MFMM II - 2.09.2012 - FOTO TOPIC

En "the new trx" ook ;) maar mijn hemel wat een dikke worst ben ik zo op de foto. Snap nou waarom ik peekaas mis :P
Is dat die witte TRX? Dat is wel een heel erg gave TRX. Sowieso is een TRX wel een exclusieve fiets. Maar deze helemaal. Doordat het spul in de rij staat zie je eigenlijk niet altijd op tijd de aparte dingen, of is het bijna niet op de foto te krijgen.
 
Hee mensen, ik heb toevallig nog 2 gb aan foto's op de pc. Iemand een idee waar ik deze online kwijt kan? Picasa gekeken, maar dat gaat maar tot 1 gb.

Op mijn youtube kanaal heb ik alvast wat filmpjes geüpload (nu nog ff bezig):

fakkeldragert
 
Laatst bewerkt:
Hee mensen, ik heb toevallig nog 2 gb aan foto's op de pc. Iemand een idee waar ik deze online kwijt kan? Picasa gekeken, maar dat gaat maar tot 1 gb.

Op mijn youtube kanaal heb ik alvast wat filmpjes geüpload (nu nog ff bezig):

fakkeldragert


skydrive :Y is van microsoft. Moet je wel een .live .hotmail of .outlook account voor aanmaken :Y
 
3Q1B2118C.jpg


3Q1B2124C-1.jpg


3Q1B2125C.jpg


leuke binnenkomst :P
3Q1B2531C.jpg


3Q1B2533C.jpg


gevalletje ketting gebroken :/
3Q1B2544C.jpg


meer bling
3Q1B2749C.jpg


3Q1B3059C.jpg
 
Jaaa 3 man van ons gespot!! Helaas de voorste van de groep niet -O-

Supermooie foto's wel. Mijn dank is groot :j :j

Mochten er nu echt HEEL mooie foto's bij zitten die je graag op normale grootte wil hebben dan een PM met bestandsnaam en dan stuur ik hem op. Of kunnen jullie die zelf van de website downloaden?

Dit was mijn eerste MFMM vond het heel tof. Als ik de verhalen zo hoor ben ik heel benieuwd naar de afgelopen jaren. Volgende keer beter toch!?
 
Mochten er nu echt HEEL mooie foto's bij zitten die je graag op normale grootte wil hebben dan een PM met bestandsnaam en dan stuur ik hem op. Of kunnen jullie die zelf van de website downloaden?

Dit was mijn eerste MFMM vond het heel tof. Als ik de verhalen zo hoor ben ik heel benieuwd naar de afgelopen jaren. Volgende keer beter toch!?

Ik kan hem van de site afhalen, op goede kwaliteit en grootte.
Maar bedankt voor het aanbod:)

Ook mijn eerste MFMM, maar echt genoten! Volgende keer zijn we weer aanwezigggg!
 
Terug
Bovenaan Onderaan