MFMM II - 2.09.2012 - FOTO TOPIC

Zow... we zijn weer thuis...!
Het was een leuke ochtend/middag :]

Hier zijn de foto's die ik en mijn zoontje (3jr) en hebben geschoten..!
Dus alvast sorry als je er niet helemaal op staat ;)


dsc8058.jpg

Was die zo bijzonder? :+

Zal hem de volgende keer echt even schoon maken (en de lelijke stickers van het 2e hands spatbord afhalen!) _O-
 
Hier de foto's die ik gemaakt heb vandaag. Zit van alles wat tussen (leerdam/veenendaal/alternatieve locatie).

Mocht iemand bepaalde foto's in volledige resolutie willen hebben, of van de site verwijderd willen hebben, dan hoor ik het wel.

http://www.flickr.com/photos/60546471@N06/sets/72157631369932812/

Sorry zen, volgens mij heb ik de halve dag naast je gestaan, zonder ook maar 1 scherpe foto van je te schieten :+
Kijk, daar zitten wel wat vette tussen!


Kan ze al op behoorlijk formaat downloaden zie ik, vind het goed genoeg iig, tnx!
 
Zow... we zijn weer thuis...!
Het was een leuke ochtend/middag :]

Hier zijn de foto's die ik en mijn zoontje (3jr) en hebben geschoten..!
Dus alvast sorry als je er niet helemaal op staat ;)

Bedankt voor de foto's :) Wij staan er ook op. Te voet welliswaar. Wij zaten naast jullie motor paparazzi muis :) op de rotonde.

Gr. Roy en Claudia
 
Nou, vooruit dan maar:

*KLIK*
:W
Dankuuuuu! :j

Hier de foto's die ik gemaakt heb vandaag. Zit van alles wat tussen (leerdam/veenendaal/alternatieve locatie).

Mocht iemand bepaalde foto's in volledige resolutie willen hebben, of van de site verwijderd willen hebben, dan hoor ik het wel.

http://www.flickr.com/photos/60546471@N06/sets/72157631369932812/

Sorry zen, volgens mij heb ik de halve dag naast je gestaan, zonder ook maar 1 scherpe foto van je te schieten :+

Sjongejongejongejonge... :P haha nee hoor, gave foto's vooral die van onze Luuk op de alternatieve locatie *O*
 
Poe de 17mb foto's zijn toch iets 2much :P Hotmail flipt m en kan het niet. Heb ze verkleind naar 24inch scherm formaat. Scheelt toch weer 15mb _O- Nu als een malle al die emails beantwoorden :Y
 
Nou, vooruit dan maar:

*KLIK*

Mocht je een foto op groot formaat (niet supergroot, maar in ieder geval groter dan wat achter de link zit :P), stuur dan een emailtje of pb met daarin de bestandsnaam van de foto die je wilt hebben. Als je een pb stuurt vergeet dan niet je email adres te vermelden.

Succes met zoeken. Ik ga effe badderen, scheren, eten, bankhangen enz.

:W


PB *D
 
Poe de 17mb foto's zijn toch iets 2much :P Hotmail flipt m en kan het niet. Heb ze verkleind naar 24inch scherm formaat. Scheelt toch weer 15mb _O- Nu als een malle al die emails beantwoorden :Y
Ow jammer..... kan ik de foto niet levensgroot op de garagedeur ophangen :+
 
Huh, ik heb geen foto's gemaakt maar krijg wel mailtjes of ik foto's wil opsturen? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan