MFMM II - 2.09.2012 - FOTO TOPIC

Zo de 1e 100emails met fotos zijn verstuurd _O- , heb eieren voor me geld gekozen en ben nu de _large versie aan het uploaden. Zodat iedereen gelijk het grotere formaat heeft. Origineel formaat is net even iets te groot om te emailen :p


Bedankt voor de foto's

:}
 
Foto's gaat mij wel lukken...
Filmpjes... heb ik de programma's niet voor...

tja lastig.

beter niet online zetten van kentekens die net een wheelie ofzo doen. kon weleens vervelende gevolgen hebben.

tip: voortaan alleen van voren filmen ;)
 
Ik lig er niet zo wakker van eigenlijk, puur een filmpje is geen grond voor een art. 5 of zelfs een boete... Dus evt. filmpjes van de leipo op een bandit mag je uploaden :+
 
Zo de 1e 100emails met fotos zijn verstuurd _O- , heb eieren voor me geld gekozen en ben nu de _large versie aan het uploaden. Zodat iedereen gelijk het grotere formaat heeft. Origineel formaat is net even iets te groot om te emailen :p

Hehe het was te merken dat jouw Hotmail vast liep :) Kreeg 4x m'n foto van 18MB toegestuurd :P

Super bedankt! Denk zelfs dat ik hem ga laten uitprinten op canvas! :} :}
 
Laatst bewerkt:
En mijn foto's staan (506 stuks) online: Ik heb ze niet allemaal bekeken en dus ook niet de onscherpe er tussenuit gehaald :+ (excuses als jij net die onscherpe bent)

http://www.circuitpics.nl/mfmm/


:W :W
De link (Skydrive) vraagt mij om aan te melden om de foto's te kunnen zien.
Misschien het album nog publiekelijk beschikbaar maken. :?

albumfoto's van de eerst MFMM (die op picasa) staan openen wel.
 
Net getest. Ben afgemeld en klik de link aan. Bij mij werkt het gewoon? Even verversen met CTRL+R (= cache leegmaken )
 
ik geloof dat bij de alternatieve meer te beleven viel dan in Amersfoort O-)

[afbeelding]
Ik kom al wat jaartjes naar de meetings en dat deed ik met heel veel plezier. Dit jaar waren we ietsje later en het viel me al direkt op dat het verhouding technisch gezien rustiger was en vooral tammer dan voorgaande edities. Nu begrijp ik dus waardoor dit wellicht komt. Wel jammer dat alleen de"harde kern"van het alternatief wist..aan de ene kant logisch, aan de andere kant...er komen lui echt van een pokke eind ver weg rijden omdat ze nu al die verhalen wel eens met eigen ogen willen aanschouwen en die missen dan datgene waar iedereen toch ook wel voor komt. De fun.... :9~ :} Dat is wel jammer want hoe leg je dat nou uit aan iemand uit oost-groningen als ie je vraagt waar hij mooie foto's kan maken van een wheelie etc etc

t Blijft klote dat het in voorgaande edities een paar keer fout is gegaan zodat er nu geen "echte"meeting" gehouden kan worden zonder dat onze "blauwe vrienden"
full

staan te posten en hopen dat er weer eentje geschreven kan worden. in en in triest... '(

Maar goed, ondanks dat bleef er weer veel te zien en te praten en dat is natuurlijk ook de primaire doelstelling van de MFMM...Tot de volgende keer? :]
 
Organisatie moet domweg iets anders, stunten mag gewoon niet op de openbare weg en als we aan de grote klok hangen waar het gaat gebeuren staat er politie en gebeurt er nog niets. Werd iets geopperd door ik geloof SPutnick dat we vanuit de regio's meer konden organiseren, zodat de 'regiohoofden' de locatie weten, en de rest maar moet volgen. Zoals ik al zei... als alles ruim van tevoren openbaar is kun je er donder op zeggen dat er een stokje voor gestoken wordt. Het is zó gevaarlijk... al heb ik op de alternatieve locatie letterlijk niet 1 voertuig gezien die niet bij ons hoorde :P


Ik zou dus zeggen: naar de MM in V'daal gaan, Amersfoort is uitgeleefd en moeten we noodgedwongen laten zitten. Een aantal kernpersonen kent de alternatieve locatie van de dag waar de rest gewoon achteraan hobbelt. Als dat ruim van tevoren goed bekend is loopt het echt wel. Nu wisten de meeste mensen niet eens dat er een alternatieve locatie was, laat staan waar :P

Oh misschien nog wel beter... De 'bekende' stunters de locatie doorgeven (die zijn iig geen politie en hebben belang bij geheimhouding :P ) en de rest daar achteraan sturen :P Ik heb niks tegen politieinzet bij dit soort dingen, maar als het georganiseerd en veilig gebeurt moet het ook een keer kunnen :+
 
Laatst bewerkt:
Organisatie moet domweg iets anders, stunten mag gewoon niet op de openbare weg en als we aan de grote klok hangen waar het gaat gebeuren staat er politie en gebeurt er nog niets. Werd iets geopperd door ik geloof SPutnick dat we vanuit de regio's meer konden organiseren, zodat de 'regiohoofden' de locatie weten, en de rest maar moet volgen. Zoals ik al zei... als alles ruim van tevoren openbaar is kun je er donder op zeggen dat er een stokje voor gestoken wordt. Het is zó gevaarlijk... al heb ik op de alternatieve locatie letterlijk niet 1 voertuig gezien die niet bij ons hoorde :P
:^

Ik zou dus zeggen: naar de MM in V'daal gaan, Amersfoort is uitgeleefd en moeten we noodgedwongen laten zitten. Een aantal kernpersonen kent de alternatieve locatie van de dag waar de rest gewoon achteraan hobbelt. Als dat ruim van tevoren goed bekend is loopt het echt wel. Nu wisten de meeste mensen niet eens dat er een alternatieve locatie was, laat staan waar :P
Was een topic van, maar die was idd niet door iedereen te vinden. Als er in de regiotopics 1 à 2 mensen van de locatie afweten, is er minder kans dat hij van te voren bekend wordt bij onze blauwe vrienden.
 
Laatst bewerkt:
:X _O-

regio hoofden, geheime locatie, organiseren.

Na 1x weten ze dat ook wel. Lijkt me dat de politie dan, pas echt vervelend gaat worden.
 
Laatst bewerkt:
Zitten hele toffe foto's tussen!
Misschien dat ik over de link heen heb gekeken maar staan de foto's al online van de fotograaf middenop de rotonde (had een zwart/rood leren pak aan met een grote camera:p)?
 
als om het een beetje slim op te pakken... zullen we maar voortaan niet meer HIER over een alternatieve locatie hebben? :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan