Triumph Speed Triple topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aloha!

Sorry dat ik zo even inbreek in jullie topic maar heb een S3 vraagje.

Wie van jullie is in het bezit van een Speed Triple R en zou de hartafstand van de voorklauwen op willen meten voor mij? Zoek mezelf helemaal het apelazerus en kan het niet vinden op het internet. En ik heb zo het vermoeden dat de steek niet hetzelfde is als bij de non-R versie.

Bij voorbaat dank.
 
Laatst bewerkt:
Aloha!

Sorry dat ik zo even inbreek in jullie topic maar heb een S3 vraagje.

Wie van jullie is in het bezit van een Street Triple R en zou de hartafstand van de voorklauwen op willen meten voor mij? Zoek mezelf helemaal het apelazerus en kan het niet vinden op het internet. En ik heb zo het vermoeden dat de steek niet hetzelfde is als bij de non-R versie.

Bij voorbaat dank.
:N
Probeer het eens in het Street Triple topic
 
Iemand ervaring met de Mivv X-cone op de speed?

[afbeelding]
Vind het wel een strak pijpje voor een leuke prijs.

Ik heb er één op zitten, bevalt prima
full
full
 
Laatst bewerkt:
Post nu een tijdje mee bij jullie en ik krijg sterk de indruk dat de meesten hier al wat wijzer en verstandiger zijn en zich behoorlijk goed in kunnen houden en dat er een paar snelle idioten tussen zitten, kan dat kloppen? :P :+
Wijzer en verstandiger kan best samen gaan met snel :Y Al zullen er best veel automobilisten een totaal anderen mening hebben :')
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er één op zitten, bevalt prima[afbeelding][afbeelding]

Dat geeft al een beter beeld van hoe het eruit ziet zonder die rompslomp aan de achterkant :} Ziet er goed uit! :9~

Hoe staat het met het geluid? Ik hou wel van een lekkere brul uit die pijp :9
Geen last dat je snel met je voet op de uitlaat zit?

Voorlopig staat de speed nu geschorst in de schuur :(
Blijkbaar ben je volgens verzekeringen een aso, wegpiraat en snelheidsduivel als je je rijbewijs een keer kwijt bent geweest |(
Waarschijnlijk wachten tot de kawa verkocht is en dan de polis wijzigen.
Enige andere optie is Rialto :r
 
Dat geeft al een beter beeld van hoe het eruit ziet zonder die rompslomp aan de achterkant :} Ziet er goed uit! :9~

Hoe staat het met het geluid? Ik hou wel van een lekkere brul uit die pijp :9
Geen last dat je snel met je voet op de uitlaat zit?

Voorlopig staat de speed nu geschorst in de schuur :(
Blijkbaar ben je volgens verzekeringen een aso, wegpiraat en snelheidsduivel als je je rijbewijs een keer kwijt bent geweest |(
Waarschijnlijk wachten tot de kawa verkocht is en dan de polis wijzigen.
Enige andere optie is Rialto :r
-O- Ben je overgestapt naar een andere verzekering dan, bij een wijziging doen ze over het algemeen niet zo moeilijk :? Speed bij dezelfde maatschappij verzekeren als de Kwak een optie? Rialto ben je inderdaad niet blij mee :X
 
Laatst bewerkt:
De andere motor is nog niet verkocht en geen idee hoe lang dat nog gaat duren...
Maar aangezien dat apparaat een knop omhaalt bij mij is het niet verstandig om erop te rijden :X (gaat ook zo makkelijk zonder dat je het in de gaten hebt)

Dacht wel even een nieuwe verzekering af te sluiten...
Zie verhaal: erwinko in "Centraal verzekerings(vragen) topic"
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 1.77 lang en kreeg op de Street naarmate een rit langer duurde een blikken kont.

Op de Speed zit ik rianter en comfortabeler. :]


Gewoon een (echte) SM brommert kopen. Als je daar langer dan een uur op kunt zitten dan kun je overal op zitten :P Met "mijn" Eiffel rit kreeg ik alleen een blikken kop van niet opschietende auto's |( mijn reed genoot


:W
 
Muchos gracias :Y !!!

Steek is dus 100, alle voorgaande jaren is 108 volgens die site. Op ebay staat een setje 09 klauwen, en die steek is 100. Beetje vreemd.

Alle originele Brembo klauwen zijn altijd 100mm (uitgezonderd de nieuwe GSX-R modellen, dat is 108), alle andere merken (Tokico en Nissin) is altijd 108mm.

dus vanaf '08 is 100mm.

ik heb mijn grijze 100mm brembo's een half jaar op marktplaats gehad, geen animo voor :?
 
Moguh :W
De andere motor is nog niet verkocht en geen idee hoe lang dat nog gaat duren...
Maar aangezien dat apparaat een knop omhaalt bij mij is het niet verstandig om erop te rijden :X (gaat ook zo makkelijk zonder dat je het in de gaten hebt)

Dacht wel even een nieuwe verzekering af te sluiten...
Zie verhaal: erwinko in "Centraal verzekerings(vragen) topic"
Nu maar hopen dat het RDW je tussentijds niet even heeft gecontroleerd, die zijn nogal fanatiek de laatste tijd :o
 
De andere motor is nog niet verkocht en geen idee hoe lang dat nog gaat duren...
Maar aangezien dat apparaat een knop omhaalt bij mij is het niet verstandig om erop te rijden :X (gaat ook zo makkelijk zonder dat je het in de gaten hebt)

Dacht wel even een nieuwe verzekering af te sluiten...
Zie verhaal: erwinko in "Centraal verzekerings(vragen) topic"


Ben ook niet weg van de verzekering van de KNMV.

Ben zelf nu via www.bikerpolis.nl verzekerd (all risk) en kan sinds vorige week met zekerheid zeggen dat ik erg blij ben met mijn keuze.
Mijn vriendin is namelijk nog wel bij de KNMV en dat gaat toch een stuk stroever. :/
 
Ben ook niet weg van de verzekering van de KNMV.

Ben zelf nu via www.bikerpolis.nl verzekerd (all risk) en kan sinds vorige week met zekerheid zeggen dat ik erg blij ben met mijn keuze.
Mijn vriendin is namelijk nog wel bij de KNMV en dat gaat toch een stuk stroever. :/
Of ze goed zijn kan jij beter beoordelen als ik, maar voordelig zijn ze niet :N Over de KNMV hoor ik meer negatieve ervaringen als positieve.
 
Laatst bewerkt:
Ben ook niet weg van de verzekering van de KNMV.

Ben zelf nu via www.bikerpolis.nl verzekerd (all risk) en kan sinds vorige week met zekerheid zeggen dat ik erg blij ben met mijn keuze.
Mijn vriendin is namelijk nog wel bij de KNMV en dat gaat toch een stuk stroever. :/
Dat vind ik fijn om te horen, want ik heb mijn Speed ook bij Bikerpolis verzekerd toen ik 'm kocht :)
 
Of ze goed zijn kan jij beter beoordelen als ik, maar voordelig zijn ze niet :N Over de KNMV hoor ik meer negatieve ervaringen als positieve.
Bikerpolis is voor mij toch echt één van de voordeligste hoor dus ik snap niet waarom je dat zegt :?

KNMV heb ik geen ervaringen mee, ik weet wel dat de ANWB voor pechhulp in het buitenland via de KNMV echt totaal waardeloos is!
Vorig jaar met drie vrienden 7 uur(!) op een berg in Frankrijk (Vogezen) moeten wachten totdat de pechhulp kwam. Stinkende kut KNMV / ANWB :( :r

Het beste is gewoon een doorlopende reisverzekering afsluiten, die regelen alles zo voor je :Y
 
Laatst bewerkt:
Bikerpolis is voor mij toch echt één van de voordeligste hoor dus ik snap niet waarom je dat zegt :?

KNMV heb ik geen ervaringen mee, ik weet wel dat de ANWB voor pechhulp in het buitenland via de KNMV echt totaal waardeloos is!
Vorig jaar met drie vrienden 7 uur(!) op een berg in Frankrijk (Vogezen) moeten wachten totdat de pechhulp kwam. Stinkende kut KNMV / ANWB :( :r

Het beste is gewoon een doorlopende reisverzekering afsluiten, die regelen alles zo voor je :Y
Ik heb de motoren bij een andere maatschappij verzekerd, en voor de Blade alleen scheelt het al ruim €10,-- per maand ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan