MFMM 2 sept - Verzamelpunt A12 ''De Andel''

VerteX

MF veteraan
23 jan 2007
1.433
0
Zuid - Holland
mfmmii12.jpg


Over een paar dagen is het weer zover, de laatste MFMM van 2012 :]
De meeting is voor iedereen uit omgeving Gouda, Alphen, Leiden en alles wat daarbij ligt !

Voor veel rijders is Tankstation "De Andel" aan de A12 een punt waar men langskomt. Vorige jaren werd er ook vanuit Den Haag en Rotterdam hier verzameld. Dit punt is handig omdat hier net na Gouda de A12 vanuit Den Haag en de A2 vanuit Rotterdam samen zijn gekomen. Kom je tussen 09:00 en 10:00 dan is er tijd zat voor een peuk en eventueel nog benzine of koffie.

full


De bedoeling is om rond 10:30 de richting van Veenendaal op te gaan.

Wie rijden er mee? (natuurlijk ook ff aanmelden in het algemene topic)

- VerteX
- jpjp
- kid1000
- Dopey_RF
- InfineGhost ( ovb )
- visi0n
- Taat + Anda Mille
- probaco ( ovb )
- fluxburn3r
- nephthys

- Den Haag 10:00 bij De Andel
- Zoetermeer 10:30 bij De Andel
- KawaSjoer + aanhang uit Leiden 10:15 bij De Andel

Ik houd in ieder geval de maximale opgegeven snelheid aan, zodat iedereen de kans krijgt om rustig mee te kunnen rijden ;)

Zoals ook in het algemene topic staat..rond 13:00 gaan de meeste door naar Amersfoort.
Ik zelf NIET. Mijn ervaring van vorig jaar is, dat er ook volk blijft in Veenendaal.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk ben ik erbij maar weet niet zeker of ik de 10:30 haal, want moet eerst nog wat andere mensen ophalen ;)
 
wordt vast wel een grotere groep hoor...wij(zoetermeer) gaan geloof ik ook via de andel, vertrekken rond 10.15 in zmeer dus verwacht dat we rond 10.30 wel bij de andel zijn...anders moet je ff contact leggen met het zoetermeer topic
 
Aanwezig vanuit den haag :] Premeet den haag 9.30 Malieveld 10.00 Andel.


Voorstel: bij het paviljoen (Malieveld) adres navi: Koekamplaan 6
Ik ben daar Rond 9.15 vertrekken rond 9.30
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er morgen rond kwart over 10 met nog 7 anderen vanaf Leiden Transferium waar we om half 10 vertrekken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan