Cagiva Mito ONLY Part 3!

Oké. Enige ervaring heb ik al wel, tools ook. Maar ik heb geen ervaring met Cagiva. Van Aprilia, bijvoorbeeld, kun je je online al behoorlijk uitleven.
Geen idee hoe dat zit met zo'n Mito? Ik kan er niet veel over vinden.

Dat mp project is wel grappig, ik vind het alleen jammer dat deze brommer al weer van 1994 is. Ik had er liever eentje van 1999 of 2000.
De prijs van dat apparaat is zonder dat extra blok. Ik zal eens geld bieden en kijken wat of het wordt.

Dit was/is mijn vorige project:
final.JPG
 
De wph vd mito's staan óók gewoon online hoor.
Heb mijn achterlicht vd gele mito weer aan de praat, evenals de richtingaanwijzer.
Blade heeft nieuwe accu, dat was 2e starten en bwuuuuuuuuuh...hm...dead.. _O-
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig allemaal!! Yana: wat was er nou mis? Lampjes of kabels? En hoe gaat het met de Alfa? Gistern nog wel de Duc. uitgelaten..Was 1 keer starten en lopen. Straks nog even de Mito proberen tis nu toch lekker weer. Alleen zorgen dat ik er niet afwaai. Alhoewel....Kerstkilo's _O- _O- _O-
Prettige jaarwisseling allemaal!!!!
 
nauw gert,als je een rs/rgv blokje op nieuw kan opbouwen,lijkt mij een mito een 'peuleschilletje' :+
vanuit hier ook alvast de beste wensen,en dat we maar weer flink wat kunnen afroken komend jaar 8-)
 
Gek genoeg tóch 2 lampjes stuk! Tenminste, 2 draadjes vd 2 lampjes, die van achterlicht.
Knipperlicht was lossige verbinding. Zelfs bij de Alfa's nog nooit meegemaakt, 2 dezelfde lampen tegelk stuk.. _O-

Nog een vraagje voor jullie mbt, oa, remlichtschakelaar vóór. Dit zit dus bij/aan je remhendel. Daar steekt zo'n platte pin uit, daar gaat dan de draad weer op. We hadden als vrouwtje gewoon zo'n rood vrouwtje gepakt uit de draad en stekkerdoos. Echter dat past nét niet mooi, daar de pin uit de remhendel, niet bijbehorende mannetje is. De verbinding zit dus losjes. Nu heb ik dat vrouwtje al aangeknepen, dat scheelt, maar ben nog niet 100% tevee. Iemand ideeen?

De V6 staat nog steeds bij de garage vanwege een flinke backfire, ik mis zo'n 50pk..
De TS is net apk goedgekeud maar remt voor geen meter meer (dat geeft niet vd apk want die rem eis is zoooooooooooo laag). Dus die moet nwe hoofdremcilinder en andere rembekrachtiger..Ik rij dus nog steeds mini.. :N

Nu maar verder uitzieken... :N
 
Laatst bewerkt:
Gek genoeg tóch 2 lampjes stuk! Tenminste, 2 draadjes vd 2 lampjes, die van achterlicht.
Knipperlicht was lossige verbinding. Zelfs bij de Alfa's nog nooit meegemaakt, 2 dezelfde lampen tegelk stuk.. _O-

Nog een vraagje voor jullie mbt, oa, remlichtschakelaar vóór. Dit zit dus bij/aan je remhendel. Daar steekt zo'n platte pin uit, daar gaat dan de draad weer op. We hadden als vrouwtje gewoon zo'n rood vrouwtje gepakt uit de draad en stekkerdoos. Echter dat past nét niet mooi, daar de pin uit de remhendel, niet bijbehorende mannetje is. De verbinding zit dus losjes. Nu heb ik dat vrouwtje al aangeknepen, dat scheelt, maar ben nog niet 100% tevee. Iemand ideeen?

De V6 staat nog steeds bij de garage vanwege een flinke backfire, ik mis zo'n 50pk..
De TS is net apk goedgekeud maar remt voor geen meter meer (dat geeft niet vd apk want die rem eis is zoooooooooooo laag). Dus die moet nwe hoofdremcilinder en andere rembekrachtiger..Ik rij dus nog steeds mini.. :N

Nu maar verder uitzieken... :N
simpele reperatie toch ;)
 
Daar maakte ik me ook niet zo druk om. Moto's hebben tóch geen apk en remlicht werkte gewoon. Heb wel eerst weer lampjes moete hále, want ook zoiets simpels heb ik niet meer in huis..
De auto's, das een ander verhaal kwa reparatie..:(
 
Laatst bewerkt:
morge zo weer een jaartje ouder... de 30 komt nu wel erg dichtbij :o
ga mezelf denk maar een ritje op de mito geven ;)
 
De 30 dichtbij??? Man, dan kom je nog mar nét kijken, _O- ik ga richting de 40.. :X
 
Laatst bewerkt:
Kent iemand van jullie die 3-delige kuipen van Sebimoto?
Oftewel de voorkuip van de Evo is uit 5 delen, en die gasten hebben de 2 zijplaten uit een deel gemaakt.
Dat lijkt me een handige oplossing, dan pak je met een paar snelsluiters de gehele zijkant eraf.
Maar ik zie dat dat nu voor 41 euro per zijde word aangeboden en vraag me af wat voor een kwaliteit kan je voor dat geld verwachten..
Oftewel goedkoop is leuk, maar is dat nog wel deugdelijk ??
full

Past dat spul fatsoenlijk, en is het stevig of moet je alle ophangpunten nog versterken?
 
Laatst bewerkt:
De zijkanten zijn toch altijd al uit 1 deel?
Of bedoel je ook die kleine kappen onder het zadel enzo?
Mijn Breil mito zijdelen zijn er zó af met z'n QR. Ook die vd gele mito zijn 1 delig, onderkanten hoeven er niet af (die kleine boutjes).
Tja, zal wel made in babipangpang land ofzo zijn, maar de originele delen van veel ita merken is af fabriek toch óók niet echt jofel, dus ik weet niet zeker of je erop achteruit gaat. _O- Wel merk je, maar das bij alle plastiek, dat het na zoveel jaar verkleurt en/of broos word dus snel breek/scheurt. Ik heb bij de mito's óók op paar plekken scheurtjes in de kuip bij de bevestigings punten. Zwakke punten zijn: waar spiegels vast zitten (omdat je spiegels stoot) en die inleg dingen bij e Evo cockpit.

P Ik blij, ik weer mini-áf en met de Alfa naart werk.. *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Op de foto zie je in de zijkuip gaten voor de radiator zitten, net daar onder zit een naad waarmee de boel op te delen is.
Die bedoel ik, die naad is dan weg, en het is een geheel.

En dat van die spiegels is leuk ja.
Dan wil je snel snel effe weg en blijf je met een spiegel achter de schuurdeur hangen, dan heb je gelijk een spinnenweb aan scheuren in de lak.
full
 
dit zijn glas fieber kuipdelen, origineel is je kuip van abs gemaakt.
totaal verschillende materialen met verschillende doel einden.
 
Ja, die naad met kleine boutjes bedoelde ik ook. Maar dat kun je dus gewoon laten zitten als je de zijkuip eraf wil hebben. Heb met QR de zijkuip er binnen 2min af.(omdat de QR soms niet meewerken)
 
op t eerste oog ziet alles er nog tiptop uit.
zooo onderhouds gevoelig zo een 2takt _O-

200562_330375527075554_79792965_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan