chineeze meuk beter vind of ook goed be my guest en koop die ;)

Hahahhahahaha _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Dat led lampje dat die oplaad is ook wel een toevoeging van 5 euro waard ja :') :')
 
Is zeker net zn goede kwaliteit als de tankpad die je me verkocht hebt '( .
Deze oplader is niet veel anders dan een van een paar euro, ze doen beide wat ze moeten doen en niet meer.
 
Goed voor de mensen die wel interesse hebben ik moet er toch vanaf dus ik zal de prijs aanpassen naar 5 euro
 
mo niet echt een flater te slaan, een linkje naar waar hij weg komt, kunnen we de prijs zelf even bevestigen.

en een ledje? ik heb liever geen led. heeft mijn motor al eens leeg getrokken omdat ik die had laten zitten op een aansluiting rechtstreeks op de accu, geen schakeling dus...

ja, dat was echt de schuld van het led je '(
in combi met het alarm wat erop zat wilde hij niet meer na 3 a 4 weken, normaal lag die grens op 5 a 6 door het alarm
 
Jeetje hey, dat had ik eerder moeten weten!
Heb hier een USB verlengkabel gesloopt ter waarde van 2 euro.
Daar een spanningsregelaar van 1 euro aan geknoopt.
Beetje soldeer werk, beetje krimpkous, beetje boren in mn dashboard, en heel veel plezier dat het werkt voor maar ongeveer 3,5 euro.

Had ik beter deze kunnen kopen.
Ik ben het ledje vergeten!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan