Triumph Speed Triple topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat vind ik vaak egt gaaf die duitsers testen dat gewoon even das met heel veel dingen zo
Mn pa leest de motoplus en die gebruiken diezelfde tests als van zo'n duits blad
Motor heeft bvd dat budget niet om zo veel van die dinen te testen dat mis ik wel eens :o
 
kiek dat ben ook goede berichten of was het een big mamma :+


:o mamma mia. Nee een knap ding, strakkies weer heen :9

Ik kan me mindere nachten voorstellen na een avondje doorzakken! :}

Ik ook :P

En euh......... O-)

als de temperatuur stijgt dan denk ik niet aan foto's maken. Kindjes maken :X :X

't Een sluit 't ander niet uit :N , dus overdag
full
, 's avonds
full
, en dan 's nachts
full

Zo is het maar net. Trouwens ik ben een brave BERT bestuurder, net als iedereen hier
bike.gif



:W
 
Mijn Mivv heeft E-keur (zit zelfs een pasje bij waarop staat dat de E-keur voor de Speed Triple is) en een dB-killer. Alleen heb ik de dB-killer er natuurlijk niet inzitten O-)
 
Hallo Speed triple eigenaren,

Ik heb een vraagje, ik heb tot vorig jaar drie jaar een street triple gereden,
Waar ik op die motor soms last van had was verkrampte bovenbenen bij +300km dagtochtjes
Nu vroeg ik me af of er hier ex street triple rijden zijn die inmiddels speed triple rijden en iets kunnen zeggen of je meer ruimte aan boord een speed triple hebt

P.s. ik ben 1.86 lang rij nu een KTM SMT en zit weer te denken aan een Triumph

Groeten Tom
 
Hallo Speed triple eigenaren,

Ik heb een vraagje, ik heb tot vorig jaar drie jaar een street triple gereden,
Waar ik op die motor soms last van had was verkrampte bovenbenen bij +300km dagtochtjes
Nu vroeg ik me af of er hier ex street triple rijden zijn die inmiddels speed triple rijden en iets kunnen zeggen of je meer ruimte aan boord een speed triple hebt

P.s. ik ben 1.86 lang rij nu een KTM SMT en zit weer te denken aan een Triumph

Groeten Tom

Ik ben 1.84 en heb ruimte zat op de speed.
Heb ook getwijfeld over een SMT toen ik op zoek was.
Maar de goede keuze gemaakt dus ;)

Er zijn hier volgens mij nog langere mensen die prima op de speed passen :Y
 
Hallo Speed triple eigenaren,

Ik heb een vraagje, ik heb tot vorig jaar drie jaar een street triple gereden,
Waar ik op die motor soms last van had was verkrampte bovenbenen bij +300km dagtochtjes
Nu vroeg ik me af of er hier ex street triple rijden zijn die inmiddels speed triple rijden en iets kunnen zeggen of je meer ruimte aan boord een speed triple hebt

P.s. ik ben 1.86 lang rij nu een KTM SMT en zit weer te denken aan een Triumph

Groeten Tom

ik vind de houding op de speed iets minder sportief als de street, minder last van de knieen (bij mij tenminste, ook 1,86 lang).
gewoon een dag proefrijden *D
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 1.84 en heb ruimte zat op de speed.
Heb ook getwijfeld over een SMT toen ik op zoek was.
Maar de goede keuze gemaakt dus ;)

Er zijn hier volgens mij nog langere mensen die prima op de speed passen :Y
Ha hier ook getwijfeld over de smt. Maar kon niet goed overweg met grillig karakter bij lage snelheden en wilde niet allerlei mods toepassen om het te verminderen zoals ander tandwiel en gascontrol... Verder wel erg positief totdat ik op de speed ging proefrijdn :Y
Verbruik van smt is ook vrij hoog geloof ik toch?
 
Hallo Speed triple eigenaren,

Ik heb een vraagje, ik heb tot vorig jaar drie jaar een street triple gereden,
Waar ik op die motor soms last van had was verkrampte bovenbenen bij +300km dagtochtjes
Nu vroeg ik me af of er hier ex street triple rijden zijn die inmiddels speed triple rijden en iets kunnen zeggen of je meer ruimte aan boord een speed triple hebt

P.s. ik ben 1.86 lang rij nu een KTM SMT en zit weer te denken aan een Triumph

Groeten Tom
Echt geen last van, zelfs niet na 4 dagen in Duitsland rondtouren (ik ben 1,95). Maar zo riant als de SMT zal het niet zijn :N
 
Laatst bewerkt:
Ha hier ook getwijfeld over de smt. Maar kon niet goed overweg met grillig karakter bij lage snelheden en wilde niet allerlei mods toepassen om het te verminderen zoals ander tandwiel en gascontrol... Verder wel erg positief totdat ik op de speed ging proefrijdn :Y
Verbruik van smt is ook vrij hoog geloof ik toch?
Wij hadden prezies hetzelfde :Y
 
Ik moet zeggen dat het comfort op de SMT echt super is
Maar inderdaad het moeilijke lopen onder de 3000 toeren is minder vooral bij rustig rijden en woon-werk

Maar eigenlijk is het maar gezeur, als je lekker aan het gummen bent kom je toch niet onder de 3000 toeren

Maar bedankt voor de reacties, ik ga zeker een keer proefrijden op een speed
Wij hadden prezies hetzelfde :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan