MF Gooi & Vechtstreek deel 125: De zomer is niet voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste toppie nieuwe deel *O*


Bescheiden toppie :Y


















jessica251.jpg

kateuptonijejkuszacepie.jpg



wallpaper1073802.jpg
 
Laatst bewerkt:
komt daar de moonende foto van AG te staan? :X

_O-

poik verzoekje; iets met brandweer of studente ofzo :Y
 
Laatst bewerkt:
't was wel een gekke! :Y *D

[afbeelding]



'moonende"??? Kom 's door! 8-)


Niks wat... ik zie nergens een maan hoor... wie heeft het over maan...
Mooie foto Coonie?

Trouwens.... ik loop altijd in de pauze van het werk door een buurtje in Groningen (net een dorpje op zich) en daar liggen in het zonnetje op de vensterbanken buiten altijd twee coons (en nog een hoop ander spul).... een zilvergrijze en een bonte. :Y
 
Niks wat... ik zie nergens een maan hoor... wie heeft het over maan...
Mooie foto Coonie?

Trouwens.... ik loop altijd in de pauze van het werk door een buurtje in Groningen (net een dorpje op zich) en daar liggen in het zonnetje op de vensterbanken buiten altijd twee coons (en nog een hoop ander spul).... een zilvergrijze en een bonte. :Y


FF fotootje maken de volgende keer dan he!! *D

en deze afleidingsmanoeuvre werkt niet, wij willen nog steeds de maan 8-) :P


@ Mies; prioriteiten he _O-
 
Laatst bewerkt:
:W

En speciaal voor Manuela :W

Plekkie, balen zeg, maar als het dan weer goedkomt.. :j
MF Gooi Boetepot.. volgens mij zitten we met de afgelopen 2 weekies al over de duizend euri :o
 
Niks wat... ik zie nergens een maan hoor... wie heeft het over maan...
Mooie foto Coonie?

Trouwens.... ik loop altijd in de pauze van het werk door een buurtje in Groningen (net een dorpje op zich) en daar liggen in het zonnetje op de vensterbanken buiten altijd twee coons (en nog een hoop ander spul).... een zilvergrijze en een bonte. :Y
Welk buurtje? :P
 
Volgens mij ga ik voor het eerst in mijn MF carriere een ban aanvragen binnenkort 8-)
 
@Clau: post even die foto van mij aan het verzuipen en nog maar 1 ski boven water :+
Lang leve een boot die expres volgas langs komt varen :')
 
Laatst bewerkt:
Zo. Kleuren voor de buitenkant hier net uitgezocht.
Maandag gaan ze met 4 man, gewapend met kwasten, aan het werk *D

Ik zag al een vent met ladder tegen de gevel aan staan bij jou toen ik daarstraks met m'n aanhangert langsreed.. klinkt goed man.. opfrisbeurt van je bedrijf is altijd goed *O*


@ Rossi naar Yamaha.. *O* (ik zou er bijna een Yamaha door kopen, als ik geen Honda-liefhebber zou zijn :X )


Hmmm, dat koffie met gebak lijkt mij juist een heel goede afleidingsmanouvre om het stuk schofterigheid rustig plaats te laten nemen op de bank.. dan kijken of er 112 gebeld kan worden, hopen dat je beltegoed op is of de accu van je telefoon leeg is zodat er geen 112 gebeld kan worden.. dan de ploertendoder uit de kast te trekken en het stuk schofterigheid ergens tussen de vloerdelen te meppen.. ow.. eerst vragen of ze Nederlands spreken, zo niet.. niemand zeggen, anders.. ff Moszkowizc bellen die je nodig hebt in Nederland bij zulke calamiteiten.. B|

Maar idd.. wat een ridicuul verhaal zeg

@Toppie.. Kate Upton :9~ altijd lekker zo'n blondine met nét een maatje meer.. dat ultraslanke is maar niets, gratenpakhuizen.. bah bah... :+ ik draai door.. zie ook alleen maar lekkers voorbij lopen hier op de Groest, waar het nu zo droog is dat men met een bak zand een beachvolleyballtoernooi hier zou moeten organiseren.. ik zit 1e rij 8-)
 
Ik zag al een vent met ladder tegen de gevel aan staan bij jou toen ik daarstraks met m'n aanhangert langsreed.. klinkt goed man.. opfrisbeurt van je bedrijf is altijd goed *O*
Dat was ik zelf :+



Oude Lichtbak verwijderd, komt volgende week ook een nieuwe Led-bak voor binnen 8-)








En een Kruz Locher uit de U.S. besteld voor op de GSA. Hopelijk voor volgend weekend binnen 8-)
 
Zo, ik meld me ook maar weer eens. Ik ben al weer even terug en heb het echt heerlijk gehad op Lanzarote. Op aanraden van 'CorvetteFreak' dacht ik, de zuidtoer gedaan en die was wel mooi. Ik ben niet al te toeristisch aangelegd, maar ik was wel blij dat ik het gedaan heb. Heb ik toch een stukje cultuur gezien. Voor de rest 16 dagen bij het zwembad gelegen en nog 1 dag een auto gehuurd.

Gelukkig nu weer lekker weer in Nederland dus de eerste motor kilometers gister zijn al weer gemaakt. Ging nog langs vd Kuinder op zoek naar nieuwe motorlaarzen, maar die van Evolution verkopen ze er niet terwijl ze er wel dealer van zijn helaas..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan