HMV races Eext 2012. PICCIES!!!!!!!

Bob, this one is for you. Don't you think it's a beautifull bike?
full
 
Beautiful - maybe, but it is a little too 'modern' for my tastes! The young lady also looks a little unhappy, she would be much more comfortable on my AJS I think, or possibly Geert's Matchless (or even one of Bert's Norton's). Is the body paint waterproof or does it wash off in the rain? Seems a shame to risk losing such a 'work of art' just because of the rain! Haha!
 
Filmpje van afgelopen zondag, meeste buiten de regenbuien om gemaakt.

 
Laatst bewerkt:
Beautiful - maybe, but it is a little too 'modern' for my tastes! The young lady also looks a little unhappy, she would be much more comfortable on my AJS I think, or possibly Geert's Matchless (or even one of Bert's Norton's). Is the body paint waterproof or does it wash off in the rain? Seems a shame to risk losing such a 'work of art' just because of the rain! Haha!


The girl told me that the painting washes of in 30 minutes under the shower. So a little dutch rain shower is no problem, but i am afraid for the British rainshowers.......
 
Weer dubbel. Wordt er langzaamaan een beetje gek van.........MF blijft hangen na het plaatsen en soms heb je het dan dubbel of driedubbel.....zucht.
 
Laatst bewerkt:
Bert van Lier en Geert van Enckevort. Een paar apart.......t's heel raar bij Bert. Wie er ook in die bak zit,....ze doen allemaal een beetje " vreemd" Zou Bert iets in dat zijspan strooien?
full
 
Henk Stadman uit Nordhorn op MV Agusta four.
Check ook dit eens:
http://www.grandprix-art.com/live/

Verbazingwekkend wat er bij die man uit zijn vingers komt, heb nog ergens wat voorbeelden van zijn schilderkunst, maar dan moet ik even zoeken waar ik dit heb opgeslagen.


full
 
Laatst bewerkt:
Om eerst maar in de MV Agusta hoek te blijven zitten, deze:
Giacomo Agostini. Geschilderd dus! Snap niet hoe die gast het voor elkaar krijgt.

( ook toevallig ten opzichte van de vorige foto, ze gaan allebei dezelfde kant op ).



full
 
Laatst bewerkt:
Bert van Lier en Geert van Enckevort. Een paar apart.......t's heel raar bij Bert. Wie er ook in die bak zit,....ze doen allemaal een beetje " vreemd" Zou Bert iets in dat zijspan strooien?[afbeelding]

Ja volgens mij moet je ook een beetje "raar"zijn om bij mij in de bak te kruipen.
:+
Volgens mij is deze foto net genomen voor de grote stortdouche, die wij zowel in de eerste als tweede manche over ons heen hebben gekregen.
En ik kan je zeggen zo (zeik) nat ben ik nog nooit geweest, zelfs Schagen valt hierbij in het niet(water).!! 8-)
 
Ondertussen ben ik al drie avonden bezig om de boel weer te poetsen.
Ik had eigenlijk wat fotos moeten nemen van hoe de motors eruit zagen.

Ik zal er vanavond eentje plaatsen , van het rennerskwartier
 
Rennerskwartier? Daar was het 's morgens om een uur of elf al glibberen, soppen & glijden, lopend dan welteverstaan.
Respect voor alle rijders/bakkenisten die reden. Vond het ook wel komisch dat geen van allen een startmotor heeft?
En ik zag dat Geral de Haas terug is van weggeweest ( Ballie), heeft een hele moeilijke periode achter de rug en probeert nu weer zijn zinnen te verzetten.
En zijn BMW liep volgens mij best wel goed ( en een super mooie bakkeniste natuurlijk).
 
Rennerskwartier? Daar was het 's morgens om een uur of elf al glibberen, soppen & glijden, lopend dan welteverstaan.
Respect voor alle rijders/bakkenisten die reden. Vond het ook wel komisch dat geen van allen een startmotor heeft?
En ik zag dat Geral de Haas terug is van weggeweest ( Ballie), heeft een hele moeilijke periode achter de rug en probeert nu weer zijn zinnen te verzetten.
En zijn BMW liep volgens mij best wel goed ( en een super mooie bakkeniste natuurlijk).


Nou er zijn toch verschillende Beemers die stiekum wel een startmotor hebben...
 
Ja die van mij ook ( die als 1e op het filmpje staat als foto, de zwarte). Heb de heren zijspancoureurs persoonlijk niet zien starten met een knopje, maar misschien heb ik niet voor 100% opgelet, kan natuurlijk ook.
 
Sorry mannen, was vandaag even druk met andere zaken. Annemarie is druk aan het branden geslagen. We lopen nog zo'n 50 dvd's achter........worden er langzaam gek van......bij wijze van spreken dan.......want gek, dat zijn we al.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan