Goedkoop setje banden nodig?

Heb die nangkang dingen
eens onder mijn auto gehad 18 inch 225 breed, nou goedkoop is duurkoop. Die dingen waren kneiter hard en in de regen totaal geen grip, maar weer voor michelin gegaan toen.

Maar probeer jij deze dan even? Horen we wel hoe
Ze bevallen :9
 
Heb die nangkang dingen
eens onder mijn auto gehad 18 inch 225 breed, nou goedkoop is duurkoop. Die dingen waren kneiter hard en in de regen totaal geen grip, maar weer voor michelin gegaan toen.

Maar probeer jij deze dan even? Horen we wel hoe
Ze bevallen :9

Heb ze ook onder mijn brikje liggen (205-40 / 17) tot nu toe geen enkel probleem mee gehad.
Ik zou wel 10 keer nadenken voor ik de onder m'n soes leg, krijg een macadam idee bij die dingen.
 
Voor 2 tientjes meer heb je op diezelfde site BT021.
En de achterband (180/55/17) scheelt maar een tientje tussen Babi Pangang en Bridgestone.
Dus voor 3 tientjes meer rij je een A-merk, dan zou ik het wel weten...

Maar ik ben benieuwd of er meerdere mensen met ervaringen zijn?
 
Laatst bewerkt:
Een Australische journalist geeft hem een 9!

Nankang Roadiac Tyre Test Review | Carlisle Tyres
Van die 'journalist':

Having covered just under 750 miles...

The only way I could effectively measure their performance relative to the competition would be in a direct back-to-back test. In the absence of that sort of comparison, ...

Checking wear rates effectively would also require a lot more testing mileage.

Ja, lekkere test wel.
750 mijl en dan niet vergelijken met andere banden :z
Ja, de Chinezen weten het mooi te maken.
Het lijken net echte banden! :P
Het is Taiwanees, maar je hebt deels gelijk, volgens China is Taiwan inderdaad Chinees :P
 
Laatst bewerkt:
Goede band voor de action gebruikers, onder het motto goed hoeft niet duur te zijn.
Lijkt mij gewoon een prima band die niks onderdoet voor de gebruikelijke merken.Gewoon het idee dat een goedkope band niet goed kan zijn zit tussen de oren, net als de olie.
Daar staan in het topic keiharde bewijzen die het tegendeel laten zien.
 
Daar is spuit 11 ook weer
Dat kan je natuurlijk ook over jouw reactie zeggen (en over de mijne)......... :+

De Rodiacs zijn niet slecht, maar nog niet op het niveau van de huidige topmerken. Echter, het kan best wel eens niet zo lang duren als wij nu denken totdat enkele Chinese/Taiwanese/Koreaanse merken ook tot de wereldtop doordringen. Ze zijn er nog niet, maar voor weinig verlangende motorrijders kan het nu ook al best een uitkomst zijn.
 
Deze banden worden in de autoscene veel gebruikt voor het driften. Zijn ze ideaal voor.
Staan bekend om snel uitbreken net zoals de Wanli banden.
Voor de motor dus een no-go als je het mij vraagt.
 
Denk zomaar dat je er in de zomer , absoluut geen verkeerd bandje aan hebt.

Nu we weer richting de winter gaan zou ik toch voor een iets bekender en beter getest bandje gaan uitkijken.

Al rij ik voorlopig ook nog op me slick :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan