Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijdag theorie, maar heb constant 8 tot 12 fout met proef examens. Ik oefen op me iphone met de cbr app.

Iemand tips???

Heb het zelf ook gehad met theorie, tijdens oefenen veel fout, en dacht dat wordt een herexamen, maar met het examen zelf gelukkig maar drie fout ;)
 
Heb het zelf ook gehad met theorie, tijdens oefenen veel fout, en dacht dat wordt een herexamen, maar met het examen zelf gelukkig maar drie fout ;)
ik had het andersom tijdens de proef examens 3 fout en bij theorie eerste keer 14 fout 2 de keer 8 derde keer 6. ben dan ook niet zo van de theorie O-)
 
scorpion exo 500.
180,- bij plaatselijke motorzaak. :Y

wou eerst de opvolger kope maar het is toch maar ene systeem helm geworde iets makkelijke als je een bril hebt :P
zit er ook zonnevezier in gewoon effe uit nieuwschierig heid O-)
 
Laatst bewerkt:
voor in de OP,
mijn lesmotor is een sfv 650 met een heerlijk V twin blok uit een sv650. :]
 
wou eerst de opvolger kope maar het is toch maar ene systeem helm geworde iets makkelijke als je een bril hebt :P
zit er ook zonnevezier in gewoon effe uit nieuwschierig heid O-)

Ja. en uitneembare voering, luchtpompje om de wangstukken op te pompen als de helm wat ouder word. en goede ventilatie, maakt alleen herrie bij 130km.
ventilatie dicht en de helm is voor mij stil genoeg.
 
Laatst bewerkt:
voor in de OP,
mijn lesmotor is een sfv 650 met een heerlijk V twin blok uit een sv650. :]

Staat erin! :)

Maar ff een oproepje aan iedereen, als je je gegevens in de OP wil hebben, zou je dan gewoon ff het lijstje willen kopiëren en je eigen gegevens erin zetten.. Scheelt mij weer alles overtypen in het juiste formaat als ik de OP moet aanpassen, thanks! :)
 
Ja. en uitneembare voering, luchtpompje om de wangstukken op te pompen als de helm wat ouder word. en goede ventilatie, maakt alleen herrie bij 130km.
ventilatie dicht en de helm is voor mij stil genoeg.
dat hebbe de meeste helmen wle en de mijne al helemaal:P
maja achter het ruitje duiken en je hebt er geen last meer van 8-)
 
ik had het andersom tijdens de proef examens 3 fout en bij theorie eerste keer 14 fout 2 de keer 8 derde keer 6. ben dan ook niet zo van de theorie O-)

Je hebt hem in iedergeval en daar gaat het om,
Was zelf ook blij dat ik alles nu heb :)

na 1 keer gezakt te zijn voor me avb en dus tijdje moeten
wachten op herexamen heb ik gelukkig als af kunnen ronden
op 4 juli *D ben blij dat ik hem heb het rijbewijs
 
Zooo alweer een nieuw topic en alweer 6 paginas gevuld.

Aan alle geslaagden gefeli!!!

Meeting was inderdaad erg geslaagd. Vooral het dijk ritje achterop bij boemba was gaaf.
Heb daar erg van genoten en rijden kan ze wel hoor. :)
 
Je hebt geen banaan genomen voor je examen he!? :+

Mooi balen man. -O-
Vind het wel lullig dat ie je daarvoor laat zakken.
Als je gewoon door te kijken en richting aangeven van rijstook bent verwisseld maakt t geen fluit uit wanneer je dat doet vind ik.
Ja,het is iets te laat maar t ging toch veilig,klaar!
Nou ja,op naar t volgende AVD maar dan en dan zonder probs slagen. *O*

Vandaag helaas gezakt voor AVD. Erg vreemd want ik heb gewoon een goede rit gereden. De examinator vond dat ik verder vooruit moest kijken (naar de borden) zodat ik eerder kon voorsorteren naar de juiste baan. Ik bedoel, het kan altijd beter, maar naar mijn gevoel ging dit echter gewoon goed/veilig. Mijn instructeur was het er ook niet mee eens en liep halverwege het gesprek weg! Ik ben toch nog even blijven zitten om de uitleg te horen en nog met hem discussieerd, maar dat heeft toch geen zin. Nu is het erg balen dat ik gezakt ben, maar nog extra zuur omdat ik voor mezelf (en mijn instructeur) gewoon een goeie rit heb gereden. Volgende examen ingepland voor 31 oktober. Eerst nog even paar weken op vakantie, en dan nog een paar lessen plannen voor examen.
 
Vandaag helaas gezakt voor AVD. Erg vreemd want ik heb gewoon een goede rit gereden. De examinator vond dat ik verder vooruit moest kijken (naar de borden) zodat ik eerder kon voorsorteren naar de juiste baan. Ik bedoel, het kan altijd beter, maar naar mijn gevoel ging dit echter gewoon goed/veilig. Mijn instructeur was het er ook niet mee eens en liep halverwege het gesprek weg! Ik ben toch nog even blijven zitten om de uitleg te horen en nog met hem discussieerd, maar dat heeft toch geen zin. Nu is het erg balen dat ik gezakt ben, maar nog extra zuur omdat ik voor mezelf (en mijn instructeur) gewoon een goeie rit heb gereden. Volgende examen ingepland voor 31 oktober. Eerst nog even paar weken op vakantie, en dan nog een paar lessen plannen voor examen.
Meer bananen eten ;). Maar nu serieus, erg balen dat je op deze manier zakt! Dit is gewoon ronduit genaaid worden, waar je niets aan kunt doen.
Volgende keer hopen op een andere examinator :)

En bedankt voor de felicitaties lieve mensen (als staat dit wel een beetje lullig in contrast met bovenstaand verhaal)
 
Wel leuk dat je mijn verrotte bak in de OP hebt gezet Simon _O-

Cool! Ik zie opeens dat er 'dremelaar' staat onder mijn username :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan