Garage opruiming, paar mooie onderdelen voor weinig

gsxr600k5

MF'er
24 mrt 2011
60
2
Goedendag, ik heb dit weekend mijn garage opgeruimd en kwam nog een paar mooie onderdelen tegen namelijk:

Originele demper voor een gsxr600k5 Deze is in goede staat en mag weg teab.


Zo'n afdekplaatje(ik weet niet hoe het heet maar het is of dit erop of het kussentje) voor de duopassagier voor een gsxr600 k5 deze is heel licht beschadigd en de kleur is wit mag ook weg teab.


Verder heb ik nog een paddockstand staan was ook voor me gsxr, maar kan je gebruiken voor eigenlijk alle type motoren denk ik. Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor dat is hem ongeveer maar dan is de mijne rood. ook teab.

En als laatste heb ik ook nog 2 originele dempers liggen voor een Ducati 848 deze zijn in nieuwstaat en mogen ook weg teab.



Mvg, Nick

ps. ik heb ook nog 2 sparta Metjes staan allebei met kenteken misschien ook leuk voor de hobbyist?
 
Wat ik nog was vergeten erbij te zetten ik heb er ook de origienele ECU bij zitten. Is 300 een goede vraagprijs voor de dempers, beugels, en ECU?
 
ligt het nu aan mij of zijn die laatste dempers nu niet echt in nieuw staat
ik weet niet of dit aan de foto ligt, of je hem had moeten schoonmaken of wat maar het lijkt mij nu net zo
 
De sparta tjes, mag je komen halen voor samen 90 euro. Moet er wel bij zeggen dat ze allebei niet lopen. de 1 heb ik vanmorgen uitelkaar gehaald en de koppeling zit vast verder wel prima. de ander is lopend weggezet in de garage een jaar geleden loopt nu niet meer. maarja daar is de prijs ook naar.
 
En nouja nieuw staat ze hebben absoluut niet veel kilometers gemaakt ik had wel een lapje erover heen kunnen halen ja das waar. en als 300 teveel is mag 250 ook hoor ;)
 
Wat kost die pijp van die gsxr en kun je even de maten van de bout afstand doorgeven en van de afstand van de beugel tot en met het begin van de demper?
 
Ik ga morgen gelijk even opmeten voor je! En prijs technisch voor 50 euro mag je hem komen halen van me. Lijkt me een schappelijke prijs.
 
De uitlaat is in totaal 56 cm lang. De afstand tussen de bouten is 7cm en 5 cm. Het begin van de demper (waar de bouten zitten) tot de bout van de beugel is 18,5 cm. Hopelijk is dit wat je wilde weten!

mvg Nick
 
Terug
Bovenaan Onderaan