MF Gooi & Vechtstreek deel 125: De zomer is niet voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is wel het meest bijzondere bakkie pleur in jaren;

[afbeelding]
Dit was in een gat met 20 huizen en een kerk, hotel Le Marronnier, een regelrechte aanrader. :Y :+



Net overigens bij de huisarts geweest. Iets met vermoeidheid en spartelende spieren in mijn nek. Huisarts strak op schema, bloed aftappen een uur...... |(
Conclusie so far; ga eens sporten en stop eens met roken. -O- Bloeddruk en hartslag top. *O* Eigenlijk ben ik op wat details na een jonge god, so what's new? :/
ziet er goed uit
rehab_is_for_quitters_preview.png

:+

Heel eerlijk antwoord.... pak heeft al reflectie genoeg dus hoefde ik niet naar te kijken. Geen reflectievest meegenomen, geen alcoholtester en de radarmeldingen heb ik ook niet uit de Zumo gehaald. Maar neem er vooral geen voorbeeld aan. ;) Als je er mee gepakt wordt ben je financieel aardig de sjaak.
ja :? want je moet 152cm2 hebben en dacht dat ik daar niet aan kwam

Iemand de film 'The Bucket List' wel eens gezien? vast wel, bijzonder goede film.. en vooral dat stukje waarin uitgelegd wordt waar de Kopi Luwak nou eigenlijk vandaan komt:
http://www.komonews.com/news/local/148376825.html

_O-

koffie.. idd toch kwestie van smaak.. zo zweren veel mensen bij senseo :X
:Y goede film, uitleg :') :+

natuurlijk een eerlijk antwoord, je hoeft niet te liegen :+

mn pak voldoet wel aan de reflectie eisen, maar je zou dan ook stickers op je helm moeten plakken, en daar heb ik eigenlijk geen zin in :N
de radarmeldingen gaan er wel uit, dat risico wil ik financieel niet lopen :+
alcoholtesters is afhankelijk of we daadwerkelijk de franse alpen ook ingaan...
als je een europees goed gekeurde helm hebt hoef je geen stickers te plakken mag wel als je het leuk/veiliger vind :+

goede morgen allemaal

gaan er nog mensen van hier naar de MFMM zou leuk zijn om samen te rijden of gaan we op het aller laatste moment afspreken?
laatste moment waarschijnlijk beslis ik zaterdag al ik weet wat voor weer het wordt, en dan wordt het waarschijnlijk verzamelen bij de esso zie OP
 
Kussens in Hotels.. mjah.. dat kussen in Hotel Hexenhaus was meer een zitzak :X
hoe dan ook wel goed geslapen :Y

Beter een zitzak dan een envelop als kussen, die heb ik ook gehad ;)

Altijd lekker slapen in het Hexenhaus. Bedden en beddengoed zijn er prima.
De douche....da's nog wel eens een ander verhaal.

Maar ik begrijp dat er meer zijn die van basic houden :P
En ach, voor een nachtje (of 2) overleef je dat wel en dan waardeer je je eigen douche ook weer des te meer :Y
 
Laatst bewerkt:
Beter een zitzak dan een envelop als kussen, die heb ik ook gehad ;)

Altijd lekker slapen in het Hexenhaus. Bedden en beddengoed zijn er prima.
De douche....da's nog wel eens een ander verhaal.

Maar ik begrijp dat er meer zijn die van basic houden :P
En ach, voor een nachtje (of 2) overleef je dat wel en dan waardeer je je eigen douche ook weer des te meer :Y

Och.. je komt er ook enkel om te slapen en (eventueel) te eten.. whaha.. de douche vond ik wel grappig.. meer ruimte heb je toch ook niet nodig? De toiletpot zat enkel een beetje in een hoekje verdrukt.

Prijs valt toch ook wel mee daar? Heb er niet eens op gelet eigenlijk :X

Kortom, ik zou er zo weer heen gaan hoor :Y
 
hmmz, beetje vacatures zoeken...
zo stom dat ze overal ( het liefst 5 jaar) ervaring willen hebben B|
gewoonweg solliciteren :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan