[Terug!] Gestolen in Alkmaar Triumph Trident 900 MT-LV-89

Migil

Rookie
5 sep 2012
10
0
Alkmaar
[modbreak]De motor is weer terug, lees verderop hoe eea gegaan is.[/modbreak]

Gisteravond is mijn Triumph gestolen die bij mijn vriendin in Alkmaar geparkeerd stond. Aangezien de politie ook niet opschiet toch maar geregistreerd en een topic aangemaakt. De motor is goed onderhouden en ziet er haast als nieuw uit, wel mist de linker reflector die op de koeling hoort te zitten. KM stand is ongeveer 56.000. Ik heb de motor net gekocht op 16 juli en het is mijn eerste motor en hopelijk wordt hij nog gevonden. Mocht er aanvullende informatie nodig zijn, laat het maar weten. Foto die ik heb bijgevoegd is niet van mijn motor maar van het type, kleuren zijn hetzelfde.
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom zou iemand zo'n motor stelen. Dat een R1 uit 2011 word gestolen snap ik, dat is grof geld waard. Maar zo'n motor met die KM stand, ookal is ie in nieuwstaat, dat brengt toch nauwelijks wat op? Hoe oud is ie, 18 jaar ofzo?
 
De buurman stond vanochtend aan de deur te bellen. Is niet lekker wakker worden :) Gisteravond iets voor 1 gebeurd, de buurman had 3 jongens gezien maar was niet op tijd buiten om nog iets te kunnen doen.
 
Waarom zou iemand zo'n motor stelen. Dat een R1 uit 2011 word gestolen snap ik, dat is grof geld waard. Maar zo'n motor met die KM stand, ookal is ie in nieuwstaat, dat brengt toch nauwelijks wat op? Hoe oud is ie, 18 jaar ofzo?
Omdat die dingen zo te jatten zijn. Geen startblokkering, geen alarm, etc. Hier heb je genoeg aan een betonschaar en een schroevendraaier. Overigens wel k#dt dat dit gebeurd. Hoe oud die ook is, dit is gewoon niet leuk. Veel geluk en hopen dat ze 'm vinden.
 
Ik kocht er zo eentje al in 2006 voor 1.500 euro. :?

Balen dat deze gestolen is.
En je had hem ook maar pas. |(
 
Zulke motoren worden ook gejat om gebruikt te worden voor andere criminele activiteiten, denk aan get away bike bij een overval e.d.
 
Waarom zou iemand zo'n motor stelen. Dat een R1 uit 2011 word gestolen snap ik, dat is grof geld waard. Maar zo'n motor met die KM stand, ookal is ie in nieuwstaat, dat brengt toch nauwelijks wat op? Hoe oud is ie, 18 jaar ofzo?

Bij een maat van me was ooit een hele ouwe gare diversion 900 gejat. Dat ding was echt aan het einde; kappen los, uitlaat lek, vering slap, etc.

De verklaring van de politie was opzich wel logisch...

De boeven gebruiken de motor voor een eventuele andere klus. Dus bijvoorbeeld het overvallen van een winkel of het beroven van een persoon. Dan scheuren ze er op de motor vandoor en deze kan je vervolgens makkelijk ergens in de gracht gooien.
 
Waarom zou iemand zo'n motor stelen. Dat een R1 uit 2011 word gestolen snap ik, dat is grof geld waard. Maar zo'n motor met die KM stand, ookal is ie in nieuwstaat, dat brengt toch nauwelijks wat op? Hoe oud is ie, 18 jaar ofzo?


Brengt nauwlijk wat op?
Die gasten rijden vast wel in een busje, en nemen gewoon alles mee wat ze mee kunnen nemen.
Wij werken ervoor, hun nemen het gewoon even snel mee.
Ook all is dat ding niet zoveel waard...
Ik verdien dat niet met een uurtje werken hoor.

Of Gewoon wat APH3X2N zegt.
 
Laatst bewerkt:
veel onderdelen zitten ook op andere modellen triumph en is soms moeilijk om aan gebruikte onderdelen te komen
houden de boel wel in de gaten
ook even melden op triumph topic
 
'Gestolen Triumph Trident 900' > 'Gestolen in Alkmaar Triumph Trident 900 MT-LV-89'
 
Net aangifte gedaan, hopelijk helpt het. Mogelijk waren het jongens uit de omgeving aangezien ze met zijn drieën waren en voor zover gezien niet met een auto of busje waren en ver kom je meestal niet lopend (en er moet altijd 1 lopen). Ze vluchtten ook niet richting de ring, maar de wijk in en waarschijnlijk geen helm etc. bij zich.
 
Net aangifte gedaan, hopelijk helpt het. Mogelijk waren het jongens uit de omgeving aangezien ze met zijn drieën waren en voor zover gezien niet met een auto of busje waren en ver kom je meestal niet lopend (en er moet altijd 1 lopen). Ze vluchtten ook niet richting de ring, maar de wijk in en waarschijnlijk geen helm etc. bij zich.

welke wijk was het , woon zelf in alkmaar dus zal mijn ogen open houden
 
f*ck das dichtbij :(

en tja overdie :z ben niet zo heel verrast dat het daar gebeurt moet ik zeggen.
hopelijk in goede staat terug ?!

*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan