MF Gooi & Vechtstreek Nr. 126: De nazomer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pizza op, zwembroek aan en gaaaaaan.










* BUUURP




[me="eet"] lekker allen :W [/me]
 
Gooierts! :W

Wil even een oproepje doen :$

Ik vroeg me af of iemand zich mij dit jaar, met een (oranje/goud kleurig) cameratje heeft zien lopen, of foto's heeft zien maken.

Er zit een vrij lang zilveren lus aan, zodat je hem om je nek kan hangen.

Dit klinkt misschien heel stom, maar ik gebruik hem vrij weinig en me gewoon niet herinneren waar ik hem gehad heb :/
Ik weet dat ik voor het laatst, in februari er foto's vanaf heb gehaald.

Misschien heb ik hem mee genomen naar een MF evenementje, bbq, bowlen wat dan ook...

Zou me heel erg helpen te herinneren of ik hem ergens heb achter gelaten -O- B|
 
kan me niet herinneren je gezien te hebben met een cameraatje bij de bbq in Laren :N
-O-

sterkte met zoeken :Y
 
:Z

Avonddienstje...uiteraard de enige avond dat het laat gaat worden moet ik nog naar huis rijden. Afijn, spullen liggen al in de auto dus zodra ik klaar ben koers zetten richting huis... :')


@Loesje: Niets gezien van een camera. :N

@DD: Nou ja, die eencilinder BMW's zijn sowieso zuinig, dus de score van FenS verbaast me niet zo. Dan blijf jij als enige over die zo zuinig zou rijden, lijkt me onwaarschijnlijk dat het hogere verbruik van enkelen hier aan Honda ligt. Of aan Yamaha, want Poik rijdt het verkeerde merk.
 
eet smakelijk all! *O*

morgen laatste werkdagje bij m'n bijbaantje :o
nog even een en ander kort te sluiten met die lui over het nakomen van afspraken B|
:( hebben ze het nog steeds niet geregeld


Hier staat er kaasfondue op het menu.
Daar kun je me dus écht voor wakker maken, zo lekker vind ik dat.
Nou was ik twee weken in hét land van de kaasfondue, met Detox die het dus echt niet vreet.
En overal werd het alleen maar geserveerd voor minimaal 2 personen -O-

Dus ik had 't mezelf beloofd als we weer thuis waren. Feestje voor mezelf dus straks *O*

Ik pak er overigens maar wel mes en vork bij 8-)
dan eet je toch voor 2 :? doe ik ook soms O-) ben dan ook een grote eter

Helm op tijdens het waterskien _O-
_O- :+

kan me niet herinneren je gezien te hebben met een cameraatje bij de bbq in Laren :N
-O-

sterkte met zoeken :Y
:^ ik ook niet met de bbq bij jouw ouders

:Z

Avonddienstje...uiteraard de enige avond dat het laat gaat worden moet ik nog naar huis rijden. Afijn, spullen liggen al in de auto dus zodra ik klaar ben koers zetten richting huis... :')


@Loesje: Niets gezien van een camera. :N

@DD: Nou ja, die eencilinder BMW's zijn sowieso zuinig, dus de score van FenS verbaast me niet zo. Dan blijf jij als enige over die zo zuinig zou rijden, lijkt me onwaarschijnlijk dat het hogere verbruik van enkelen hier aan Honda ligt. Of aan Yamaha, want Poik rijdt het verkeerde merk.
die 650 is een twin :')

Heeft trouwens iemand de taal op een werkcomputer naar Noors gewijzigd, helemaal niet irritant. :')
:+ toegankelijkheids optie's zijn ook leuk

Vrienden die je telefoon op chinees zetten.


Dat is pas irritant :')
gewoon die andere talen van je telefoon afhalen

_O-
5205982_700b.jpg
 
@DD: Nou ja, die eencilinder BMW's zijn sowieso zuinig, dus de score van FenS verbaast me niet zo. Dan blijf jij als enige over die zo zuinig zou rijden, lijkt me onwaarschijnlijk dat het hogere verbruik van enkelen hier aan Honda ligt. Of aan Yamaha, want Poik rijdt het verkeerde merk.

B|

Sinds 2009 tweecilinder en 800 cc


....plus de aanname dat ik ook als een wijf rij uiteraard :Z
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan