MF Gooi & Vechtstreek deel 125: De zomer is niet voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw deeltje! *O* SD: :}

All: bedankt voor alle wensen, datum van onder het mes zal begin oktober worden :')

Ritje: Was leuk en gezellig! :Y WB bedankt voor het voorrijden! :j Moest af en toe behoorlijk aanpoten achteraan :X ;)

DD: Zag te laat dat je linksaf ging (te druk met de bocht naar rechts) maar nog wel gezwaaid! :Y Prettig dat je mee bleef rijden op de A27 terwijl die aso's wegscheurden! }) :]

:W

B|

full


*O*
 
Nieuw deeltje! *O* SD: :}

All: bedankt voor alle wensen, datum van onder het mes zal begin oktober worden :')

Ritje: Was leuk en gezellig! :Y WB bedankt voor het voorrijden! :j Moest af en toe behoorlijk aanpoten achteraan :X ;)

DD: Zag te laat dat je linksaf ging (te druk met de bocht naar rechts) maar nog wel gezwaaid! :Y Prettig dat je mee bleef rijden op de A27 terwijl die aso's wegscheurden! }) :]

:W

Aso's :?
Ik heb er maar 1 gezien en die lijkt erg op de foto twee Posts hoger B| :P
 
:N
7 op een rij...

iedereen weet dat je met 4 op een rij al wint... gaat hij er 7 plaatsen, onsportief :N


even voor de mensen met teveel tijd:
!
_O-

Vrot!! Meteen ff opladen! :9 :Y


(ow, hoor hier; "je gaat er achter", niks gemiep over je ribje O-) })
_O- succes


Ik kan die 1 euro nog wat per maand wel missen, zeker als er mensen afhaken! :P

Net de uitslag gehad: Knie moet geopereerd worden, het kraakbeen is beschadigd -O-

Inmiddels al 3 boekjes en een afspraak met de pre-op rijker :')
:X
full



Neem maar mee :Y

Die beelden van een zwemmende mies terwijl wij zwaaiend wegvaren zijn onbetaalbaar schat ik zo in _O- :')
_O- zien!

Een Seat Leon Cupra die gechipt is.
(Een nep-Audi S3 (ligt hetzelfde blok in) maar dan dus gechipt).
8-) nice

Ho ho ho!!! B|


Beetje hoogdravend he, Clau OP skies :')


denk eerder; Clau náást de skies, Clau ónder de waterlijn en Clau met een halve hernia :')
_O- ook zien

Ow, net fanmail gehad van het CJIB, De bijdrage voor het Hooligan-zijn ligt vele malen hoger dan het donateurschap van MF. :') Auw! :')
:X hooligan

_O- Dan zijn de foto's nog beter... Filmpjes zijn helemaal priceless O-) :P
:^

:? oude motor je had toch een adventure?

enneh, FnS en Detox, have fun, rijd voorzichtig, en vergeet je reflecterende meuk op je helm niet, je reflecterende meuk op je jas niet en je blaaspijpjes niet :')
:^ :W :') stomme regels

Gaat lekker hier :X

Leon net met 29 te hard na correctie gepakt op de dijk :X
:/ gaat goed hier hoop dat ik geen fan mail krijg :X

@Chris & Anita.......

Hoop dat jullie hetzelfde weer krijgen als wij vandaag en dat jullie net zo mogen genieten als wij hebben gedaan... :W



Dagbesteding 09 augustus 2012 - AdventureGirl & Kato


[afbeelding]

Vanmorgen om 07:15 vertrokken richting Lutzerath om van daaruit de route door de Ardennen terug te rijden. 10:15 zaten we op het terras bij Stefan te genieten van de apfelstrudel. Het weer was fantastisch.... de wegen super... en ik een beetje roestig.
De laatste tijd voornamelijk A28 gereden dus weinig bochten gezien. Maar naarmate de ochtend vorderde deed ik dat ook... kortom heerlijk gereden. :]

In de middag nog een strammer max en alcoholfrei weisen genoten en toen weer verder met de route. Om 16:30 deze afgebroken en richting huis gereden... 19:00 thuis... 907 kilometers gereden en nog op tijd om ons kleine mannetje te zien.
Ook hij had een geweldige dag gehad... met Oma. *D

Nu nog een paar nachtjes en dan ri. de Grandes Alpes..... zin in!! *O*

@WestBest.....

Hoeveel nachtjes nog :? :P
best veel km's voor 1 dag

_O-

Ik heb vanavond nog twee zwaai-foto's gemaakt. Zal ze morgen posten *D

Was gezellig, heren! :)

F&S en Detox: veel plezier!
was idd gezellig leuk om je tijger in het echt te zien

Nieuw deeltje! *O* SD: :}

All: bedankt voor alle wensen, datum van onder het mes zal begin oktober worden :')

Ritje: Was leuk en gezellig! :Y WB bedankt voor het voorrijden! :j Moest af en toe behoorlijk aanpoten achteraan :X ;)

DD: Zag te laat dat je linksaf ging (te druk met de bocht naar rechts) maar nog wel gezwaaid! :Y Prettig dat je mee bleef rijden op de A27 terwijl die aso's wegscheurden! }) :]

:W
dacht al dat je druk was :')

Pas op als je over de lekdijk rijdt, vanavond gefilmd door een volvo met geblindeerde ramen. Helaas 280€ lichter. Maar goed, politie moet ook op vakantie zullen we maar denken :)
balen man

nieuw deeltje weer gevonden :W
 
Tiet & Tox: Veel plezier! :W

Ka & Tomaatje: leuk daggie, lekker km gevroten! *D

Phoenie: Jij kennut! :Y suc6 morgen! *O*
 
Pas op als je over de lekdijk rijdt, vanavond gefilmd door een volvo met geblindeerde ramen. Helaas 280€ lichter. Maar goed, politie moet ook op vakantie zullen we maar denken :)
Was hier ff langsgereden dan was ik meegegaan.
(Niet om te betalen, wél om te rijden: flink balen voor je!).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan