GESTOLEN Eindhoven: BMW F650 MZ-18-PB

AnneV

Rookie
7 sep 2012
4
0
Hallo motorliefhebbers,

Gister is mijn motor van naast mijn flat in Eindhoven gestolen.
het gaat om een:
BMW F650
Bouwjaar 1999
kenteken: MZ-18-PB

herkenbaar aan:
lichte 'verse' valschade aan de rechter voorkant
kapot rechter voor knipperlicht
vergeeld ruitje met een wuppie er achter
beugels voor zijkoffers
topkoffer

38976925559286453905342.jpg

20120706172046.jpg


mocht iemand hem gezien hebben, help mij dan mijn vrijheid op twee wielen terug te krijgen!

Ik ben nieuw hier dus sorry als ik iets fout heb gedaan. . .
 
Volgens mij heb je niets fout gedaan hoor, dat is zwaar klote zeg. Heb je ook al in de andere topics van gestolen motoren gekeken? Daar staan wel een aantal tips in waar je misschien nog wat mee kan. Bijv.: in de buurt rondkijken, of afgelegen plekken in de buurt. Ik hoop dat je m terug vindt. '(
 
Volgens mij heb je niets fout gedaan hoor, dat is zwaar klote zeg. Heb je ook al in de andere topics van gestolen motoren gekeken? Daar staan wel een aantal tips in waar je misschien nog wat mee kan. Bijv.: in de buurt rondkijken, of afgelegen plekken in de buurt. Ik hoop dat je m terug vindt. '(

heb al in de buurt gekeken + afgelegen plekken. buren gevraagd of ze iets gezien hebben/gehoord hebben. komt in mijn wijk via de wijkagent waarschuwing dat er motordieven actief zijn om eventuele andere slachtoffers in die buurt te sparen...
 
'GESTOLEN BMW F650' > 'GESTOLEN Eindhoven: BMW F650 MZ-18-PB'
 
Hallo motorliefhebbers,

Gister is mijn motor van naast mijn flat in Eindhoven gestolen.
het gaat om een:
BMW F650
Bouwjaar 1999
kenteken: MZ-18-PB

herkenbaar aan:
lichte 'verse' valschade aan de rechter voorkant
kapot rechter voor knipperlicht
vergeeld ruitje met een wuppie er achter
beugels voor zijkoffers
topkoffer

[afbeelding]
[afbeelding]

mocht iemand hem gezien hebben, help mij dan mijn vrijheid op twee wielen terug te krijgen!

Ik ben nieuw hier dus sorry als ik iets fout heb gedaan. . .

Waar in Eindhoven is die gestolen? Ik houd in ieder geval mijn ogen open!
 
Klote voor je. Ik hoop dat ie snel en heel terug komt. Je kan overwegen om even te registreren op het forum van de bmw gs club en daar een berichtje te plaatse . De f650 is de voorloper van de f650gs en ook welkom bij de club. Met ruim 700 leden een van de grootste bmw clubs in nederland. :)

BMW GS Club Nederland
 
Terug
Bovenaan Onderaan