Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
PB dat me ff, vanmiddag ga ik ff de OP aanpassen, en dan hoef ik tenminste hier het hele topic door te spitten :P
 
Gefeliciteerd geslaagden! *O*

Rijles ging weer lekker. Enige opmerking was dat ik beter voor een zebrabad helemaal kon stoppen in plaats van langzaam laten rollen.

Waaide wel best hard, moest vrij ver voorover gaan liggen met 125-130 :+

Morgen laatste les uit mijn pakket, dan nog 2 bijkopen en dan AVD examen :]
 
Zo, OP zou nu weer helemaal up-to-date moeten zijn :)

Ownee, toch niet, nog ff de EX-lessers verplaatsen :P
 
Lekker bezig dan, is vast wel erg leuk :) 't is dat ik er de kennis niet echt voor heb, en ook geen plek, maar anders zou ik ook lekker sleutelen hoor, vind ik erg leuk om te doen :)
 
Lekker bezig dan, is vast wel erg leuk :) 't is dat ik er de kennis niet echt voor heb, en ook geen plek, maar anders zou ik ook lekker sleutelen hoor, vind ik erg leuk om te doen :)
Kennis moet geen probleem zijn. Toen ik dat ding kocht had ik nog nooit gesleuteld. Ik ben gewoon begonnen met alles loshalen en kijken op wikipedia wat het was. En als het echt niet lukt heb je dit forum nog
 
Kennis moet geen probleem zijn. Toen ik dat ding kocht had ik nog nooit gesleuteld. Ik ben gewoon begonnen met alles loshalen en kijken op wikipedia wat het was. En als het echt niet lukt heb je dit forum nog

Ja oke, tuurlijk, gewoon doen is de enige manier om het te leren.. Maar om nou een heel blok uit elkaar te halen zonder te weten waar je op moet letten.. Wat je op welke manier vast moet zetten etc. Dat lijkt me niet zo'n slim plan :P
 
Ja oke, tuurlijk, gewoon doen is de enige manier om het te leren.. Maar om nou een heel blok uit elkaar te halen zonder te weten waar je op moet letten.. Wat je op welke manier vast moet zetten etc. Dat lijkt me niet zo'n slim plan :P

Je hebt tegenwoordig echt hele goede beschrijvingen etc en je kan hele werkplaats handboeken downloaden....eitje :P
 
Niet nodig op 't moment.. En sja.. Als het een blok was wat ik zo los had, zou ik daar best mee willen experimenteren.. Alleen dit blok wat nu in mijn motor hangt.. sja.. die moet het gewoon doen :P En daarnaast, heb ik geen ruimte om te sleutelen hier, en waarschijnlijk mis ik ook nog wat gereedschapjes.. :P
 
YYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAA!!! Geslaagd *O*
Volgens mijn instructeur hebben ze in de auto alleen maar gepraat over roken en hoge bloeddruk. Op de snelweg was het erg druk en moest ik een stuk inhalen om de afslag te halen, met als vervolg dat ik ff tegen de 140 zat. Was bang dat ik daar gedoe over zou krijgen, maar bij terugkomst zei de examinator alleen maar: "Wat rijdt jij lekker op die snelweg. Verder alles ruim voldoende, gefeliciteerd"

Mijn plaatje mag dus ook naar ex-lessers
gefeliciteerd *O*
 
Zo, straks om 17:00 weer een lesje, volgende week donderdag AVB dus zal wel alleen die oefeningen zijn :P. Ben blij als ik er vanaf ben, niet omdat ik nou echt zo moeilijk vind ofzo maar omdat het lang niet zo leuk is als het AVD gedeelte. :]
 
Ik heb vrijdag pas weer les.. Zal dan wel 2 uur AVB oefeningen doen worden.. Volgende week woensdag AVB..
 
Net weer 2 uur les gehad, maar de remproeven blijven lastig voor mij :j De rest gaat me redelijk gemakkelijk af, halve draai en 8tje moeten lukken net als de langzame slalom.

Telkens rem ik te hard of net te zacht, waardoor het niet echt vloeiend verloopd.

Morgen 07:30 op naar het avb examen en goed mijn best doen *O* Gelukkig ben ik niet erg zenuwachtig, dus slapen moet gewoon lukken zonder slaappillen _O-

En de bananen liggen al klaar, samen met een gebakken eitje.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan