MF Gooi & Vechtstreek deel 125: De zomer is niet voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mja heel apart... 150 meter en het niet door hebben... das wel heel erg.

Voor de vuurwerkkijkers vanavond.. veel plezier..

Verders lekker dagje gehad. En al was het dan niet super warm... toch best mooi weer.
 
Gisteren nog een ritje door het Saarland gedaan. Ongeveer 250 km gereden.

Kwam plotseling dit kasteeltje tegen:

10082012449-kopie.jpg


10082012450-kopie.jpg


10082012452-kopie.jpg


Tegen Saarbrücken aan was ik halverwege; even een bakkie koffie en een colaatje:

10082012455-kopie.jpg


10082012454-kopie.jpg


Op de weg weer naar "boven" kwam ik nog een "radiotelescoop" tegen. "Any aliens on this channel?"

10082012457-kopie.jpg


10082012463-kopie.jpg


10082012465-kopie.jpg


Ach ja, verder een leuke omgeving. De Garmin wil me nog wel eens over van die "Anlieger & Landwirtschaftlicher Verkehr Frei"-weggetjes sturen, maar goed. Deze keer echter een verbindingsweggetje tussen twee wegen waarvan de helft van de lengte een trap was! Dat ging me iets te ver! Dus maar even een stukkie omgereden...

Ach, en we weten allemaal wel hoe het Saarland er uitziet...

10082012459-kopie.jpg


10082012466-kopie.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zon, afgeleid, gewoon suf. :') En nou niet doen alsof we zelf altijd 100% scherp zijn in het verkeer.

Was gisteren onderweg naar Kanaleneiland. Reed zo m'n afslag voorbij. En uiteraard is de beste mogelijkheid dan pas weer op de A2 en via Papendorp terug. Afijn, niets aan de hand. Gebeurt je gewoon geen tweede keer zou je zeggen...deed het ook niet. Tot ik terug naar huis reed en bij Odijk tot de conclusie kwam dat ik de A27 helemaal gemist had. :')

Chatroulette; niets naaiends aan. Domme sites.

Heb 235 op de teller en GPS gehad, daarna hield het wel op met de CBR. Ook wel voldoende. :)
 
Laatst bewerkt:
Zon, afgeleid, gewoon suf. :') En nou niet doen alsof we zelf altijd 100% scherp zijn in het verkeer.

Was gisteren onderweg naar Kanaleneiland. Reed zo m'n afslag voorbij. En uiteraard is de beste mogelijkheid dan pas weer op de A2 en via Papendorp terug. Afijn, niets aan de hang. Gebeurt je gewoon geen tweede keer zou je zeggen...deed het ook niet. Tot ik terug naar huis reed en bij Odijk tot de conclusie kwam dat ik de A27 helemaal gemist had. :')

Chatroulette; niets naaiends aan. Domme sites.

Heb 235 op de teller en GPS gehad, daarna hield het wel op met de CBR. Ook wel voldoende. :)
_O-
Ook eens zoiets gehad. Ga bij mij in Amsterdam de A4 op en zet koers richting Leiden (werk). Neem de afslag, ben bijna bij mn werk en besef ineens dat ik naar CPZ wilde :') Oeps :')
 
Laatst bewerkt:
.. Was gisteren onderweg naar Kanaleneiland. Reed zo m'n afslag voorbij. En uiteraard is de beste mogelijkheid dan pas weer op de A2 en via Papendorp terug. Afijn, niets aan de hang. Gebeurt je gewoon geen tweede keer zou je zeggen...deed het ook niet. Tot ik terug naar huis reed en bij Odijk tot de conclusie kwam dat ik de A27 helemaal gemist had. :')

Ik heb dat heel sporadisch - meestal op maandagmorgen, vast geen toeval - dat ik op automatische piloot naar de verkeerde klant rijd :)

Hoe kan je 150 meter lang een motor voor je auto uit duwen zonder het te merken? Zon ? Lijkt mij stug maar ok :P
En we hebben beeld:
20120811_7551140.jpg

Bizarre aanrijding tussen motor en auto op A28
 
Laatst bewerkt:
Als je Mercedes dusdaning in elkaar zit heb je echt wel eerder dan 150 meter verder door wat er fout is. :')
 
Gisteren CBFRider gespot.... met een vriendje! Het zag er zo lief uit. Toen ze zo afsloegen was ook gelijk duidelijk dat ze op hetzelfde niveau zaten / aan elkaar gewaagd waren. Zo soepel nog die auto kunnen ontwijken, dat doen er niet veel je na. Lief en ik voelde gewoon de warmte toen jullie elkaar aankeken.
full

zoiets :?







Ik zou m er in ieder geval niet binnen 5 seconden uithalen nee.... Zou dergelijke sites niet zo snel vertrouwen :')
_O- ze hebben gelukkig voor hem alles nog afgeschermd :')











Knappe kiekjes 104, maar je had beter volgend weekend mee kunen gaan joh ;)








En met Poik eens, dameshockey is leuker -O-
Zeker nu de moffen voor staan :/
 
[afbeelding]
zoiets :?_O- ze hebben gelukkig voor hem alles nog afgeschermd :')











Knappe kiekjes 104, maar je had beter volgend weekend mee kunen gaan joh ;)








En met Poik eens, dameshockey is leuker -O-
Zeker nu de moffen voor staan :/

Tsja,.... is er nog ruimte? Ik heb het weekeinde nog "Frei". Moet het nog wel langs Frau Direktorin krijgen, natuurlijk... ;)
 
Volgens mij is er ruimte, dus...
Dien jij ff een aanvraag in bij de directie, denk dat Anita wel ff wil mailen of het kan :Y
 
Gloeiende...eindelijk een dagje Eifel klaar qua filmpjes. Laatste kleine dingetjes nog...raad eens wat er vastloopt? :')
 
Zo weer even bijgelezen.. Leuke verhalen allemaal,,, Leuke foto's van vakanties en tripjes en de gezelligheid is ook in deze topic weer aanwezig.

Nog leuke trips in de agenda staan???
 
Mooi avondje,bbq en vuurkorf, voor herhaling vatbaar :)


Mooie foto's *D en Scheveningen vuurwerk is gaaf, althans vroegah :Y
 
Als je Mercedes dusdaning in elkaar zit heb je echt wel eerder dan 150 meter verder door wat er fout is. :')

't ziet eruit als een Audi 80/90, 3e of 4e generatie (ouwe bak dus).. en waarschijnlijk zonder het Procon-ten veiligheidssysteem.. die namelijk bij een dergelijke aanrijding activeert.. tenzij de kreukelzone niet geheel gebruikt is.. pfff hoe krijg je dit voor elkaar :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan