Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik bedoel meer, waarom laten mensen zich er uit gooien? je heb ook dummys enzo, ballistische gel, varkenspoten die je in de broek kan stoppen.
Kan me totaal niet voorstellen dat iemand zich vrijwillig uit een auto laat gooien om te checken of je broek wel écht veilig is :+
een grote fan van jack ass misschien :9 :+
 
vandaag ook datumpje geprikt voor AVD. 10 okt mag ik het gaan proberen. Lessen gaat goed, alleen vandaag beetje een offday.

Invoegen autoweg zag ik in de voor controle dat er 2 vrachtwagens reden met daarachter 2 auto's. Kon niet voor de vrachtwagens uitkomen, dus dan maar snelheid eruit halen en achteraan in de rij ingevoegd. Raakte alleen lichtelijk geirriteerd toen ze ook nog eens gingen remmen tot 65km/h.. hierna wilde ik te gehaast er links voorbij, waardoor ik niet invoegde naar de linkerbaan maar meer tussenpropte ( om even in mijn instructeurs woorde te praten ) Hij vond hoe irritant het ook was dat ik mijn tijd had moeten nemen en er achteraan had moeten sukkelen totdat ik wel gepast van baan kon verwisselen.

En had vandaag ook veel last van smartphonefietsers.. Lekker onoplettend oversteken zonder richting en zelfs zonder te kijken, waardoor ik de remmen gebruikt heb waar ze goed voor zijn.

Daarna lekker stukkie binnendoor gereden waardoor ik tot rust kwam..
 
I know what you mean wat betreft invoegen. Vandaag ging ik ook slecht invoegen. 'Impulsief', dus eerst doen en dan denken wat ik heb gedaan. Tot 2x toe vandaag in kleine gaatjes gepropt. Daar moet ik ff opletten.

En ja, pingende koters op de fiets is zeer hinderlijk. Kom ze (alleen) vaak tegen op de scooter. Soms ga ik een stukje op hun helft rijden om ze ff ''wakker'' te maken. Zéér irritant. Maar in dit geval kan je lekker je toeter goed indrukken en eventueel een opmerking maken als ''wel opletten, he''. Naast dat zijn ze erg goed om met z'n 3en/soms wel 4en! naast elkaar te fietsen.

Raad eens wat ik morgen mee ga nemen naar mn examen ? :+

Bananen?
 
Laatst bewerkt:
Als ontbijt; gebakken bananen met een bananensmoothie.

Voor examen; rauwe bananen met een bananenshake.

Lijkt me meer dan genoeg voorbereiding.
 
Als ontbijt; gebakken bananen met een bananensmoothie.

Voor examen; rauwe bananen met een bananenshake.

Lijkt me meer dan genoeg voorbereiding.

beetje overdreven, wat wel gaat gebeuren:
ontbijt: museli met banaan en sinaasappelbanaansmoothie
mee: rauwe banaan en als ik wat over hou van de smoothie, dat :+
 
Dit moeten we natuurlijk onderzoeken. Wie biedt zich aan om geen banaan te eten voor het examen?

Edit:

Even een poll gemaakt :P Ik ben wel benieuwd. http://poll.pollcode.com/bazoca
Ik bied mezelf aan. Ik hou niet van fruit en eet het bijna nooit. Bij AVB gingen alle oefeningen in één keer goed, zonder banaan, dus voor AVD ook geen banaan voor mij. :)

Heb per ongeluk de verkeerde optie aangeklikt in de poll.
 
Laatst bewerkt:
ik moet binnenkort ook gaan voor praktisch examen (belgie)... wie heeft hier ervaring mee? het toeval wil dat mijn toeter het niet doet, wordt de volledige rimram hierop gecontroleerd?(bravok) ik moet het examen afleggen in st denijs westrem...
 
Ik heb een Funny Horn toeter gekocht bij Action voor 0,79 cent :+ Een paar keer op de scooter gebruikt.

Misschien kan je dit beter in een Belgische topic vragen? Denk dat hier allemaal NLers zijn... denk ik :X
 
Ik heb een Funny Horn toeter gekocht bij Action voor 0,79 cent :+ Een paar keer op de scooter gebruikt.

Misschien kan je dit beter in een Belgische topic vragen? Denk dat hier allemaal NLers zijn... denk ik :X

Vragen mag hier toch ook gewoon?
we hebben alleen minder antwoorden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan