Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Ik heb net gemaild naar renoblast

Home

doen voornamelijk wielen, zal niet de goedkoopste zijn en is ene eindje rijden maar ik lees goede recensies daarover.
Wie zouden er allemaal hun wiuelen willen laten doen ? Prijs weet ik dus nog niet en voor Fredie heb ik gevraagd of ze magnesium ook kunnen coaten.
Mocht de prijs redelijk zijn, is het natuurlijk met meedere setjes voordeliger om ze te brengen en te halen.

Ja ik heb ook wel interesse :P moet alleen nog is een kleurtje uitzoeken :+
 
Laatst bewerkt:
Sinds vrijdag een nieuw speeltje er bij *O*
20121116142922.jpg
 
Net door Goes naar huis gereden. Mijn eerste keer in het donker en dan ook nog met die miezer regen. 30km/u doet dan echt niets voor je vizier. Weinig zicht, dus echt even wennen.
 
Net door Goes naar huis gereden. Mijn eerste keer in het donker en dan ook nog met die miezer regen. 30km/u doet dan echt niets voor je vizier. Weinig zicht, dus echt even wennen.
van het jaar na de BSB met Jamey, Lennart en Jaap terug gereden in echt stromende regen, door de spray van de auto's voor je heb je die blijvende miezer op het vizier en dan nog een donker vizier inderdaad

man we zagen zowat niks meer, als je daarna thuis gedouched bent en met een pintje op de bank zit lach je er weer om.

afzien is ook motor rijden ;)
 
Laatst bewerkt:
Jullie hebben duidelijk meer afgezien dan ik. ;-) Dit was maar een klein. Stukje, maar ik weet zeker dat ik in de toekomst ook nog wel eens ergens in de stromende regen terecht ga komen. En ach, als je goed thuiskomt, dan is er uiteindelijk niets aan de hand. Drogen doe je toch wel. ;-)
 
Ik vond de stevige zijwind en windstoten al best uitdagend vanmiddag. Maar ik ben dan ook (nog) niets gewend. ;-)
 
Zijn er nog die mee willen volgend jaar? Ik heb vorig jaar besloten alleen nog maar te gaan als het koud en wit is, afgelopen 25 jaar al teveel regen en blubber gezien!
 
Op zich lijkt het me wel heel uitdagend om zo'n rit te maken. Maar de inhoud van het treffen zelf trekt me dan weer niet.
 
Zijn er nog die mee willen volgend jaar? Ik heb vorig jaar besloten alleen nog maar te gaan als het koud en wit is, afgelopen 25 jaar al teveel regen en blubber gezien!
hey Freak dat trek ik niet man,

Onder de 10 graden verkleur ik langzaam, rond het vriespunt en daaronder sterf ik langzaam af haha :P Nou ja zo erg is het niet maar wel een dernate slechte doorbloeding in handen,voeten en gezicht dat extreme kou niet fijn meer is.

Kan verholpen worden door goed in te nemen, maar dan mag ik geen motor meer rijden -O- ;)
 
hey Freak dat trek ik niet man,

Onder de 10 graden verkleur ik langzaam, rond het vriespunt en daaronder sterf ik langzaam af haha :P Nou ja zo erg is het niet maar wel een dernate slechte doorbloeding in handen,voeten en gezicht dat extreme kou niet fijn meer is.

Kan verholpen worden door goed in te nemen, maar dan mag ik geen motor meer rijden -O- ;)

haha blauwbekje :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan