Piccies van mijn nieuwe Laser

Duo Tech plaatje monteren??

  • Ja

    Stemmen: 17 40,5%
  • Nee

    Stemmen: 21 50,0%
  • Who cares

    Stemmen: 4 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    42

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Op algemeen verzoek van Revolution himself :P

Piccies van mijn Laser Duo Tech

Het merk plaatje heb ik er voorlopig afgelaten, ik ben begonnen met de street legal killer...grasmaaiersound, stiller dan de originele, dan de niet legale...sportief maar kan gerus luider })

Dan heb ik de killers er ff uitgehaald :} :} wat een :9~ sound....lijkt wel een Superbike, nu is het volgens mij de bedoeling dat je met 1 van die twee pijpjes rijdt dus heb ik er maar de niet legale terug ingestoken....heb een mailtje gedropped naar Gertjan de Jongh van Laser (die gozer rules :} :} qua service) of het schadelijk is zonder killer te rijden. Laat ons hopen van niet
 
full
 
Voor iemand het zegt: die spatlap gaat er na mijn vakantie af voor een undertail die ik al een maand of 7 heb liggen en kleine knippers voor en achter

Dan is hij eindelijk af (voorlopig toch :X )
 
mooie pijp hoor..maar jij had toch al een mooie laser erop zitten??

En dat verhaal van die undertray ken ik die van mij ligt hier ook onder een dikke laag stof te wachten :)
 
ik zou het duotech plaatje erop doen.
maarja, dat zeg ik, merkjes en stickergeil.
 
Mooi Sigma, laat even weten wat het antwoord is van laser,zit er ook aan te denken om ze te verwijderen.
Ik zelf de plaatjes ook niet gemonteerd.
 
Als ik antwoord krijg zal ik het naar je forwarden of hier posten
[/quote]

Ik ben erg benieuwd naar het antwoord.
Bij mij zit het plaatje er met popnagels op. Weinig keus dus |(
 
Geeen plaatjes erop!
Is veel mooier (strakker) dan met.

Enne: ikke is ook benieuwd naar het antwoord van Laser. (al zou het voor de carbon uitvoering anders liggen :? ?)
 
Vind het ook helemaal geen mooie demper, ik vind dan zo'n Hotcam of een hoge Laser veeeeel mooier!maarja smaken verschillen, het geluid zal wel lekker zijn dat is aan Laser wel toevertrouwd
 
Ik zou eerst die taartschep en die pinkers eraf halen :P

:+


kon 't ni laten


Enne ik heb op "pro" montage gestemd :)
 
Heb je dat plaatje wel goed weggelegd? Ik heb zo´n voorgevoel dat er een klein monstertje bij jou thuis dat ook leuk vindt. })
 
Plaats eens een foto MET het plaatje.. dan kan ik beter kiezen :P

Of eigelijk moet het plaatje er gewoon op, tis immers een poserfiets ;)
 
Absoluut zonder sticker!!! laser is een goed merk, maar je ziet het zo vaak dat hij met sticker veel te makkelijk op gaat in de laser eenheidsworst.

zonder sticker heeft de demper veel meer magie.

toen ik de foto zag zonder sticker dacht ik dus wow!
met sticker dacht ik heh jammer weer zo'n laser.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan