Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo weer fijn lessen! Dat vroeg opstaan vind ik niets, maar vroeg lessen is wel fijn. :) Ben toch altijd weer zenuwachtig, tot ik op die motor zit. Dan vind ik het alleen maar leuk.
 
Zo weer fijn lessen! Dat vroeg opstaan vind ik niets, maar vroeg lessen is wel fijn. :) Ben toch altijd weer zenuwachtig, tot ik op die motor zit. Dan vind ik het alleen maar leuk.

Inderdaad lekker vroeg. Succes 8-)

Ik ga maar weer richting college voor de komende 6 uur ;(
 
Haha, die is dan weer minder! Rot-slalom. Hopelijk heb ik hem vsndaag 'opeens'. Na mijn les vlug douchen en dan college tot 's avonds, bleh.
 
vergeet die Banaan niet.. _O- _O-
:+
Hmmm :9
images
 
Oeeeeeee en hopelijk halen de mensen die vandaag moeten ook lekker hun rijbewijs. Met spoed aanvragen dan kan je nog met dit lekkere weer rijden deze week!!! *O*
 
Zo weer fijn lessen! Dat vroeg opstaan vind ik niets, maar vroeg lessen is wel fijn. :) Ben toch altijd weer zenuwachtig, tot ik op die motor zit. Dan vind ik het alleen maar leuk.

Hier ben je zeker niet de enige in. En wacht maar...met je examen gaat het net zo. zodra je op de motor zit gaat het vanzelf! :Y
 
Net weer 2 uur gereden en vanmiddag weer. Vrijdag namelijk AVD examen. Moet dit echt in 1 keer halen anders ben ik zo weer 2 maanden verder. Rijden gaat volgens mij wel prima alleen nog iets strakker voorsorteren.
 
YYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAA!!! Geslaagd *O*
Volgens mijn instructeur hebben ze in de auto alleen maar gepraat over roken en hoge bloeddruk. Op de snelweg was het erg druk en moest ik een stuk inhalen om de afslag te halen, met als vervolg dat ik ff tegen de 140 zat. Was bang dat ik daar gedoe over zou krijgen, maar bij terugkomst zei de examinator alleen maar: "Wat rijdt jij lekker op die snelweg. Verder alles ruim voldoende, gefeliciteerd"

Mijn plaatje mag dus ook naar ex-lessers
 
YYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAA!!! Geslaagd *O*
Volgens mijn instructeur hebben ze in de auto alleen maar gepraat over roken en hoge bloeddruk. Op de snelweg was het erg druk en moest ik een stuk inhalen om de afslag te halen, met als vervolg dat ik ff tegen de 140 zat. Was bang dat ik daar gedoe over zou krijgen, maar bij terugkomst zei de examinator alleen maar: "Wat rijdt jij lekker op die snelweg. Verder alles ruim voldoende, gefeliciteerd"

Mijn plaatje mag dus ook naar ex-lessers


JAAAAAAAAAAAAAAAAA superkoel!!!! Gefeliciteerd!! Nu lekker snel aanvragen die hap en touren!!! *O* *O*
 
YYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAA!!! Geslaagd *O*
Volgens mijn instructeur hebben ze in de auto alleen maar gepraat over roken en hoge bloeddruk. Op de snelweg was het erg druk en moest ik een stuk inhalen om de afslag te halen, met als vervolg dat ik ff tegen de 140 zat. Was bang dat ik daar gedoe over zou krijgen, maar bij terugkomst zei de examinator alleen maar: "Wat rijdt jij lekker op die snelweg. Verder alles ruim voldoende, gefeliciteerd"

Mijn plaatje mag dus ook naar ex-lessers

Gefeliciteerd ! *O*
 
owja Simon, mijn examen datum is bekend, kan je die nog even aanpassen in de OP ?
3 oktober mag ik laten zien wat ik kan :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan