Cagiva Mito ONLY Part 3!

kheb tot nu toe 1 x de 175 gehaald,was op de snelweg na wat slipstreamen.meestal houd het bij mij bij de 160 wel op,vooral met tegenwind _O-
heb van t weekend weer een klein stukje kunnen rijden :] heb t ook gefilmt,maar krijg t nog niet op de pc.
hij loopt met deze temperaturen trouwens nu super *O*
nog ff 2 plaatjes na het poetsen
mitobootbakkie005.jpg

mitobootbakkie012.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi Crash! Start hij nou weer gewoon trouwes?
Ik heb gister ook weer wat km's op de gele Mito gezet..Beide weer overleefd..Pfff..
 
hej :W
hij startte nu weer goed ja :Y dat gekke ding _O-
denk dat mischien de koolborstels een beetje opzijn ofzo,ik had het relay nm al een x vervangen :?
 
Je moet ook wel een beetje vertrouwen in de techniek hebben, Yana. Hoe komen anders al die km's op de teller? Door te duwen? _O- Maar wel fijn dat het goed gaat! Trouwens wel een mooie gele op MP. Koope?
Groeten Rob :W *O*
 
Neh, héb al een gele he..Tzt nog een rood-grijze Evo..
En vlg mij komen die km's er idd op door te d'wen óf door de teller terug, eehh, óp, te draaien. Dan líjken ze betrouwbaar.. _O-

Kunnen ook keertje meet bij de Cagiva importeur doen, als er wat beurt, hebben we alle onderdelen, én evt nwe mito's, bij de hand.. _O-

Crash, koolborstels...weet niet, hij doet nml écht helemaal niks..niet dattie slecht start ofzo..
heb ooit zelfde gehad, toen zat er een stekker bij het stuur/cockpit er niet goed in..contact kwestie dus..

Heb Verheul motohoezen voor de mito's. Niet de goedkoopste, rond de E80 oid, maar kennelijk wel 1 vd beste. En ik pas er óók nog onder, zo ruim, ondanks de size Small.. _O-
 
Laatst bewerkt:
als ie niet wil starte hoor ik wel het relay tikken,licht denk ik toch aan de startmotor.
die van mij staat al weer 2 weken stil -O- en echt lekker weer word het de komende tijd ook niet -O-
 
Ik denken niet dat het zin heeft om naar de importeur te gaan.
Dat is alleen maar een papieren hut zonder onderdelen.
Als je wat van ze nodig hebt bestellen zij het in Italië, en dan kun je zo een paar maanden wachten.
In Engeland bij Mitomondo bestellen duurt daar en tegen maar even.
 
Zo,word er hier nog een beetje gesleutel/gereden :P ?
Ik moet eerst de schuur weer een beetje opruimen,daarna ga ikk eens een rolstoellift verbouwen tot motorbrug *D
 
Zo,word er hier nog een beetje gesleutel/gereden :P ?
Ik moet eerst de schuur weer een beetje opruimen,daarna ga ikk eens een rolstoellift verbouwen tot motorbrug *D

Rije?? Met dit pleurisweer??
Alhoewel het goed weer is vor een snelheids record windje mee! Maarja, dán nog terug.. _O-

Sleutel verder regelmatig. Aan de Alfa dan..
 
Hallo Crash, ik heb niet veel aan de Mito te sleutelen{wel aan de Volvo} alleen poetsen. Vorige week nog wel gereden maar het ding wil niet stuk........ *O* *O* *O* zolang ik maar niet in de regen rij en laten we daar momenteel voldoende van hebben :/ :/ :/
Maarrre Yana in de afgelopen weken heb je die Alfa toch wel een keertje helemaal uit elkaar gehad? :+
 
ik geloof dat het morge wel een aardig dagje word *O* mischien dan ff een stukje scheuren :] (als me lijf t trekt '( )
ik blijf stiekem toch ook nog naar een hobbie auto'tje kijken(e kadettje)
maar nu met die boot erbij weet ik niet of het slim is,t geld groeit me ook niet op me rug _O-
 
Laatst bewerkt:
Uitelkaar gehad? Nee, dat nog niet, maar wat er nog moet beuren aan de 8v: rondom nwe schokbrekers en veerschotels vóór, 2/3 nwe remleidingen (ga ik laten doen). Koppelingscilinder, kachelkraan, antiroest behandelen onder de achterbank. Ope dakkie fixe, 4 nwe banden(zijn nu van babi pangpang merk, das niks vor de winter), 1 koppelings slang, 1 kvs slang. En dan nog keer andere nokkenas, want ik mis nu 1 uitgaande klep. En zo te hóren wiellager en draagarm re voor. (laat ik ook doen). En wat ik nu nog vergeet..

Werk ZAT dus! _O- Maar ik moet tegenwoordig ook op straat werken, dus ben erg weersafhankelijk..Heb ovendien veel gereedschap niet meer.
Vd week stekker vervangen van gaspostiesensor. Stappemotor schoonmaken+nw rubber moet nog. Draadbreuk achteruitrijlicht ook gefixt.

Ach, zo blijf ik bezig.. _O-
 
Laatst bewerkt:
wow, en jij brengt je mito weg voor de 'grote klussen' Als ik het lijstje zo zie heb je nog wat uurtjes nodig..Dat wordt morgen nog niet :] :] Succes ermee en als je een paar handen nodig hebt.. *O* *O*
 
Dat op straat werken,heb ik dus ook,dat houd mij ook wel tegen om n hobbyauto te nemen,helemaal met mijn lijf '(
 
Vorige week nog wel gereden maar het ding wil niet stuk........ *O* *O* *O* :+

Wildie niet stuk?? Dat kan ik wel voor je oplossen hoor! _O-

Ja, de Alfa ken ik wel aardig intussen. Normale werk deed ik zelf; olie, bougies, luchtfilter, remblokken vóór, remolie, kvs..Maar dat doe ik bij de mito óók: bakolie, bougie, remvloeistof, remblokken..
Blok zélf begin ik ook bij de Alfa niet aan. En het werk aan onderkant auto kan nu ook niet meer zelf door gebrek aan brug..

Kreeg gister me 3e miniatuurtje binnen: een zwarte Evo van Maisto. Op VS Ebay gekocht voor $10 ex.
IMG_0969Small.jpg
 
leuk hoor die mini's ;) ik zat toen ik de gele voor je gehaald had ook nog even te twijfelen om m zelf te houden,en m in mijn kleurtjes te maken O-) _O-
ga t m zo denk weer ff uit de schuur toveren,is inmiddels al weer een week of 3 geleden :$
 
Leuk stel, staat leuk op de open haard :Y Sleutelen aan de auto doe ik op de oprit of op m'n werk. De garage staat vol met tweewielers en een aanhanger. En binnenkort een oude Fiat 500 met problemen van de buurman om ff onder handen te nemen.. Nou ja blijft ook Italiaanse rommel maar wel leuk.. :W :W
 
vind die kuip maar niks :r
ritje zondag ging voor geen meter :N
kon na 10 min al bijna niet meer rijden -O-
hoop last van me nek,en ook flink veel pijn in me linker voet,oftw kom bijna niet meer schakelen..niet zo handig met een 7 bak :')
bij elkaar toch nog 40km volgehouden,maar leuk is anders ;(
zit al weer 2 maanden te kloten..
ik hoop dat t van t voorjaar weer wat beter gaat..
anders gaat ie er mischien toch uit ;(
 
Flink balen Crash, is het de tijd van het jaar? Vocht kou? Dan maar emigreren zeker en de Mito mee naar een warm land{Italie} Zou je wel missen hier, er zijn er al zo weinig actief hier{hint, hint} _O-
Hopelijk gaat het idd van het voorjaar beter, sterkte. :W
Grt Rob
 
emigreren lijkt me wel wat ja :Y maar dat lijkt me een aardige rompeslomp(ook met inkomen enzo)
en tja..d'r is bij mij echt geen touw aan vast te knopen,ik heb ook winters gehad waar er niks aan de hand was,en drama zomers -O-
tgaat nu wel iets beter,maar rijden zit er nog niet in |(
ga zo maar weer naar t bootje toe,ff kijken hoe dat gaat
 
Idd balen Crash..
En een mito met cross tuur is natuurlijk geen porem.. :N
Je mag hem idd niet weg doen; als Rob dan keer niet kan, ben ik alleen op de meeting.. _O-
Ik net weer ff wat getuft op de gele mito. EN beide hebben het weer overleefd!
Al scheelde dat nie veul bij een kruispunt..er kwam een grijze tuut van links, die zag ik vrij laat, ik had al iets ingestuurd toen ik hem zag, en toen schrok ik.
Die mito achterremmen zijn RETEsterk en gevoelig, dus me achterwiel stond gelíjk naast me voorwiel! Ging gelukkig wel goed uiteindelijk.. _O-
Ach, me achterrem is nu óók weer schoon én werkt dus naar behoren.. _O-

Ik rij nog geen lange ritten met de gele. Meestal 18-20km in de buurt. EERST bewijze dattie het blijft doen vóór hij verder mee mag.. _O-
 
Laatst bewerkt:
HoHo, wel heel houden die Mito en jezelf. Anders ben ik straks de enige op de miniminimeet :P :P
Ik ga hem zo ook maar eens uitlaten, zulk mooi weer!
De boot heb ik net uit Dordrecht gevaren naar hier om te overwinteren, ging gelukkig ook goed. Wel een lekker daggie zo 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan