MF Gooi & Vechtstreek Nr. 126: De nazomer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jat!! })












Weer terug van twee leuke dagen! Ik en lesgeven... heb er steeds meer vertrouwen in! :Y :$ *D Nou waren het ook twee geweldig gezellige mensen, dus het ging bijna vanzelf! :)

Net tickets geboekt voor de rally, volgende week vrijdag in het vliegtuig naar Portugal!
full
full
full

Aaaaaah.... wat naar!! :P :+

DSCF0418.jpg


DSCF0415.jpg


DSCF0460.jpg


DSCF0456.jpg


Nog een paar dames... :9

15788_monster_girls_mxon_2011_a14.jpg


09_Sept_Sam16_Wal.jpg


Transworld-MX-babe.jpg
 
Laatst bewerkt:
8-) net weer thuis.
Borrel :9 en snel slapen :z






@ OP: Pino zie je niet meer. Verder lijkt ie me redelijk up-to-date :Y
 
In die 50 minuten zijn er dusdanig aantal posts geweest dat als je dat door zou voeren er 1800 per dag (24 uur) geweest zouden zijn. :+
ja dat blijft speculeren omdat hijop slot ging, maar je moet ergens vanuit gaan ;)
statistiek zijn harde cijfers, dus aantal post per 50 minuten voor dat deel dus klopt het :P
:^

Naar mijn werk is 20 kilometer, haal ik toch gemiddeld 40 kilometer per uur
En als ik 5 kilometer rij met mijn auto loopt hij toch gemiddeld 1 op 10 (als ik geluk heb :P)
Statistiek is een raar wezen :+


Mogguh :W
 
Morning! :W

Sterkte voor de nachtbrakers en de vroege vogels :P
Ik zit alweer helemaal in m'n ritme van vroeg opstaan, kopje koffie en gáán!
:')

Ik zit hier juist nog in het ritme, 's nachts leven en overdags lekker chillen :X

Ach, we overleven het wel. Om 9 mag ik weer naar huis en dan mag ik weer van 17 tot 23 :)
 
:W
present



:Z

hoop centen poik... nou ja... volgende keer beter :+

Rally *O*

vakantie foto's ook *O*

nu snel koffie, over 10 minuten eerste overleg van de dag al weer -O-
 
nu snel koffie, over 10 minuten eerste overleg van de dag al weer -O-
De gene die me zoiets flikt bij mij op het werk krijgt Amerikaans verlof. :/


Goedemorgen btw, ik mag weer naar Broek op Langedijk, joepie....... :Z

Mooie vakantieplaatjes, Frankrijk is voor mij echt een top motorland. Misschien Italië eens overdoen met mooi weer, moet minstens net zo mooi zijn.
 
Haha inderdaad.. Doe 1:12 met normaal en rustig rijden en dat is volgens mij nog best redelijk :Y

Slurpt jouwe meer dan de mijne :+ Ik rij gemiddeld 1:14 met rustig en sportief rijden afgewisseld. Het snelweg ritje naar de eifel toe rij ik 1:17 :X en dan rij je redelijk constant 100-120-180 :) En ik dacht dat 4cilinders zuiniger dan 2 cilinders zouden zijn }) (binnen dezelfde klasse motoren dan O-) )
 
zo is ie wel heul lelijk geworden DD :/

@ Anita, as said, hij is te groot, kijk vanavond nam'n werk even naar de op...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan