Te koop: ZX6R bj 96 in onderdelen

Kawasutra

MF veteraan
8 okt 2002
10.050
8
Schiedam
Na een paar kleine ongevalletjes op het circuit gaat mijn ZX6R in onderdelen de deur uit.
Kuipdelen zijn er niet meer over dus daar hoef je me niets over te vragen.

Ben je heel snel dan is het geheel in één klap te koop voor € 750,-
Altijd handig als je zelf wat nodig hebt en de rest wilt verkopen.....

Voor de liefhebber haal ik nu nog niets uit elkaar. Je hebt de kans tot en met dinsdag 7 augustus. Dan gaat ze in onderdelen weg........

Wat er nog is (vanaf 7 augustus):

- Frame met krassen van de grintbak. De nok die de stuuruitslag binnen de perken houdt is afgebroken. Voor zover ik weet verder nog in goede staat. (€ 250,-)
- Tank met klein deukje rechts voor. Voor de rest een hoop krassen van de grintbak (€ 50,-). Is nog te schuren en netjes te krijgen.
- Motorblok. Op zijdeksels krassen van.....de grintbak (geen lekkages!). (€ 300,-
- Velgen: 2 jaar geleden gepoedercoat (zwart). In perfecte staat. (€ 75,- voorvelg, € 100,- achtervelg)
- Banden: Pilot Power 2 CT. 160/17 en 120/17. Alleen een paar keer gebruikt op het circuit. Nog in goede staat. Kun je nog veel km's plezier van hebben. (€ 50,- set)
- Wave Remschijven voor: Grofweg 500 km gebruikt. Nog als nieuw dus...(€ 150,-)
- Uitlaatbochtenset (RVS); eigenlijk van model 2007/09 maar passen ook op model 95/96. Alleen het collector-deel is langer dan van model 95/96 en de demperbevestiging is anders. (€ 125,-)
- Uitlaatdemper, origineel: met schade van de beroemde zandbak (€ 15,-)
- carburateurset: (€ 50-)
- zadel voor en duo (€ 15,- p.stk)
- voorvork: onderpoten gepoedercoat (zwart). Niks mis mee. ((75,-)
- Achtervering compleet (€ 50,-)
- Achterbrug (€ 75,-)
- Spiegels (€ 10,- per 2)
- Kroonplaten (15,-)
- Stuurhelften, handgrepen, hendels (resp.: € 15,- € 10,- en € 10,- p. stk)
- Rem- schakelsets (links en rechts compleet) (€ 50,- links en € 50,- rechts)
- Koplamp (€ 15,-)
- Achterlicht (donker gespoten) (€ 5,-)
- Luchtfilterkast + geleidebuizen (€ 10,- compleet)
- ketting tandwielset: (€ 30,-)
- Radiateur: (€ 50,-)
- Knipperlichtjes t.e.a.b.
- staal omwikkelde remleiding vóór, in redelijke staat; (€ 20,-)
- nog wat klein grut, prijs in overleg.


Daarnaast heb ik ook in de schuur:
1 x linker zijpaneeltje voor Kawasaki Z1000 bj. 2003/06 (de kap met spleetje voor controle koelvloeistof) (€ 5,-)
1 x rechter carterdeksel Z1000 2003 (met oliekijkruitje) met een klein krasje aan onderzijde (eenmaal gemonteerd vrijwel niet te zien.) (€ 30,-)
Xenon setje (€ 25,-)


Alles af te halen in Schiedam.
 
Laatst bewerkt:
.
full
 
hoi,

Ik ben wel geinterreseerd in de tank.

anders wil ik de hele boel wel overnemen voor een gereduceerde prijs, maar dan mag je het blok en de banden houden.

groeten,

Frank
 
Hoi,

Heb je de remschijven voorkant nog?
Zoja wat is de diameter binnen en buiten?
 
hoi,

Ik ben wel geinterreseerd in de tank.

anders wil ik de hele boel wel overnemen voor een gereduceerde prijs, maar dan mag je het blok en de banden houden.

groeten,

Frank
Oke, valt over te praten. Wat noem je een gereduceerde prijs?
Ben jij dezelfde Frank als van de PM?
 
Zijn de klauwen nog beschikbaar? Kun je voor mij de hoh afstand tussen de montage bouten opmeten?
 
Zijn de klauwen nog beschikbaar? Kun je voor mij de hoh afstand tussen de montage bouten opmeten?
Ik heb nog een losse set klauwen liggen maar daar zul je een revisiesetje in moeten zetten denk ik. Ik heb die al een hele tijd liggen en heb geen idee of het rubber nog goed is.
 
Zijn dat dezelfde klauwen als op de motor zaten (merk, aantal zuigers, en vooral dus ook die hart op hart (HoH) afstand van de montage bouten worden opprijs gesteld.)
 
Zijn dat dezelfde klauwen als op de motor zaten (merk, aantal zuigers, en vooral dus ook die hart op hart (HoH) afstand van de montage bouten worden opprijs gesteld.)
Het zijn de standaard remklauwen. HoH ongeveer 62 á 63 mm.
Lak is niet meer perfect maar geen beschadigingen of zo.
 
Laatst bewerkt:
De ZX6 is vanmiddag in z'n geheel opgehaald. Ik heb nu alleen nog een originele uitlaatdemper en 2 remklauwen.

Wie maakt me los.......

€ 30,- voor de demper
€ 25,- voor de remklauwen (die na een tijd op de plank te hebben gelegen misschien een revisiesetje voor de rubbers nodig hebben...)

Ik stuur niks op. Het is af te halen.....
 
Hoe werkt die montage van de demper, is dat bolt on? slip on? als het bolt on is, hoeveel boutjes en wat is de afstand tussen 2 boutjes? (ik zoek een 3 bouts bolt on)
 
Hoe werkt die montage van de demper, is dat bolt on? slip on? als het bolt on is, hoeveel boutjes en wat is de afstand tussen 2 boutjes? (ik zoek een 3 bouts bolt on)
Het is bolt on met 3 boutjes. Het is een standaard demper voor model 95/96. Voor zover ik weet is vanaf bj. 97 de RVS bochtenset standaard geworden.

Dit model past nog op de bochtenset met de lasnaad over de hele lengte van het collectordeel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan