Max Biaggi Deel II - Gaat The Roman Emperor stoppen?

Die tijd van 1.49 is echt een geweldige tijd, en daarmee bewijst hij maar weer eens wat een bijzonder kundig coureur hij is. Dat er mensen zijn die nu net doen alsof het niet kan dat Max zo'n snelle tijd rijdt die lach ik uit. Wat zou het geweldig zijn als Biaggi besluit weer mee te gaan doen en een zekere meneer Rossi even bewijst dat er met de Duc wel gepresteerd kan worden.
 
Die tijd van 1.49 is echt een geweldige tijd, en daarmee bewijst hij maar weer eens wat een bijzonder kundig coureur hij is. Dat er mensen zijn die nu net doen alsof het niet kan dat Max zo'n snelle tijd rijdt die lach ik uit. Wat zou het geweldig zijn als Biaggi besluit weer mee te gaan doen en een zekere meneer Rossi even bewijst dat er met de Duc wel gepresteerd kan worden.
Tijd schijnt ter discussie te staan Tet
 
Die tijd van 1.49 is echt een geweldige tijd, en daarmee bewijst hij maar weer eens wat een bijzonder kundig coureur hij is. Dat er mensen zijn die nu net doen alsof het niet kan dat Max zo'n snelle tijd rijdt die lach ik uit. Wat zou het geweldig zijn als Biaggi besluit weer mee te gaan doen en een zekere meneer Rossi even bewijst dat er met de Duc wel gepresteerd kan worden.
Was de fiets van Iannone.
 
Die tijd van 1.49 is echt een geweldige tijd, en daarmee bewijst hij maar weer eens wat een bijzonder kundig coureur hij is. Dat er mensen zijn die nu net doen alsof het niet kan dat Max zo'n snelle tijd rijdt die lach ik uit. Wat zou het geweldig zijn als Biaggi besluit weer mee te gaan doen en een zekere meneer Rossi even bewijst dat er met de Duc wel gepresteerd kan worden.

:+
 


Van crash.net


Bad weather also brought an early end to Friday's track time when, according to Italian website GPOne.com, Biaggi set a best lap of 1m 52.1s.

For comparison, factory Ducati racer Andrea Dovizioso set a 1m 48.2s on the GP13 'lab' bike at the same test, while the fastest race lap during last Sunday's Italian Grand Prix was a 1m 47.639s by Marc Marquez (Honda).
 
Misschien klopte de tijd niet maar het zou nog steeds geweldig zijn als Biaggi besluit er nog een jaartje aan vast te knopen om te bewijzen dat de Duc gewoon goed is. Ezpeleta van Dorna zal er alles aan doen om dat te beletten want die wil niet dat Rossi voor lul komt te staan, maar gelukkig trekt Ducati een beetje zijn eigen plan. Zij dansen niet naar de pijpen van Dorna zoals bijvoorbeeld Honda. Hup Max!
 
Misschien klopte de tijd niet maar het zou nog steeds geweldig zijn als Biaggi besluit er nog een jaartje aan vast te knopen om te bewijzen dat de Duc gewoon goed is. Ezpeleta van Dorna zal er alles aan doen om dat te beletten want die wil niet dat Rossi voor lul komt te staan, maar gelukkig trekt Ducati een beetje zijn eigen plan. Zij dansen niet naar de pijpen van Dorna zoals bijvoorbeeld Honda. Hup Max!
Hahaha wat een figuur ben jij zeg _O-
 
Maar hij heeft wel een punt.... ;)

:N er klopt geen hol van.

Biaggi rijd nog vloeiender dan Lorenzo, Pedrosa en Guintoli (om maar iemand te noemen) bij elkaar.
En alle rijders, met uitzondering van eentje, hebben bewezen dat je met een vloeiende rijstijl niks op een Desmocedici te zoeken hebt.

Nee Gerrit, Tet praat poep :Y
 
Misschien klopte de tijd niet maar het zou nog steeds geweldig zijn als Biaggi besluit er nog een jaartje aan vast te knopen om te bewijzen dat de Duc gewoon goed is. Ezpeleta van Dorna zal er alles aan doen om dat te beletten want die wil niet dat Rossi voor lul komt te staan, maar gelukkig trekt Ducati een beetje zijn eigen plan. Zij dansen niet naar de pijpen van Dorna zoals bijvoorbeeld Honda. Hup Max!
_O- _O- _O-
 
je weet inmiddels wat voor een halvezool tet is, dus alles wat ie zegt met een korreltje zout nemen. ;)
 
Maar hij heeft wel een punt.... ;)
Misschien z'n eerste zin ja, de rest is gewoon in het wilde weg speculeren. Biaggi is 41, die is klaar met z'n actieve carriere. Leuk voor een test idd om hem nog eens te zien, maar dat hij niet op die Duc zou stappen in competitie verband door Rossi, Dorna, of Ezpeleta... :N
 
Dat de Max haters hier nou gaan zitten zeuren maakt me niet uit. Het gaat er om dat Max weer even van zich laten horen.
Om even de bijzonder diepgaande gedachtegang van Tet duidelijk te maken: Iedereen die anders denkt en schrijft hier over Max dan Tet zelf = een Max hater. Logisch. :+
 
:N er klopt geen hol van.

Biaggi rijd nog vloeiender dan Lorenzo, Pedrosa en Guintoli (om maar iemand te noemen) bij elkaar.
En alle rijders, met uitzondering van eentje, hebben bewezen dat je met een vloeiende rijstijl niks op een Desmocedici te zoeken hebt.

:^
Ik denk dat Ducati meer onder rodeorijders moet zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan