Gegroet motor liefhebbers

godewinus

Rookie
28 sep 2010
8
0
Schiedam
Hallo,

Nu ik eindelijk 18 ben, bezig ben met lessen en een prachtige motor in mijn bezit heb ga ik me maar eens even voorstellen.
Ik ben floris, een 18 jarige motor freak. Het begon allemaal toen ik 15 was. Er moest en zou als ik 16 jaar oud was een schakel brommer komen (kon ik toch mooi een beetje motor rijden terwijl ik 16 was vond ik *O* ) waarna ik op mijn 18e meteen een motor wilde.
Ik kon een tijdje geledenvan een vriend een afgeragde honda cbr 600 f2 kopen. Deze heb ik helemaal opgeknapt. Uiteindelijk was dit toch niet wat ik wilde. Het blok sprak me totaal niet aan. Ik ben toen eens gaan kijken naar een ducati monster 620 i.e. Ik was meteen verliefd, ik moest er 1 hebben. Deze droom is dan ook uitgekomen en ik bezit momenteel een prachtige ducati monster 620 i.e. 25kw 2002. Knalrood en maar 22.000km op de teller. Er valt geen krasje te zien en ik poets en bewonder hem elke dag :9~ . ik was meteen verliefd op het geluid en de het blok-karakter, ook het frame is heerlijk stijf.
Mijn examens zijn aangevraagd en als het een beetje mee zit dan mag ik rijden over ongeveer 1,5 maandje.

Mijn hobby's zijn aan brommers en motoren sleutelen, plaatjes draaien en schietsport.

Ik woon in schiedam en heb eigenlijk alleen maar vrienden met brommers en auto's ik vroeg me af of er nog mensen in de buurt wonen die als het zo ver is eens een stukje willen gaan rijden zonder verplichtingen. Ik geniet van de vrijheid van motor rijden, het is iets speciaals wat ik nog nergens anders in heb gevonden...

veilige kmters!

groetjes
floris
 
Welkom op t forum Floris.
Gave motor die Monster. ;)
Lekker dat je net zoals ik schakelbrommer gereden hebt man,dat scheelt behoorlijk met voertuigbeheersing.
Veel succes met het behalen en veel plezier op t forum.
Groeten,

Richard
 
:W Floris
full
Succes
met het behalen van je Atje :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan