MF Gooi & Vechtstreek deel 125: De zomer is niet voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* Goede Morgen!!! *O*


Phoen:bummer maar toch een prima daggie gehad dus!! *O* *D


toppie geloof ik :')

Ze was al geroepen dus....
Ellen-Hoog3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :Z Ontbijt halen en dan maar eens de dag beginnen, gekke volgorde ineens :+


Soh, ook weer fris en fruitig..
Dagje Assen vandaag gehad. Begon lekker maar niet heus. Alles in de auto geladen... motor starten? NOT.... DOOD....... geen contact niets..

Startkabels er op en hobbelen. Misschien accu leeg? Nee want zodra de startkabels er af gingen viel hij uit.. kolere...... en dan uitgerekend vandaag. Motor kregen we niet meer aan de praat. Gelukkig kon ik de SM van mn broer meenemen. 1e keer op dat ding dus zag de bui al hangen. Maar wonder boven wonder kon ik het beestje aardig temmen en het mooie is dat ik nog plezier ook had. Oke ik miste wat vermogen op de rechte stukken. Maar aanremmen en bochten acceleratie was helemaal top. Weinig mensen die me uiteindelijk hebben ingehaald. Des te meer die bij het uitremmen of uitkomen en insteken van de bocht een knetterende SM naast zich hadden hangen _O-

Al met al een leuke leerzame dag gehad met Ruud (toppertje) als instructeur! Hoop weer opgestoken van m! Volgende keer wel gewoon op de R6 hopelijk :P

Phoen in actie @ de bult

[afbeelding]

En zo zie je maar dat n SM op n heel andere manier n enorme fun factor heeft :P Klinkt al met al toch als n top daggie Phoen ;) :]
 
Morgen Gooi :W

Roken tijdens het sporten levert nog steeds leuke plaatjes op :Y

Phoen: onverwachts toch nog een mooi daggie. Mooie plaat op de SM :]

Chatroulette _O-

Kleedkamerfeesje was ok. Nu mak an :P


EDIT: We hebben het over Steve Kardynal........ maak me lichtelijk zorgen om die gast maar hij is hilarisch *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

 
Laatst bewerkt:
Murning! Pfff half 8 wakker al weer... Lekker dagje gisteren in Assen, hoop foto's gemaakt :+

Succes met uitzoeken Rene _O-

Nu bijlezen.. 8 pagina's alweer en ff lekker bank hangen en t olympisch journaal kijken. Kijken of er nog wat spannends gebeurd is.
Vanaaf waarschijnlijk vuurwerk kijken in Scheveningen

Have fun rijders vandaag!
Waarom is er vuurwerk in Scheveningen?

morguh
 
Zo wat een berichten om bij te lezen hihi..
Rossi naar yammie top!!

Phoen : mooie foto !!

Gister dagje duinrell was super, veel nieuwe attracties en ook bij het zwemmen. Stuk leuker geworden.

Lexxie : niet zo vaak in de kroeg?? :P
 
Goei toppie Coon :)








EDIT: We hebben het over Steve Kardynal........ maak me lichtelijk zorgen om die gast maar hij is hilarisch *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

:X da's na 1 minuut al voldoende.

Doe maar meer dan lichtelijk bezorgd zijn :X
 
Laatst bewerkt:
Ben ook van plan om vanaaf naar vuurwerkshow, met ktm uiteraard. Gezien drukte. *O*

W: plex
 
Zo wat een berichten om bij te lezen hihi..
Rossi naar yammie top!!

Phoen : mooie foto !!

Gister dagje duinrell was super, veel nieuwe attracties en ook bij het zwemmen. Stuk leuker geworden.

Lexxie : niet zo vaak in de kroeg?? :P

Nee valt mee, maandag en donderdag niet :P
 
@plexat. Ik en noor , moest natuurlijk wel phoen in de gaten houden datnie mijn motor niet aan puin zou rijden :+

@DD kheb geen idee, elk jaar in de zomer vuurwerk vanaf de pier heb ik begrepen. Waarom? Omdat t kan denk ik :)

Net gesport, maar dat viel even tegen zeg... -O- Dus ja, tijd voor meer koffie
 
Moggeuh :W

Hockeydames... niet alleen leuke meiden om te zien, maar ze kunnen nog hockeyen ook ;-) Was een leuke match om te zien.

Steve Kardynal, hehehe lig krom van het lache.. die gast schaamt zich nergens voor.

Nu tijd voor een bakkie koffie zou ik zeggen.
 
Balen phoen.. Maar zo'n dagje op een SM knallen is geen straf :Y Nu maar hopen dat het met je R meevalt!


Gister dagje efteling geweest.. Nauwelijks bijgekomen en straks lekker op de mountainbike door de bossen van Leersum knallen :Y Morgen dagje chillen in de zon en dan maandag weer aan de bak. Nog 4 weken school en dan gaan we al die uurtjes van school op straat in de praktijk brengen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Soh, ook weer fris en fruitig..
Dagje Assen vandaag gehad. Begon lekker maar niet heus. Alles in de auto geladen... motor starten? NOT.... DOOD....... geen contact niets..

Startkabels er op en hobbelen. Misschien accu leeg? Nee want zodra de startkabels er af gingen viel hij uit.. kolere...... en dan uitgerekend vandaag. Motor kregen we niet meer aan de praat. Gelukkig kon ik de SM van mn broer meenemen. 1e keer op dat ding dus zag de bui al hangen. Maar wonder boven wonder kon ik het beestje aardig temmen en het mooie is dat ik nog plezier ook had. Oke ik miste wat vermogen op de rechte stukken. Maar aanremmen en bochten acceleratie was helemaal top. Weinig mensen die me uiteindelijk hebben ingehaald. Des te meer die bij het uitremmen of uitkomen en insteken van de bocht een knetterende SM naast zich hadden hangen _O-

Al met al een leuke leerzame dag gehad met Ruud (toppertje) als instructeur! Hoop weer opgestoken van m! Volgende keer wel gewoon op de R6 hopelijk :P

Phoen in actie @ de bult

[afbeelding]

Balen van je R6 man, maar gave foto op de SM :}
Blij dat je toch nog dikke pret gehad hebt :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan