Motor-Forum

Select Forum

Cagiva Mito ONLY Part 3!

Reg. datum:
21 mei. 2009
Ben ik weer even, iemand die weet welke banden goed bij die RGV250 van mij passen.
Suggesties? dan hoor ik het graag.
MM

aint broke --- dont fix

Reg. datum:
05 mrt. 2005
Beter even in t rs250 topic vragen. Iig geen michelin pp 2ct als je extreem gaat (circuit)rijden

Two Stroke or No Stroke

Reg. datum:
02 okt. 2006
quote:
mitominner schreef op 31 oktober 2017 @ 11:26:
Ben ik weer even, iemand die weet welke banden goed bij die RGV250 van mij passen.
Suggesties? dan hoor ik het graag.
MM

Hier even vragen
Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11
http://teamheronsuzuki.blogspot.com/

Cagiva Mito Evo

Reg. datum:
08 mrt. 2004
quote:
crash 750 schreef op 30 oktober 2017 @ 09:55:

[...]

Ja was wel leuk ja.inmiddels ook weer n jaar of 4/5geleden :+
Zag dat er nog een schade sps op marktplaats stond.(ik kijk nog wel rond O-) )

Ja die had ik ook gezien. Ding stond nog zonder schade, tk een jaar geleden net voor import vlg mij. Maar feit dat er een trilling in zit nu kan aangeven dat er meer aan mankt dan alleen dat voorscherm. Misschien ook wel velg/vork.
Plaatwerk vd sp is ook niet zo dik gezaaid.
Maar ik had hem ook zien staan ja. Vond E2000 wel kittigveul, maar was/ben wel benieuwd of die ook onderin wat inhoud. Vond frieslan echter te ver om dat ff te gaan proberen ;)
Die meet is al langer dan 4/5 jr geleden zelfs. Ik ben alweer bijna 5jr gescheiden; die meet was daarvˇˇr nog. Toen had ik net die gele. Denk 6jr geleden.

Reg. datum:
21 mei. 2009
Haha Friesland is niet ver hoor ik rij hiervandaan in 1 uur naar Zaandam. Maar SP doet onderin weinig op toeren bovenin doet die van mij juist heel veel (lees boven de 7500rpm).
Ja die witte SP had ik ook al een tijdje zien staan, maar die schade met trilling is wat mij tegenhoud. Zo ik het zie minimaal een balhoofd probleem maar erger kan ook nl. een frame probleem. En ja die prijs van 2K is veel te hoog voor de gok (vind Ik). Haal dan maar een uit BelgiŰ.Dank je voor de tip THS.

Cagiva Mito Evo

Reg. datum:
08 mrt. 2004
Tis maar net waar je woont. Ik zou er ruim 3u over doen naar frieslan
ik vond E2000 idd ook te veel
maar de verkoper is wel eerlijk dattie de trilling vermeld
nee klopt sp doet weinig onderin maar das met de ev net zo, maar dan hoeftie nog niet in te houden onderin dat doen de evs ook niet ;)
daar was ik benieuwd naar
mijn 1e indruk is dat de sp voelt als een ev2. Die stopt eerder of nouja, heeft geen eindspurt rond het rooie gebied wat de ev1 wel heeft

Reg. datum:
21 mei. 2009
Ah zo bedoel je dat. Nee inhouden doet mijn SP absoluut niet, loopt mooi weg op lage toeren alleen zijn de PK"s niet beschikbaar onder de 7000RPM. En inderdaad het klopt dat de SP aanvoelt als een EV2, zelf voel ik helemaal geen verschil. Een EV1 heb ik nog nooit op gereden dus weet ik niet. Zelf ben ik van plan een programmeerbare CDI te kopen en dat eens proberen, heb iemand gevonden met een programma hiervoor. Ja 3u rijden is wel erg ver, dan moet wel zo ongeveer in zeeland wonen. Ik woon in Dokkum het hoogste puntje van Friesland.
Oh ja probeer nog altijd een foto toe te voegen maar dat lukt me absoluut niet. Iemand met een eenvoudige uitleg (zonder computer taal) aanwezig??? gr. MM

Cagiva Mito Evo

Reg. datum:
08 mrt. 2004
aanmelden bij vb postimg of andere fotohost, foto daar uploaden, link kopieren en hier posten
mijne houdt dus wel iets in; vind maar eens waar dat aan ligt; niemand met verstand van SPs in nl...

Reg. datum:
21 mei. 2009
Zal eens proberen. Weet je die sp van mij ging veel beter rijden met andere benzine. Gebruik nu alleen nog octaan gehalte 102, kun je ook eens proberen ben je meteen verlost van die eindeloze carb problemen. Is wel duurder maar met mijn kilometers maakt dat niet uit.Kan ook van de PV komen die blijft hangen, had ik vorig jaar, ging niet meer geheel naar 0 stand.

Reg. datum:
07 feb. 2017
quote:
mitominner schreef op 05 november 2017 @ 13:12:
Zal eens proberen. Weet je die sp van mij ging veel beter rijden met andere benzine. Gebruik nu alleen nog octaan gehalte 102, kun je ook eens proberen ben je meteen verlost van die eindeloze carb problemen. Is wel duurder maar met mijn kilometers maakt dat niet uit.Kan ook van de PV komen die blijft hangen, had ik vorig jaar, ging niet meer geheel naar 0 stand.

102 zit er al in en de uitslag/positie van de pv hebben we ook al gecontroleerd.;-)

Grtz,fRank

Cagiva Mito Evo

Reg. datum:
08 mrt. 2004
De EVs rijden nu op 102 maar hebben jaren gereden op VPower/98/Ultimate gereden zonder inhouden.
De PV controle bij contact aan werkt niet bij de SP maar hij staat wel dicht. (en gaat op toeren open).
Zal ˇf carb afstelling ˇf CDI zijn

Two Stroke or No Stroke

Reg. datum:
02 okt. 2006
quote:
mitominner schreef op 05 november 2017 @ 13:12:

Als je weinig kms maakt kan je er inderdaad maar beter de beste benzine ingooien.
http://teamheronsuzuki.blogspot.com/

Face your fears

Reg. datum:
28 mei. 2007
quote:
TeamHeronSuzuki schreef op 06 november 2017 @ 11:16:

[...]

Als je weinig kms maakt kan je er inderdaad maar beter de beste benzine ingooien.

Yep.ik fiets ook het beste op hertog jan O-) _O-
Motorloos..

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.