Rijden in Zeeland -=Deel 33=-


Motor was nog niet eens gemist/vermist! :X

Mijn oog viel hier ook op:
Vanwege de psychische toestand van de man is deze door een arts van de GGZ beoordeeld. Naast zijn psychische toestand staat hij ook bekend als zorgmijder. Hij is met een ambulance naar een zorginstelling gebracht.
Toch mooi he dat je in een welvaartsland als Nederland zorg (opgedrongen?) krijgt, ongeacht of je netjes je zorgpremie betaalt en/of ook maar iets toevoegt aan de maatschappij (of wegneemt uit de schuur). O-)
 
Laatst bewerkt:
Klinkt zeker erg vervelend, lijkt me sowieso extra nare ervaring als je personen aan rijd ipv een voertuig. Die Soes heeft er ook aardig onder geleden zo te zien.
 
Goedemorgen iedereen, heb mij hier ook maar aangemeld. Aangezien zmvc niet meer zo heel actief is qua ritjes, en ik hier wel eens wat voorbij zie komen!
Ik ben Wilco, 23 jaar en kom uit Arnemuiden. Denk dat sommigen mij hier al wel kennen.
Sinds 2 jaar rijd ik rond op deze 848:
[~[url="http://i544.photobucket.com/albums/hh360/wilco_1993/Mobile%20Uploads/image_zpsh2pzbjgy.jpeg"]afbeelding~][/URL]
Voor deze heb ik 3 jaar een zwarte Suzuki sv gehad.

misschien tot binnenkort! :)

Hee, wij kennen elkaar ook
 
Motor was nog niet eens gemist/vermist! :X

Mijn oog viel hier ook op:
Vanwege de psychische toestand van de man is deze door een arts van de GGZ beoordeeld. Naast zijn psychische toestand staat hij ook bekend als zorgmijder. Hij is met een ambulance naar een zorginstelling gebracht.
Toch mooi he dat je in een welvaartsland als Nederland zorg (opgedrongen?) krijgt, ongeacht of je netjes je zorgpremie betaalt en/of ook maar iets toevoegt aan de maatschappij (of wegneemt uit de schuur). O-)
Wees er maar blij dat mensen gedwongen opgenomen worden, anders lopen al die gekken rond.
 
Laatst bewerkt:
Jammer van de manier waarop het bericht is opgesteld. Vind ik wel vaker bij hvzeeland overigens. Nu gaan mensen er meteen weer vanuit dat hij een 'coureur' was. De PZC vertelt dat de man een vliegje uit zijn oog moest halen en daarbij de macht over de motor verloor. http://www.pzc.nl/regio/bevelanden/motorrijder-onderuit-bij-borssele-1.6199894. Toch maar met vizier dicht rijden volgende keer. ;)

Vreemde plek om een vliegje uit je oog te halen midden in een bocht... _O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan