MFMM II - 2.09.2012 - FOTO TOPIC

Mochten er nu echt HEEL mooie foto's bij zitten die je graag op normale grootte wil hebben dan een PM met bestandsnaam en dan stuur ik hem op. Of kunnen jullie die zelf van de website downloaden?

Dit was mijn eerste MFMM vond het heel tof. Als ik de verhalen zo hoor ben ik heel benieuwd naar de afgelopen jaren. Volgende keer beter toch!?

Ha, als je de mijne nog wat scherper hebt graag..maar dat zal wel niet ;-) nummer 214
 
Mooie actie foto, met dank aan de fotograaf ! ik weet nu ook dat de onderkant glimt *D
full
 
ik heb die dame van die foto niet gezien -O-

maar wel twee politie auto's
[afbeelding]:W dus jij bent die bellende fotograaf

[afbeelding]daar wel een wheelie B|
en als ik klaar sta braaf rondjes rijden

[afbeelding]poser!
[afbeelding]

wel geinig die spiegeling
[afbeelding]jij vond het nogal slaapverwekkend?

[afbeelding]en bedankt hé :(



rondrijden met een leeg camerahuis?
[afbeelding]

nog zo'n foute spiegelhelm
[afbeelding]

die lollie's _O-
[afbeelding]

undercover fotograaf
[afbeelding]


:W
[afbeelding]
haha ja S-360 had zijn gopro niet ingedaan.. helaas..
 
ik mist wel 1 fotograaf ziggy ik weet niet of ik zijn naam goed heb die maakt ook erg mooie fotos altijd
 
Ik kom al wat jaartjes naar de meetings en dat deed ik met heel veel plezier. Dit jaar waren we ietsje later en het viel me al direkt op dat het verhouding technisch gezien rustiger was en vooral tammer dan voorgaande edities. Nu begrijp ik dus waardoor dit wellicht komt. Wel jammer dat alleen de"harde kern"van het alternatief wist..aan de ene kant logisch, aan de andere kant...er komen lui echt van een pokke eind ver weg rijden omdat ze nu al die verhalen wel eens met eigen ogen willen aanschouwen en die missen dan datgene waar iedereen toch ook wel voor komt. De fun.... :9~ :} Dat is wel jammer want hoe leg je dat nou uit aan iemand uit oost-groningen als ie je vraagt waar hij mooie foto's kan maken van een wheelie etc etc

t Blijft klote dat het in voorgaande edities een paar keer fout is gegaan zodat er nu geen "echte"meeting" gehouden kan worden zonder dat onze "blauwe vrienden" [afbeelding]
staan te posten en hopen dat er weer eentje geschreven kan worden. in en in triest... '(

Maar goed, ondanks dat bleef er weer veel te zien en te praten en dat is natuurlijk ook de primaire doelstelling van de MFMM...Tot de volgende keer? :]

Of willen ze iedereen gewoon een beetje bang maken zodat er geen ongelukjes gebeuren ;)

Niet zo kortzichtig :N
 
Ach, ik denk maar zo: mocht er geen politie aanwezig zijn, gaat 80% van die fratsen uithalen. Ik denk dat het dan best uit de hand zal lopen.
Al met al, had van mij ook wel ieeets meer spektakel mogen zijn, maar ik heb mij prima vermaakt.
 
Ik zag ook wat stoere en heel boos kijkende luitjes in witte cammo broeken.. werd er een beetje bang van :') .. met iets van een R op hun rug..
 
Laatst bewerkt:
Of willen ze iedereen gewoon een beetje bang maken zodat er geen ongelukjes gebeuren ;)

Niet zo kortzichtig :N

Idd beetje kortzichtig.. Ik heb aardig wat (kleine) wheelies gezien en nog veel meer burnouts en ik heb niet gezien dat de politie er moeilijk over deed! Het is meer zorgen dat het niet uit de klauwen loopt volgens mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan