HMV races Eext 2012. PICCIES!!!!!!!

Overigens om jullie een idee te geven wat we hebben aangericht. We hebben van de 8 demo's die we dit jaar bezocht hebben meer dan 60.000 foto's gemaakt en hebben daar, na eerste schifting, 57.348 foto's van over. Na een tweede schifting verwachten we dat daar nog een 55.000 foto's van over hebben.

Alles is door Annemarie onderverdeeld in 829 mappen met een totale geheugenopslag van 343 GB.

Dat gaan we volgend jaar dus even niet meer doen.....
 
Zoiets bedoel ik dus......
full


Klik op de foto voor een duidelijker beeld.
 
Laatst bewerkt:
Ate Louwes met in het zijspan Gert Burema op een Triumph 1959.
full
 
Laatst bewerkt:
Tussen de buien door was het daar prachtig weer, de zonnebril was vast en zeker al uit voorzorg opgezet.
 
Nog een filmpje gevonden, staan ook zijspan combinaties op, glibberend over de natte klinkers.


Nog eentje:


50 cc:



Kort filmpje van alleen zijspannen:

 
Laatst bewerkt:
Kijk maar,......................maar wat is Geert nou toch aan het doen? Nieuwe stijl?
full
 
Mooie stijl Geert... *O* *O*
full


Weer of geen weer, die twee racen zo ontspannen.....
 
Laatst bewerkt:
Zoals belooft een paar fotos uit rennerskwartier.

En ja wij weten wie die startmotor hebben.!!![afbeelding]

Tja dat krijg je als het rennerskwartier en de ijsbaan 1 en dezelfde plek zijn........

Ik was er ook, doodzonde van het weer, van de demoklasse bijna niks gezien, alleen Aalt Toersen en Jaap Groot gingen nog als een speer de rest vond het te nat en gevaarlijk.
 
Laatst bewerkt:
Weer terug van de vakantie en Annemarie is al weer druk bezig om alle fotoverzoeken af te handelen. Dus Burn ,baby, burn.......

Een ieder die ons om foto's heeft gevraagd van de HMV demo's kunnen vanaf nu dus dvd's tegemoet zien.......
 
Weer terug van de vakantie en Annemarie is al weer druk bezig om alle fotoverzoeken af te handelen. Dus Burn ,baby, burn.......

Een ieder die ons om foto's heeft gevraagd van de HMV demo's kunnen vanaf nu dus dvd's tegemoet zien.......


Ik wacht al de postbode :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan