Attack of the Sharp Dressed Z13/6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo bedoel je?

full
 
Man, als je dat zacht terug op de grond krijgt kan je de Antonov vliegen denk ik..
 
Geweldig gemaakt, hulde *D . Dat wordt morgen vast genieten!!

Aantal onderdelen vind ik echt super. Of ik het totaalplaatje mooi vind weet ik niet. Hij is natuurlijk erg uitgesproken, een über SF!! Misschien maar een keer in het echt zien O-) . Ga je ook naar Jerryt Meeting op 1 juni? Kan ik hem daar aanschouwen...
Thx ! en idd ieder heeft zijn eigen smaak ,ik hou van de Engelse en Franse style , extreme Streetfighters die gezien mogen worden 8-)

Ik ga kijken of het lukt om bij dat stelletje boeren aanwezig te zijn :W
 
De Honda 6 cilinders vind ik niet mooi, de verhouding van frame en tank t.o.v. het blok is niet goed, en dat heb jij bij deze motor goed gedaan.
Koplamp gaat net ;) Ik ben niet zo'n fan van de streetfighter koplampen.

Nummerplaat lijkt geloof ik ook niet echt uit de toon te vallen..
Een uitlaat onder de buddy vind ik in principe niet lelijk, als er maar geen achterlicht en/of nummerplaat onder moet komen, maar dat lijkt zo op het eerste gezicht ook goed.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag gespot in het wild bij de rustygold meeting! Prachtige machine Ron :} Wat een beest!
Leuk je weer ff gesproken te hebben. Greetz Björn

Grotefoto-WIJEMFUQ.jpg
 
Vandaag gespot in het wild bij de rustygold meeting! Prachtige machine Ron :} Wat een beest!
Leuk je weer ff gesproken te hebben. Greetz Björn

[afbeelding]
Ah, eindelijk een foto waar we die dikzak in al zijn glorie kunnen bewonderen!

*O* :Y

megavet geval!

Hoe stuurt 'ie?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt jongens :} wat een geweldige dag ,eerste echte rit ,maar zonder dingen verloren verlopen !

De Z rijdt nog heerlijk ook en omdat hij zo zwaar is kun je volgas geven bij stoplichten en dus mooie sprints trekken met een heerlijk geluid bovenin :9~

Moet wel erg wennen aan deze machine ,maar dit gaat goed komen !

Cardan houdt zich goed ,en wiel draait soepel rond !

Probeerde bij Rusty nog een foto van me eigen machine te maken ,maar dat mog niet baten _O-
Ik had hem nog niet uit gezet of het stond vol als vliegen op een pot honing :+ thx nog voor de leuke reactie's daar heren !!

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan