Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Owja voor de TT 2014 liefhebbers, in het BSB topic wilden mensen boeken voor 2013

Nu al wachtlijst van 35 mensen, weet niet of dat voor Hotel, B&B of campimg is maar het gaat hard, denk dat richting zomer 2013 al voor 2014 moeten boeken :]
 
Rustig hier :) :)

Dan maar een mooie plaat van David Jefferies op de Tas suzuki

[afbeelding]

helaas alweer veel te lang geleden overleden.

Nog een mooie plaat
Martin Finnegan, helaas ook alweer even overleden

[afbeelding]

helaas zelf niet zien rijden, zijn rijstijl was enorm hard en vechten met de machine
Beetje zoals M Dunlop nu doet

mooie foto's heb alweer zin om te gaan kijken naar Road Racen
Dan is Moto Gp toch maar wat saai :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

zitten wel veel honda's tussen john ;)
 
Owja voor de TT 2014 liefhebbers, in het BSB topic wilden mensen boeken voor 2013

Nu al wachtlijst van 35 mensen, weet niet of dat voor Hotel, B&B of campimg is maar het gaat hard, denk dat richting zomer 2013 al voor 2014 moeten boeken :]
Hmm, paar vrienden van me hebben maand of 2 geleden nog maar geboekt voor komende zomer.
 
Owja voor de TT 2014 liefhebbers, in het BSB topic wilden mensen boeken voor 2013

Nu al wachtlijst van 35 mensen, weet niet of dat voor Hotel, B&B of campimg is maar het gaat hard, denk dat richting zomer 2013 al voor 2014 moeten boeken :]

Geef maar een brul he :P
 
Hmm, paar vrienden van me hebben maand of 2 geleden nog maar geboekt voor komende zomer.
ja 2 maanden geleden, nu zou het ver vol zitten.

er zijn meer organisatie's die gaan dus je kan nog wel plekken vinden, en zeker op de campings, beter had je meegegaan met die vrienden :P
gemiste kans ;)

maar zitten hun een camping ? In Douglas of Ramsey of de wat klienere plekken ?
Douglas is de hoofdstad zeg maar en die gaat kwa hotels snmel vol zitten,
Ik zou het liefst weer in Douglas B&B of Hotel pakken, dicht bij het centrum, uitgaansgebied en start/finish

Het probleem is ook niet het slapen doorgaans maar de overtochten, die zijn gelimiteerd en daar zit je dus mee, slaapplek vind je altijd wel :)
 
Laatst bewerkt:
zitten wel veel honda's tussen john ;)
ja omdat die daar de mooiste jumps mee maakte, wil je veel suzuki's :P
Kan ook hoor daar zijn ook genoeg mooie van ;)

MartinSuperbikeJump2.jpg


Ballaugh-Bridge-Guy-Martin-sails-to-a-third-place-finish-in-the-Superstock-race.jpg


0260163.1225638.jpg.1707836.jpg


;)
 
ja 2 maanden geleden, nu zou het ver vol zitten.

er zijn meer organisatie's die gaan dus je kan nog wel plekken vinden, en zeker op de campings, beter had je meegegaan met die vrienden :P
gemiste kans ;)

maar zitten hun een camping ? In Douglas of Ramsey of de wat klienere plekken ?
Douglas is de hoofdstad zeg maar en die gaat kwa hotels snmel vol zitten,
Ik zou het liefst weer in Douglas B&B of Hotel pakken, dicht bij het centrum, uitgaansgebied en start/finish

Het probleem is ook niet het slapen doorgaans maar de overtochten, die zijn gelimiteerd en daar zit je dus mee, slaapplek vind je altijd wel :)
Weet alleen dat ze voor ruim één week gaan, een slaapcabine hebben op de boot en in een b & b zitten. 5 jaar geleden was ik zo meegegaan, maar zulke uitstapjes zitten er niet meer in als je een gezin hebt. Wordt binnen nu en een week weer papa, dus wordt weer een slecht jaar voor motor rijden en mannenweekends ;(
 
@Smet dat heb ik dit jaar dus gehad maar jij gaat dat dus echt niet missen he...
Geloof mij dat je die motor maar wat graag laat staan om wat leuks met die kleine te gaan doen....
 
Weet alleen dat ze voor ruim één week gaan, een slaapcabine hebben op de boot en in een b & b zitten. 5 jaar geleden was ik zo meegegaan, maar zulke uitstapjes zitten er niet meer in als je een gezin hebt. Wordt binnen nu en een week weer papa, dus wordt weer een slecht jaar voor motor rijden en mannenweekends ;(

Bullshit :Y

Mijn dochtertje is nou 1 geworden , ik ga in 2014 hoor ;)
je mag je zelf ook wel is iets gunnen :P , je zal het alleen wat verder van te voren moeten afspreken en regelen.
 
ja dat denk ik ook, ben geen vader maar als je wat van te voren weet kan je toch nog wel eens weg :P

Dat het minder wordt is begrijpelijk maar die fiets staat er niet voor niks he :P
 
@Smet dat heb ik dit jaar dus gehad maar jij gaat dat dus echt niet missen he...
Geloof mij dat je die motor maar wat graag laat staan om wat leuks met die kleine te gaan doen....
Is nummer 2, natuurlijk is het leuk maar je bent toch wel beetje jaloers als anderen de zoveelste circuitdag gaan doen of naar assen ofzo, terwijl jij minder vaak kan.
 
Is nummer 2, natuurlijk is het leuk maar je bent toch wel beetje jaloers als anderen de zoveelste circuitdag gaan doen of naar assen ofzo, terwijl jij minder vaak kan.

de familie gewoon mee nemen
ik heb 2 kids en ben +- 20 x per jaar op het circuit te vinden *O*
zelf rijden of sleutelen :]
 
je mag die 2 van mij wel eens lenen ;) :P
die Appie en je soes bedoel je :P

Mooi man ;)


Ik ben zo goed als zeker een X spirit 2 rijker voor 410 euro incl verzenden
Is nog de gelimiteerd Mc Guinness ook, overal in Engeland kosten ze nog 550 tot 620 pond, heb al contact gehad met de verkoper.
Is nieuw, ongedragen, met labels er nog aan en met originele doos *O*


deal is geregeld, incl verzenden naar NL heb ik hem voor 422 euro *O*
 
Laatst bewerkt:
Bullshit :Y

Mijn dochtertje is nou 1 geworden , ik ga in 2014 hoor ;)
je mag je zelf ook wel is iets gunnen :P , je zal het alleen wat verder van te voren moeten afspreken en regelen.

full

gaat prima samenhoor!!!! kwestie van heel goed en beetje vooruit plannen......

jong geleerd is oud.............
 
Ik heb net gemaild naar renoblast

Home

doen voornamelijk wielen, zal niet de goedkoopste zijn en is ene eindje rijden maar ik lees goede recensies daarover.
Wie zouden er allemaal hun wiuelen willen laten doen ? Prijs weet ik dus nog niet en voor Fredie heb ik gevraagd of ze magnesium ook kunnen coaten.
Mocht de prijs redelijk zijn, is het natuurlijk met meedere setjes voordeliger om ze te brengen en te halen.
 
Ik heb net gemaild naar renoblast

Home

doen voornamelijk wielen, zal niet de goedkoopste zijn en is ene eindje rijden maar ik lees goede recensies daarover.
Wie zouden er allemaal hun wiuelen willen laten doen ? Prijs weet ik dus nog niet en voor Fredie heb ik gevraagd of ze magnesium ook kunnen coaten.
Mocht de prijs redelijk zijn, is het natuurlijk met meedere setjes voordeliger om ze te brengen en te halen.


Kunnen ze ook suzuki kleuren doen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan